,,A presnejšie..?" on!
,, Presne o tomto: Prechádzala som sa po lúke. Otrhla som si kvetinku a dala ju do vlasov. Sadla si do trávi a hladela som dodaleka. Jemný vetrík mi fúkal do vlasov až mi odfukol kvetinku čo som mala vo vlasoch. Chcela som ju chytiť ale nestihla som. Vietor začal fúkať ešte viac a viac a z neba sa spustila niaka víla alebo čo to bolo a povedala mi:
"Rousy tí si sa narodila s veľmi krásnym darom a tak si ho stráž ...!".
Ten sen sa mi dookola sníva každý jeden boží deň. A dalej nič akoby v tom sne ešte niečo chýba. Je to prekliatie. Nikomu to neprajem. Už od 11 sa mi to sníva do teraz a to už mám mesiac 18."
,, Z ničím podobným som sa nestretol. Nikdo mi nehovoril že ho trápy sen o víle a ešte ku tomu že je to prekliatie" on!
,, Ja neviem či to je víla" ja!
,,Aj keby to je motýlia dáma alebo víla alebo aj aniel je to jedno... Teraz to musíme hlavne spoločne prekonať,!"
,,Tá víla čo býva v mojom sne má dlhé hnedé vlasy, velké zelené oči, milú tvár, dlhé snehovo-biele šaty. Neviem či ti to niak pomohlo ale ...." ja!
,,Ale...?!" on!
,,Len ma to tak napadlo!" ja!
,,Aha no neviem či mi to pomôže, ale každá informácia mi pomôže teda aspon sa pokúsim niak na tu tvoju diagnózu príst." usmial sa. On!
,, No dobre teda" ja!
,, Myslím že by sa ti sem hodila spolubivajúca, ešte tu najmenej 2týždne ostaňeš. Ale neboj bude tu o teba postarané. A však sa môžem dohodnúť s doktorom nech ti sem dá niaku 18 ročnú dievčinu s ktorou by si si mohla rozumiet.!!" on!
,,Mne je tu dobre samej. Aj tak keby mi sem dakoho dáte nič iné by nerobil len by ma urážal a nadával mi alebo mno nadávala ale to je jedno. Mám len 2 naj kamarátky a to mi stačí lebo viem že len a len a len a len oni by ma nikdy nesklamali. Ked sme boli malé nikdo sa somnou nechcem bavit len oni dve. Som im moc moc moc moc moc vdačná. Lúbim ich dve lašky moje krásne." ja!
,, vidíš potrebuješ sem dakoho ským budeš môct kecať. Ved na tebe vydno že to potrebuješ... Neboj vybavím ti niku simpošku budete tu len dve. Budete si rozumiet, neboj.!" on!
,, Nie ja sa tu mám važdne dobre sama .... Váždne nikoho tu nepotrebujem. Je mi tu fajn.!!" Usmiala som sa. Ja!
,, nie nie budeš tu mat spolubivajúcu. Neboj bude vá tu fajn. A už mám aj navrh pre doktora na tvoju diagnózu..." usmial sa. ON!
,, Aká? a no dobre teda" nakoniec som súhlasila aj ked sa mi to nezdalo ako dobrí nápad.
,,To ti ešte nesiem povedat... Najprv sa musím porozprávat s doktorom a tvojimi rodičmi...." on!
,,NO dobre" ja!
,,Tak pre dnešok všetko pa Rousy." usmial sa a žmurkol pravím okom. on!
Tak dúfam že sa vám tato čast páčila. :) ahojte :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angels and devils
Romantizmpokračovanie častí. Rousy je v nemocníci a navštívi ju psicholog, no jej sa to vôbec nepáči. Dúfam že sa vám príbeh bude páčit :)... Príjemné čítanie vám prajem :))