Rüzgar dislerini sırtıma geçirdiğinde urperdim. Kulaklarim usumustu. Sapkami kafama gecirirken karanlik gökyüzüne goz gezdirdim. Bulutlar toplasmis, obek obek olmuslardi. Yagmur yakindi. Bu beni gülümsetirken yeni kesfettigim depoya girdim. Burasi terkedilmis bi binaydi. Yarim birakilmis bi insaat. Kirik kiremitler, yerlerde cam kiriklari, kucuk tas parcaciklari ve sessizligiyle kafa dinlemek icin ideal bi yerdi. Koseye, sirtimi duvara yaslicak sekilde otururken kulakligimla telefonumu coktan çıkartmıştım. Rastgele bi sarkiya basmistim ki ceza nin sesi kulagimi doldurdu. Esen ruzgar usumus ellerimi hirkamin kollarini uzatarak saklamami saglarken hirkama iyice sarildim. Tam o sirada tam boyle bi 'oh' demisken boyle mayismisken sarki durdu.Telefonuma baktigimda %15 sarjim kalmisti. Kafami duvara surterek kivilcim cikarmayi dusunurken cirkin bagrisma sesleri kulagimi doldurdu. Daha iyi duyabilmek icin kulakligi kulagimdan cikarttigimda bu seslerin xy kromozomlu canlilardan ciktigini anladim. Kufurler, inlemeler havada ucusuyordu. Kavga ettiklerini anlamam cok uzun surmedi. Sesin geldigi yone dogru ilerlerken kollarimi sivamistim. Soguk etimi cimcirirken kendi kendime gulumsuyodum. Karsilastigim manzara tam bi serefsizlikti.4 kisi bi adami yere yatirmis tekmeliyodu. Yerde gordugum tahta parcasini elime alip bana en yakin olanin ensesine bi guzel gecirdim. Cocuk yere dustugunde kolay kolay kendine gelemeyeceği belliydi. Bi digerinin dikkatini cektigimde gercekten sinirlendigimi hissediyodum. Karnina saglam bi tane gecirdigimde tahtanin ters tarafindaki civi gozume carpti. Pis pis siritirken civili yeri boynuna gecirdim. Cocuk eli boynunda yere yigildiginda diger ikisi saskin, bana bakiyordu. Yerdekine hic bakmadan en yakin olanin kafasina gecirdim tahtayi. kafasini tutarken karnina yumrugumu gecirdim digeri beni belimden kavradiginda erkeklik organina tekmemi gecirmeden once "erkek misiniz lan siz!!" diye bagirdim.cocuk egildiginde dirsegimi boynuna gecirdim. Yuzume yedigim yumruk canimi acitmisti. Bi digerinden kacinip egildigimde sol elim sizlayan burnumdaydi. Sag elimi erkeklik organi olan seye gecirdigimde derinden bi inleme duydum. Hazir egilmisken yere dusen tahtayi alip egilip seyini tutanin ensesine saglam bi tane gecirdim. Bu onu yere sermeye yetti. Karnima bi tane daha yumruk yedigimde gercekten canim acimisti ki bu kendimi biraz pisikopat hissettirse de beni guldurmustu.Sag elimi yumruk yapip tam kulagina gecirdim. Gecici sagirlik falan yasicakti heralde cunku benim elim kizarmisti. Kulagindaki aptal kupelerden olsa gerek yara olmustu elim.burnumdan suzulen kani silerken geldigim kapinin orda boyle sarisin yesil gozlu benim boyum kadar bacaklarini sergileyen mini etek giymis bi kiz gordum. Bana ve yerdeki 4 ahmaga korku dolu gozlerle bakarak "berkaan" diye cirlayarak kupesiyle elimi morartan salagin yanina kostu. Cocuk hala kulagini tutuyodu. Onlari umursamayarak kanli elimi siyah pantolonuma sildim. Yerde yatan su 4 kisinin dovdugu ucubeye baktigimda baya hastanelik olmustu.burnu ve dudagi fena kaniyodu ama onun disinda karnina calismislardi sanirim. Bayan bacak "batuu" deyip yeni farketmis gibi ucubenin basina kostu. " benim icin boyle bi sey yaptiginiza inanamiyorumm" dedi benim orda olamami umursamadan. Az once bi kiz icin kavga eden toplulugu ayirmistim. Bi bayan bacak icin hemde. Kusma istegimi babamdan asirdigim sigarayla bastirmak ister gibi cakmagima uzandim. Babam sigara ictigimi ogrense sigaralarini eve sokmazdi heralde. Sigarami yakarken ucubeye donup " cidden mi" dedim. Cevap beklemeden arkami donup sigarayi dudaklarima goturdum. Bi nefes aldiktan sonra gobisimi acip kucuk morluga baktim kafami iki yana sallarken 'bi kiz icin kavga eden adamdan ne beklersin ki' die gecirdim.
Disari ciktigimda gokyuzunden yeryuzunu titreticek bi feryat koptu. Sonra da koskoca canakkalede flas patlamiz gibi boyle her yer bembeyaz kesildi. Bu beni biraz urpertsede yagmur yagmaya basladiginda kendimi daha huzurlu hissettim. Sigaramin titrek isigi bi kac dakika boyunca yurudugum sokagi aydinlatan tek isik oldu. Ardindan sokak lambalari yandiginda karsimda benim yaslarimda olduğunu tahmin ettigim simsiyah kiyafetlerine ve saclarina tezat dusen masmavi gozleriyle bana bakan bi adam vardi. Aniden karsima cikmasi beni gozle gorulur bi sekilde urkutmustu. Yagmurun sesi sesini bastirmis olmaliydi. Daha once hic bu kadar mavi bi goz gormemistim. " buralarda boyle yarim birakilmis insaat falan var mi ?" dedi yagmurun sessizligini bi bicakla kesercesine. Dikkatimi dagitan gozlerinden ciliz sigara dumanina cevirdim bakislarimi. Bi nefes daha alip "kimin tarafinda olduguna gore degisir" dedim. Her ne kadar bayan bacak icin falan olduysada bosuna devirmemistim ben o ahmaklari.
