Takže prepáčte že som dlho nepísala moc sa ospravedlnujem...Dvôvod prečo som nepísala je že z mobilu sa mi wattpad odinštaloval sam od seba... a notebook bol pokazený... Kedže notebook je už opravený tak sa budem snažit písat aspon 2krat za týžden :) o o chvílku na to, vkročil do miestnosti visoký muž, mal asi tak 29 a mal čierne vlasy. Podal mi ruku a povedal:
,, Zdravím, ja som Maykel (Majkel) ale ludia ma volaju Mayký (Majky)... Budem tvoj psicholog..... A skoro som zabudol mam 28 rokou a teraz sa mi predstav ty." usmial sa.
No ja som len mlčala a mlčala ... Bol zlatý ale vedela som že s mojím psichologom by som si asi nemala začínat.
,, Neboj sa, ja ta nezjem" zasmial sa.
,, Tak ja som R-R-Rousy a mam 18....A myslím si že ta tu vôbec nepotrebujem" zodvihla som hlavu a pozrela sa mu do očí.
,,Keby ma tu nepotrebuješ tu niesom,, Usmial sa.
,,Ale ja ta nepotrebujem, som úplne v poriadku,, Povedala som s odvahou.
,, No dobre môžme začat,, Povedal on.
,,S čím?,, Opýtala som sa so svedavostou a trochu strachom.
,,Tak a povec mi teraz čo ta trápy?,, Spýtal sa ma.
,,Vravím ti že vôbec nič!?,, Zvíšila som trochu hlas.
,,Tak toto bude takšie ako som si myslel,, vzdichol si.
Mlčala som a pozerala sa do bielej periny a na moju nemocnickú košelu. Pozerala som sa so strachom v očiach a aj smútkom. Bála som, čo bude dalej? Ved mne nič neni! Som tu len kôli niakemu sprostému snu... Podla mna ten sen čoskoro zmyzne.
,,Tak?,, Zvŕkol on.
,,No dobre teda mne sa stále sníva jeden sen dookola...,, Odpovedala som mu.
,,Aký? Musíš mi povedat viac.
,,O anieloch,, odpovedala som.
STAI LEGGENDO
Angels and devils
Storie d'amorepokračovanie častí. Rousy je v nemocníci a navštívi ju psicholog, no jej sa to vôbec nepáči. Dúfam že sa vám príbeh bude páčit :)... Príjemné čítanie vám prajem :))