Part 21 .:flyveturen:.

550 14 0
                                    

Vi har tjekket ind og alt er på plads. Vi har sat os ind i flyet og venter bare på at vi skal afsted. Jeg sidder ved siden af Emma og en fremmede, vi kunne ikke allesammen side sammen, da det jo var en nødsituation at komme hjem.
Vi har fløjet i omkring 27 minutter og jeg tænker allerede på Thor, selvom jeg bare ville glemme ham, fylder han for meget. Jeg kommer i tanke om den gave jeg har fået af ham. Jeg tager den op af min taske. Jeg ville faktisk bare have smidt den ud, men jeg har glemt det. Nu kan jeg jo bare åbne den.
Jeg tager papiret af, det første der ligger er et brev, der står.

Hej søde.
Jeg har været en kæmpe idiot! Jeg har ikke nået at forklare dig dette, men du skal vide at jeg elsker dig! Lige meget om du ikke elsker mig igen.
Men hende pigen " jeg" kyssede, ja hun er en jeg har kendt i lang tid, men ikke på den måde. Hun er en barndoms veninde. Jeg har ikke set hende i 5 år. Så så jeg så hende i tivoliet og hun havde savnet mig. Hun sagde at jeg var den eneste hun kunne elske, men jeg sagde ikke noget igen, jeg var mundlam. Jeg havde jo allerede en prinsesse. En prinsesse jeg elsker! Jeg fortalte hende at jeg havde dig, men hun sagde at jeg skulle droppe dig. Jeg sagde at det ville jeg aldrig. Det var så der hun kyssede mig. Jeg så dig og håbede jeg kunne nå at forklare, men du var væk. Og nu er du helt væk, jeg kommet ikke til at sige undskyld til dig sådan rigtig, men du skal vide jeg elsker dig.
D/N jeg ELSKER dig!

Knus Thor.

Jeg havde tåre i øjnene, snakkede Thor rigtigt eller prøvede han bare at få mig tilbage. Men han holdte jo om hende da de kyssede.
Jeg ligger brevet fra mig, jeg ville ikke tilgive Thor. Ikke endnu. Der var mere i kassen, jeg tog en pose op. Jeg tog min hånd ned i den. Det var blødt jeg tog tingen op. Det var undertøj. Thor havde købt undertøj til mig. Det var faktisk rigtig flot, men også MEGET sexet.

Skal jeg? (citybois)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora