14

133 8 4
                                    

Dit hoofdstuk is voor mn lieve dinnetjes die alsmaar zeuren voor een nieuw hoofstuk. Lysm ♥

Jeremy POV

Ik keek vol verwachting naar Amy, na een lange stilte hoorde ik een luidruchtige snik. "Ohmygawsh Amy wat is er? Heb ik wat fout gedaan?" Ik keek haar bang aan, wat had ik fout gedaan? Heb ik haar pijn gedaan? Wat verkeerds gezegt? Allerlei gedachtes spookte door mijn hoofd heen.

"Nee dat is het niet Jeremy.. ik ik.. ik.. nja ik..het is.. ik.." en ze stond op. Er viel een stoel om maar ze zag het niet. Zonder na te denken rende ze haastig snikkend weg.

Amy POV

Ik rende weg, ver het strand op naar een plekje waar niemand me zou vinden. Ik zag een klein hoopje zand waarachter ik kon gaan zitten en liet me langzaam op het ijzige zand zakken. Ik sloeg mijn handen voor mijn ogen beseffend wat ik zojuist had gedaan, de jongen van mijn dromen vroeg me verkering, EN IK RENDE WEG! Ik begon nog harder te snikken toen ik een warme hand op mijn schouder voelde. Geen woorden nee, alleen die warme hand vertelde me al genoeg. Ik keek met wazig betraande ogen recht omhoog in het gezicht van...

Jeremy.

"Als je niks met me wil, kan je me dat zeggen. Je had niet hoeven wegrennen.." zei hij en hij keek weg. Ik zag een kleine traan langs zijn wang lopen en ik draaide mijn hand naar zijn wang om de traan weg te vegen.

"Nee.." zei hij en hij wuifde mijn hand weg. Hij veegde zelf zijn traan weg en stond op.

"Wat bezield mij überhaupt om hier heen te gaan.. je wilt me toch niet." Hij zette een stap maar ik stond razendsnel op en hield hem tegen.

"Jeremy ik.. ik.. ik wil je wel.. ik durfde alleen niet! Je bent zo'n beroemde youtuber en ik ben bang voor alle haat die ik krijg. De haat van de gestoorde, verliefde fangirls. Begrijp je dat?" Ik zag hem verbaasd naar me kijken en hij begonnen te stotteren. "J-j-je wilt dus wel wat met me?" Vroeg hij verbaasd.

Ik knikte zachtjes en boog mijn hoofd naar hem toe. "Ik wil je meer dan ooit.." fluisterde ik in zijn oor. Ik zag hem glimlachend kijken naar mijn lippen. Ik liet hem niet langer wachten en drukte teder mijn lippen op de zijne, wat had ik dit gemist...

Jeremy POV

Nadat onze lippen elkaar langzaam los hadden gelaten keek ik Amy recht aan. "Amy, wil jij een relatie met deze traanman? Ik zal plechtig beloven deze relatie dan zo lang mogelijk geheim te houden voor al mijn traanfans!" Nadat ik dit had gezegt keek ik haar glimlachend aan.

"Oh jezus ik kan je nu echt niet weerstaan hoor!" En ze drukte kort haar lippen op de mijne. "Is dat een ja?" Zei ik grijnzend "Dat is zeker weten een ja" zei ze met een glimlach.

------------------------------

Na die fjacking lange tijd weer eens een update! Hopelijk vonden jullie dit een leuk deel ♥ Enohja, liefde voor diegene die na deze lange tijd nogsteeds dit boek volgen! Probz naar jullie ♥

Xoxo- Mwah!

Harm ♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu