YENİ BAŞLANGIÇLARA

119 11 3
                                    

Eve geldigim de Selin koltuğa iki seksen uzanmıştı.. Üvey annesinden aşırdığı paralarla zor güç aldığımız televozyona bakıyordu.. Sari saçlari butun yastığı kaplamıştı, kendi kendine şarkı mırıldanıyordu.. Beni görünce doğruldu.. Küfür edecek diye beklerken "canım" diyip yanıma koşup, sarildi..
- neler oldu?
Kafamı iki yana sallayıp, gözümden düşen damlaları sildim, sadece
"Doğruymuş" diyebildim..
Beni koltuğa oturtup, koltugun başina oturdu, elleri omzumdaydi.. Arada saclarimi okşuyordu.. Berbat görünüyor olmaliydim ..
Konuşmaya başladı o incecik huzur veren sesiyle.. Konusacaklarinin cok ta huzur vermeyecegini biliyordum oysa ki.. Piercingin etkisiyle kanayan kaşını umursamadan konusuyordu;
" kızım bak, sana çok iyi seyler diyemiycem çünkü biz anadan doğma şanssiziz, biz mutlu olmayi hak etmiyoruz, tanrinin bi yerlerde unuttuğu kullariyiz, bedenimiz var , ruhumuz error vermiş , biz dogdumuz gun kaybetmişiz zaten.."
-Selin, yeter!
-" dogrulari soyluyorum, niye kiziyorsun " dedi piercingine sövüp kaşında ki kanı temizlerken..
- "biliyorum, dogrulari soyluyorsun, ben herseyin farkindayim, bunlari yuzume yuzume vurma lutfen, zaten canim yaniyor.."
- canin mi yaniyor? Kizim birak artik kocasindan dayak yemis, sokakta kalmis bu kiz edalarini.. Bizde sans yok biliyorsun, bu uzulecegin en son sey olsun, sen aşik degilsin Ela, sadece hoslandin, ilk defa birine kalbin çarpiyordu, ilk defa öpüştün ve o şerefsizin sana yaptiklarini duyunca kendini aptal yerine koyup, kendine uzuluyorsum, onun seni sevmeyişlerine degil.. Ruhunun huzur bulmasi onun aci cekmesine bağli, bu yuzden ondan intikam alicaz."

Bu sozleri kulağa hoş geliyordu.. İntikam falan..
"Nasil yapicaz" diyebildim sadece..
- Aklimda bişey yok şu an ama merak etme bulucam, şimdi git kendine çeki düzen ver, zombiye benziyosun"
Beni koltuktan kaldirip, banyoya dogru ittirdi, ilk once kendimi yagmur sulariyla kirlenmis vucudumdan arindirmaya karar verdim. Gecen ay suyumuzu kesmislerdi, parasizliktan odeyemedik kiii, Selinin cici annesi sağolsun ödeyip bizi kirlerimizden arindirdi. Selin, Belma teyzeyi niye sevmiyordu anlamiyordum. Belma teyze onu evlatlik edinmisti, ölen kizina mi benziyormus neymis. Ama Selin onu sevmiyordu, gurur yapiyor parasini istemiyordu ama genelde o paraya mecbur kaliyorduk. Selin'in konservatuar okumasina hep karsiydi Belma teyze bu yuzden aralari iyice açilmişti, cici anne onun hep avukat olmasini istemisti, Selin'in Hukuk fakultesine girmek icin puani hayli hayli yetiyordu ama o hep " hayatimi baskalarini savunarak degil, başka hayatlara girip bi an için değişerek, baska biri olarak yaşamak istiyorum" demisti. Hakliydi da, guzel bi hayatimiz yoktu, paramiz yoktu, marketlerde çalisir, garsonluk yapar, afiş dağitir gecinmeye çalisirdik..Ev Belma teyzenin kenar mahallede, gencliğinin geçtiği bir evdi.. İki bina ötemiz kerhaneydi mesela. Yine de kira ödemiyor olmak bide onun icin para dilenmek çok kotu olur diyorum.. Hatirliyorum da bi keresinde kredi borcumuzu odemek icin parfumcuye ise gitmeye karar verdik, adamin sozune adam bizi evine atip tecavuz etmeye kalkistigi ana kadar saf saf inanmistik neyseki birsey yapamamisti, Selin malum organina tekme atmisti bende buldugum sehpayi kafasina gecirip kacmistik, bi hafta hapise gircez diye evden cikmamistik..
Selinin sesiyle suyu kapattim, vucudum kizarmisti, kendimi tirmalamaktan, sinirdrn tirnaklarimi kemirmistim, havluya sarilip aynadan kendime baktim.. Sahi ben kimdim? Acaba anneme mi benziyordum, babama mi? Hergun ama hergun kendimi bildim bileli onlari dusunuyordum, acaba nasil tanismislardi, birbirlerini sevmislermiydi yoksa zorla mi evlenmislerdi.. Belki de babam olacak kisi anneme tecavuz etmistir, annemde ailesine soyleyemeyip beni cami avlusuna falan birakmistir ama bana ailemin ben 4 yasindayken öldügü soylendi, iste kafayi yiycektim sorularima cevap bulamamaktan. Selinin ince ve kurtarici sesi beni kendime getirdi.. Odama girip buldugum ilk seyleri uzerime gecirdim. Mutfaktan her zaman ki gibi makarna kokulari geliyordu. Aciktigimi hissediyordum.. Saclarimi bile taramadan direk Selinin yanina kostum, ikimizde bi hamlede yedik yemeklerimizi.. Sessizdik ve bunu Selin bozdu..
- Ne dusunuyorum biliyomusun?
- Ne
- Felekten bi gece calalim mi?
- paramiz yok abi ne gecesi diyebildim ve ekledim, " hic halim yok"
Selin bu beni dinler mi...
" Belmadan araklayip biriktirdigim paralar var ve hic cuzdanimda dursunlar istemiyorum, kalk " diyip beni cekistirdi masayi bile toplamadan.. Kiyafetlerin onunde bulduk kendimizi.. Ben rahatliktan yanaydim her zaman.. Pantolon, tisort, konvers.. Selin aksine susluydu, elbise topuklu ayakkabi.. Simdi anliyorum faturalari niye odeyemedigimizi.. Selin hanimin en az 200 liralik elbiseleri yuzunden.. O hafif makyaji ve pudra rengi minisiyle harika gorunuyordu.. Bide kendimr baktim, uzerinde kurt olan tisortum, dar kotum ve islak saçlarim.. Neyseki kiyafetime karismadi ki karissaydi o topuklular uzerinde yarim saniyeden fazla duramazdim.. Sacimi kurutup kendi haline biraktim, deri ceketleri giyip asagiya indik.. Yolda yururken Seline bön bön bakan erkekler onun pekte ilgisink cekmiyordu.. Selin yine şanssizligimizdan bahsediyordu.. Gercekten sanssizmiydik?
Evet ailemiz yoktu, hergun makarna yiyorduk, sicak yemek pisiren annemiz yoktu, askta kaybediyorduk, parasizfik.. Evet gercekten sanssizdik derken yanimdan engelli arabasiyla gecen ayaklari olmayan kiz dikkatimi cekti, onu suren kadin uvey annesiydi bunu tum mahalle biliyordu, uvey anneliginide gostermekten hic cekinmiyordu bunuda biliyorduk. Biz canimiz istediginde sahile koşup aglayabiliyorduk ama o annesinden dayak yediginde sandalyesine siginip aglayabiliyordu.. Gercekten biz mi sanssizdik? Mantikli dusununce yurumek,kosmak, koklamak, duymak gercekten bir şansti.
Tesekkurler Allahim.

