Part 1 .: starten:.

1.6K 23 2
                                    

Mor: "Skaaaat"
D/N: " Jaaa"
Mor: "vi kører om 1 time ca."
D/N: "okay"

Vi skulle til Belgien for 4 år i træk, men denne gang var måske lidt mere spændende. Det var i år vi skulle flytte til det nye hus i Belgien. Altså bare vores ferie hus, for vi bor normalt i Hellerup. (Og nej jeg er ikke arrogant)  Når men jeg må hellere gøre mig klar, jeg har pakket og alt det der. Nu skal jeg bare have lidt tøj på og lidt makeup. Jeg rejser mig op og går ind i mit Walk in closet og prøver at finde noget jeg kan tage på. ( fordi alt det jeg bruger normalt er i min kuffert) Det ender med at jeg tager et par sorte shorts der er lidt i stykker for neden og en hvid T-shirt hvor ærmerne er rullet op. Nu går jeg hen til mit makeup bord, " hold kæft hvor er her rodet" siger jeg for mig selv. Jeg tager lidt mascara på og fylder mine bryn ind. Så begynder jeg og rede mit hår igennem og laver en stor løs knold.
Jeg tager min mobil frem og går på Facebook. Pludselig for jeg en besked fra ( din bedste veninde)
Mig =💕
Bedste veninde =💓

💓:  Hej smukke
💕:  Hej søde❤️
💓:  kommer sådan til at saven dig når du skal på ferie😔💖
💕: årh søde, kommer også til at savne dig😘
💓: men må jeg ikke komme og hente dig når i kommer hjem!?💖
💕: jo self 😘 nu hvor du ikke kan sige farvel Idag.
Samtale slut.

Jeg syntes virkelig det er irriterende at jeg ikke når at sige farvel til hende. Hvorfor skulle hun også allerede være på ferie? Hun plejer altid at tage på ferie lige i starten af sommerferien. "Er du klar" råber min mor. " ja mor det er jeg" "kommer du så ikke her ned med dine tasker" råbte hun. " jeg kommer nu mor" råbte jeg og gik nedenunder. Vi sætter vores ting id i bilen og kigger på klokken.
" når unger, vil i helst side her og vendte eller side i lufthavnen?" Mig og min lillesøster sagde i kor at vi helst ville side i lufthavnen. Der er jo også ting at kigge på i lufthavnen. Min lillesøster hedder Emma og er 10 hun vil gerne være ligesom mig, jeg ved ikke hvorfor men sådan er hun bare.

Skal jeg? (citybois)Where stories live. Discover now