1 dag voor de DYTG

341 16 2
                                    

Hoofdpersonage's: Harm (16) en Denise (15)

Ook best belangrijke rol: Amy (ook 15)

Denise POV.

Ik keek wat rond in mijn kamer, ik verveelde me nog al. Ik zag mijn laptop staan en kreeg het perfecte idee. "Ik ga al Harm zijn video's terug kijken" schreeuwde ik perongeluk van blijdschap. Ik sloeg snel mijn hand voor mijn mond.

"Oeps... misschien ieeettss te enthousiast" en ik giechelde

Nadat ik al zijn Skywars afleveringen had bekeken keek ik op de klok. "Jeeeemig is het al 11 uur?!" Fluisterde ik verschrikt.

Ik plaatste nog snel een foto op instagram.
"Super veel zin in morgen! Eindelijk @hetgames ontmoeten!" En ik sloot insta af.

Ik keek op mn app en zag dat Amy nog online was.

(D is Denise A is Amy)

D: Heee am!
A: Jow denise!!
D: morge al DYTG, zoveel zin in aahhh
A: omg ja! Wat moet ik aan?! HELP
D: Rustig am, als je dat schattige jurkje aantrekt komt alles goed!
A: thnx amy! Wat ben je toch ook een heldin...
A: maareee... wat trek jij eigelijk aan?
D: oeiiii.. ehm even kijken w8 ff hoor.

Na 5 minuten had ik echt de PERFECTE match gevonden

D: *afbeelding*
A: omfg denise! Wat mooi! Harm gaat echt gewoon op je knieën voor je...

Ik glimlachte. Wat alleen Amy van me wist, was dat ik al een super lange tijd op Harm was. Hij is gewoon geweldig! En morgen, morgen ga ik hem eindelijk ontmoeten...

D: Aaahh dankjuhh. Ik ga snel slapen, ik moet natuurlijk wel fit zijn voor morgen heah
A: Ik ga ook slapen, weltrusten bae!! ;p
D: trusteee!

Ik keek nog even de video van Harm af en toen ging ik lekker slapen.

"Denise! Wakker worden! Over 2 uur moet je al bij Amy zijn om te vertrekken!"

Mijn maag trok samen. "Omg... vandaag ga ik Harm ontmoeten..."

Ik riep dat ik eraan kwam en appte Amy snel.

D: ben over uurtje bij je!
A: is goed! Tot dan! Heb er zin innnn
D: me2, tot zo!

Ik kleedde me aan en deed mijn haar en make-up. Zag ik er goed uit? Na 5x extra gecheckt te hebben liep ik naar beneden.

"Hier, eet dit onderweg maar op. En nu hup hup hup op de fiets naar Amy!" Zei mijn moeder.
"Dankje mam! Tot vanavond!" Ik gaf mijn moeder een kus en ging op de fiets richting Amy.

Kleeiinnne POV Harm.

(Nog die avond)

Ik keek wat rond op instagram. Ik zag een meisje die een foto op instagram poste met mijn naam erin. Ik klikte de foto aan en zag een best wel knap meisje "Nee Harm, het is een fan. Niet zo denken gek!" Dacht ik.

Ik zag dat ze ook naar de DYTG ging. Stiekem werd ik blij van binnen. "STOP" Riep ik bijna. Ik heb nog maar 1 foto van haar gezien en ik denk meteen al dat ik haar leuk vind. Ik lijk wel gestoord!

Ik ging maar slapen. Ik had echt de rust nodig voor de DYTG. Het is daar altijd zo druk!

Morgen wss nieuw stuk! Ik heb een klein stuk geschreven om te kijken of jullie het wat vinden.

Xoxo- Mwah ♡

Harm ♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu