Omg omg omg omg! Al bijna 400 reads!! Suuuuper bedankt iedereen! Love voor jullie zoals ik in de titel al zeg ♡♡♡♡
Harm POV
We zaten in de kleedhokjes allemaal naast elkaar. Link zat naast mij dus ik begon te praten
"Vertel nou eens eerlijk Link, wat moest ze??" Zei ik afwachtend.
"Ja jezus, ze begon te lachen, ik keek om en ze begon te praten en zei dat mn zwembroek opgekruld zat. En ze gaf me een tikje tegen mijn wang MEER. NIET." Zei hij "Mag ik me nu verder aankleden? Ik sta hier nogal awkward...'' zei hij tegen me. Ik mompelde een ja terug en liep het hokje uit. Ondertussen waren de andere al klaar dus hoefde we alleen nog maar op Link te wachten om te kunnen vertrekken.
Opeens hoorde we een oorverdovend gegil uit het hokje van Link komen. Ik schrik me de pleures (net als de rest trouwens) en we rende naar het hokje toe. ''Auw auw auw aaaauwww'' riep Link jammerend. We stonden er met z'n allen moedeloos bij. Wat kan je doen? Erbij gaan zitten ja, maar wat dan nog? ''Ik ga naar de zuster hier, ze moet zo snel mogelijk komen dit is niet goed.'' Zei Amy paniekerig. ''Rustig Amy, alles komt goed met Link.'' zei Jurmay geruststellend (Jurmay omdat t koel is oke) Ik keek naar de nog steeds jammerende Link. Ik zag dat Joost ondertussen stilletjes een stoel had gepakt voor Link en een beetje moedeloos aan het kijken was. Ik zette Link in de stoel zonder hem al te veel pijn te doen en vroeg hoe het ging ''Het gaat wel. Alleen ik heb alleen best wel hoofdpijn.'' zei hij terwijl hij zijn hand naar zijn voorhoofd bracht ''Auww...'' kreunde hij
''2 aspirientjes per uur en het komt wel goed'' zei de zuster terwijl ze het doosje gaf aan Link. ''Dankuwel.'' zei ik netjes en we konden naar buiten.
Jeremy POV
Een zwakke hersenschudding. Het was misschien niet heel erg maar als je vriend iets heeft ben je toch wel ongerust!
We waren ondertussen aangekomen bij de hotelkamers en we stapte ieder ons hotelkamertje binnen. Link misschien wat kreunend maar de rest vrijwel opgelucht. Er was niks ergs met Link en dat was het belangrijkste. Ik liep mijn hotelkamer binnen voor wat de drinken toen ik een hand op mijn schouder voelde. ''Fijn he? Dat er niks met Link is hoorde ik een zachte stem zeggen. Ik keek om, ''Hey Am, ook wat te drinken? En ja, inderdaad fijn dat er niks met Link is haha.'' zei ik. Ze vroeg om cola en ging op de bank zitten en zette de tv aan. ''Ehhmm Jeremy? Ik weet niet wat jij allemaal kijkt maar ik denk dat ik de tv maar even uitlaat de dagen dat we hier zijn...'' zei ze met een vreemd toontje in haar stem. Ik keek haar met grote ogen aan. ''Euh, oeps?'' zei ik. Ik gaf haar cola en kwam naast haar zitten.
''Hoe vond je het zwemmen?'' Vroeg ik aan haar terwijl ik een nipje van mijn icetea nam. ''Ja draai er maar weer omheen!'' lachte ze. Wat een schattige lach eigelijk.. dat ik daar nooit op gelet heb!! Ik schrok wakker uit mijn gedachtens toen Amy me aantikte ''Haloohoooo! Aarde aan Jeremy'' zei ze met een glinstering in haar ogen. ''Oke oke, het was een dora aflevering... SORRY OKE?!'' en ik keek naar de grond. Amy gaf me eens speels tikje tegen mijn wang.
''Schattig'' hoorde ik haar nog zeggen. Terwijl ik in haar ogen verdronk. Ze keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan. ''Wtf ben je aan het doen girl.. Ehm ik bedoel boy?'' zei ze verward. ''Dat zinnetje zul je zo nog wel eens herhalen..'' zei ik terwijl ik mijn gezicht dicht bij het hare bracht. ''Dat zinnetje herhaal je zo nog wel..'' mompelde ik. Ik sloot mijn ogen en bracht mijn hoofd dichter en dichterbij het hare. Totdat ik haar lippen raakte...
Zozo! Dat was nog eens wat moeite voor zo'n klein stukkie... hopelijk vinden jullie hem leuk geworden en hebben jullie genoten van dit deel!
Xoxo- Mwah <3
JE LEEST
Harm ♡
FanficVerzonnen verhaal over Harm AKA HetGameS. Denise en Amy dachten gewoon even naar de DYTG te gaan en daar hun grote youtube helden te ontmoeten. Maar er gebeurde veel meer dan dat! Nieuwschierig? Lees dan vooral het boek!