Bicimli kaslarini tehtidkar bi sekilde kaldirdiginda gozleri bi süre gozlerimde oyalandiysa da sonradan arkamda o masmavi gozlerini grilestiren seye odaklandi. Arkami donmeme gerek yoktu. Depo zaten sokak lambalari sayesinde gozukuyordu. Ki bu topuklu ayakkabi sesi boyle bi mekanda bayan bacaktan baskasinin olamazdi. Sapkamin kafamda oldugundan emin olup bu garip insanlari kendi haline biraktim.
§μ¤₩¥₪
Anahtari deliğe sokmaya calisirken kapi acildi.tabi ben acana kadar. Buyuk gulumsememle kafami kaldirdigimda karsimdaki babam degildi. Bu bi kadindi. Babam kiz arkadaslarini eve getirmezdi ki. Babamin kiz arkadasi oldugunu daha once gormemistim bile. Bu kadin fazla ..fazlaydi. Yani fazla şık. Fazla.. Para kokuyodu yani iste kiyafeti cantasi ayakkabisi.. Tipki benim gibi kizil rengiydi saclari.ama onunkisi boya gibi duruyodu. Eliyle iceriyi gosterince iceri girmemi istedigini anladım. Iceri girerken kibarliga gerek duymadan "kimsin?" diye sordum. Bicimli kaslarini kaldirip igneleyici bi ifadeyle "sen de hosgeldin kucuk hanim.ben babanin bi arkadasiyim tatlim." tatlim kucuk hanim falan babamin bu kadinla arkadaslik kurma ihtimali yoktu. Icten ice endişelenmeye basladigimdan babam geldi. "Oooo erkencisin." lafi uzatmaya gerek duymadan kaslarimla yanimdaki kadini isaret edip 'sen hayirdir ?' bakisimi attim. " fidan hanim benim liseden arkadasim alasya. bahsetmemismiydim hic daha once?" dedi gulumsemeye calisarak. Bu kadinin yaninda kabalik etmemem gerektigini soyleyen bakislarina aldirmadan " ben odamdayim." diyip yukari ciktim. Ahsap merdivenler her bastigimda ses cikariyodu. Dedemin cocuklugunu gormus bu ev tabi. Artik yeter der gibi ses cikiyo her bastigim yerden.
Odama gectigimde hemen hirkamdan kurtuldum. Fena ıslanmıştim. Dolabimdan kuru bi tanesini geçirdim hemen ustume. Usumustum. Pantalonumu cikarmaya usenip yatagima attim kendimi. Düşünceler, daha fazla basim agirmasin diye onlari kapattigim odalarin kapilarini tek tek kirip beynimin en ücra köşelerini kemiriyorlardi. Yatagimdan dogruldum. Kalkip telefonumu sarja taktim. Endiseyle elimi saclarimdan gecirdim. Kulagimi kapiya dayayip bi seyler duymaya calistim. Kikirdamalar falan herhangi bisey ama hic ses yoktu. Acik kalmis penceremden motor sesi duyunca hemen pencereye kostum. Siyah bi cip evin onune yanasti. Kapisi acildi, siyah ceketli bi adam indi. Saganak yagmura ragmen sakin adimlarla kapimiza ilerledi,kapiyi caldi. Yuzunu goremiyodum ama bu ceketi hemen tanimistim. Bastigim yerlerden cikan cirkin seslere aldirmadan hizla merdivenlerden indim. Babamin kapiyi actigini gordum. Sonra o masmavi gözleri. Kaslarim çatıp babama baktim. Adinin fidan olduğunu öğrendiğim kadin "hosgeldin oglum bi dakika" deyince kaslarimin yukari kalktigini,agzimin aralandigini hissettim. O derin mavi gozlerse bana odaklanmisti. Kadin koltugun ustunden cantasini aldi, oğlunun yanina gitti. "Iyi aksamlar bülentcim" dedi goz alici kibarligiyla. Babamı yanagindan optugunu göz ucuyla gördüm. Bana sicak bi gulumseme gonderip arkasini dondu. Cipe dogru yurumeye basladiginda bende babamin yanina gelmistim. Mavi goz arkasini dondugu gibi tekrar bana bakti tam isaret parmagini yuzume dogrultup agzini acmisken belinde holün ışığından dolayı parlayan silahi farkettim. "Sen-" diye cumlesine baslamisti ki kapiyi hizla kapattim.silah gozumun onunden gitmiyordu. Yani ben orada olmasaydim birileri feci bi sekilde yaralanicakti belki de ölecekti belki de coktan ölmüştü ya da ben fazla paranoyakca düşünüyordum dimi yani sonucta belki gelmeden.. Ne düşünüyordum ben ? Yine aklimin ücra köşelerindeki odalara kapattim dusuncelerimi.Babama dondugumde gozlerini kacirdi."Kim bu insanlar?"dedim kafamda basi bos dolasan tum Düşünceleri susturarak."soyledim ya ilkokul arkadasim" dedi. Gozumun icine bakmiyodu. Sonra kafama dank etti. " aha! Yakaladim!hani liseden arkadasindi?dogruyu soyle bana"
G