Selinin de acilen bu deist dusuncelerden kurtulup kendie gelmesi lazimdi, isyan etmek dogru değildi..

Canli muzigi olan bi bara girdik.. Selin girer girmez iki bardak bira devirdi. Ben kolayla kafa bulanlardandim. Farkli insanlar vardi, uyusturucu kullananlar, kadinlarin poposunda ki eller, opusenler, yiyisenler.. Gercekten kafa dagitmak icin harika (!) bi mekandi. Selin iste..

Selin beni durtu bi anda.
- şu gelenlere bak, kot gomlekli olan benim, yaninda ki bebek yuz senin olsun" dedi.
Burun kivirdim..
- yeni bi iliski kaldiracak halde degilim.
- kizim harbiden kot gomlekli supermis, dedi Selin beni umursamayarak. Ve ekledi, "adim Selin'se bu cocugu kendime yaparim." ikimiz birbirimize baktik, ad konusu bizim icin komikti.. Ailemiz vermemisti bu isimleri bize.. Yurttaki bakicilar yeni gelen her cocuga isim verirlerdi yeni hayatlari icin.. Ona Selin bana Ela dusmustu..
Selin yine beni durttu.
- bu cocugu gozum bi yerden isiriyor." Bos ifadeyle ona baktim, Selin ;
- tabi ya bu muzik bolumunde ki gitarist cocuk, okulda cok tipsizdi, resmen evrim gecirmis" dedi.

" bos isler muduru Selin" dedim. Guldu, " ne var kizim, yakisiklilar bize bakamaz mi" derken bile cocugun agzina dusecek gibi bakiyordu..
Garip olan cocukta ona bakiyordu, yaninda ki bebek yuzle beraber etraftaki butun kizlari etkilemislerdi sanki. Bi anda kizlar onlarin etrafindaydi ama alismis gibi gozukuyorlardi, pek ilgilendikleri yoktu.. Selin bana da bi bira istedi..
- hadi benim kizim, bi dikiste bitir" dedi..
Kadehleri kaldirip " yeni baslangiclara" dedik ayni anda gulduk.
YENİ BASLANGİCLARA..



Yazim hatalari icin ozur dilerim arkadaslar, henuz wattpadi cozmus degilim, lutfen desteklerinizi esirgemeyin..
Bana mesaj atabilirsiniz, Ayi Beklerken olarak soru geldi, hayvan olan ayi degil, gok cismi olanindan. Kahramanlarimiz tanisacak bu bolumde insallah. Yorumlarinizi bekliyorum, sizce kot gomlek ve beyaz gomlek kim.. Ela ve Selin'e ne olacak ilerleyen zamanlarda.. Elanin ailesi gercekten öldü mü?

Kafamizda deli sorular, opuyorum iyi geceler..

Ayrica okuduguzu lutfen bana bildirin, yorumlariniz onemli, ne dusunuyorsunuz cok merak ediyorum.. Neyse iyi gunlerr..

Ayı  BEKLERKENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin