17

135 8 9
                                    

Maartje POV

"Ik vind je leuk Maartje. Ik vind je echt heel leuk."

Ik herhaalde de woorden nog een paar keer in mijn hoofd voordat ik hem recht aankeek.
"Meen je dit? V..vind je me echt leuk?" Zei ik blozend.

"Ja.. ik denk het?" Zei hij verlegen.

Ik pakte zijn hoofd losjes vast en gaf hem een klein kusje. Ik keek weg.
Dat ging misschien iets te snel.

"Maartje? Leef je nog?" Hoorde ik hem na een tijdje zachtjes zeggen. Ohja.. ik zat al een paar minuten naar de grond te staren.

"Ik denk dat ik moet overge..*kots* ven.." zei Link al kotsend

Ik sprong achteruit. "Gadver Link! Laten we naar het hotel gaan."

Joost POV

De andere waren naar hun eigen hotelkamer vertrokken en ik liep hier te ijsberen in mijn kamer. Hoe kon dit? Ik dacht dat we er allemaal over eens waren dat dat Maartje een verkeerd typ was? Een "bitch"? Nja.. dat had ik verkeerd begrepen dus. Altans, van Link.

Ik liep mijn hotelkamer uit en liep de trap af. Kijkend of Link al bij het hotel was.

Net toen ik dacht dat hij niet meer zou komen zag ik hem de hoek omlopen. Met zijn hand op de hand van Maartje. Wat is dit?

"Hey Link!" Zei ik terwijl ik hem verward aankeek.

"Oh euhm.. hey!" Zei hij terwijl hij snel zijn hand van Maartjes hand af haalde.

Ik liep naar hem toe. "Waarom had je jou hand op haar hand?" Fluisterde ik

"Ze was gevallen en ik veegde wat zand weg, meer niet." Zei hij net iets harder zodat Maartje het hoorde.

Hmm.. oke dan.

Link POV

Ik liet Maartje achter in de lobby van het hotel en liep al kokhalzend richting mijn hotelkamer met Joost achter me.

"LINK! WACHT NOU EENS!" Schreeuwde Joost en ik draaide me om.

"Wat moet je" snauwde ik.

"Wow.. niet zo boos Link. Je ruikt naar drank, heb je gedronken?"

Ik slikte. "Misschien."

"Ja dus." Zuchte Joost. "Je weet zelf ook dat je niet tegen drank kan Link."

Ik gaf hem een boze blik en draaide me om. Ik ging terug naar de hotelkamer. Ik liep naar de slaapkamer en gooide de slaapkamerdeur hard dicht.

"LAAT ME MET RUST!" Schreeuwde ik naar Joost.
En ik gaf over op de vloer.

_____________________

Bedankt voor het lezen van dit deel!

Happy b-day esmeetenbrinke3 ♡ dit stuk is speciaal voor jou ♡

Xoxo- Mwah!

Harm ♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu