Jeg vågnede ved at jeg kunne mærke Anthons bløde læber på min hals. Det var mange små, men dejlige kys. Jeg lå med ryggen til ham.
" godmorgen smukke" sagde han og kyssede videre.
" godmorgen" smilte jeg og vendte mig om mod ham. Jeg kyssede ham på munden.
Anthon rejste sig op, han gik hen til sit skab. Han havde kun underbukser på. " jeg går lige i bad" siger han. Jeg nikker bare.
Anthon har været i bad, det har jeg også.Jeg ligger bare i hans seng og tjekker face. Jeg har fået en besked.... Fra Thor. Jeg gider ikke læse den.
Anthon kommer hen til mig, han ligger sig næsten oven på mig. Han begynder at kysse mig, det udvikler sig til snav.
" D/N, jeg tror jeg kan lide dig" siger han
"Anthon jeg kan også lide dig" svarede jeg
" nej søde, jeg kan lide lide dig" sagde han
Jeg lå bare og vidste ikke hvad jeg skulle sige, jeg var ikke kommet over Thor.
" jeg ved godt det er dumt, jeg skulle aldrig have sagt det." Sagde han
" Anthon hør, jeg er stadig ikke kommet over ham på ferien, men du er virkelig sød og du betyder virkelig meget for mig" sagde jeg, han så ned i gulvet. " men Anthon, kun som ven" tilføjede jeg.
" men hør nu her søde, jeg vil være mere end venner, jeg elsker dig.... Og når jeg kysser dig kilder det, når jeg ser dig i øjnene ville jeg ønske du var min." Sagde han.
" wow Anthon... Altså vi kan godt prøve, altså hvor vi er sammen, men ikke helt 100 procent." Sagde jeg
Anthon begyndte at smile over hele hovedet. " serøst... Selvfølgelig skal vi prøve" sagde han. Anthon gav mig et kæmpe kys, men det afbrydes da han for en besked.
" hvem er det fra?" Spørger jeg
" øhm... Det er en af mine bedste venner, han kommer hjem fra ferie nu. Han har spurgt om jeg ikke vil komme hen og hente ham i lufthavnen om en time" sagde han
" skal du så ikke det?" Spørger jeg
" tjo, jeg vil jo gerne være sammen med dig"
" men jeg kan jo tage med, vis det er okay for dig og ham?" Sagde jeg
" vil du?"
" ja"
Jeg skiftede tøj, jeg tog det undertøj på jeg havde fået at Thor, det skal jo bruges, og den kjole jeg købte, hvor Thor betalte resten.Anthon og jeg gik ned til hans mor. " smukke du kan bare gøre dig klar, så spørger jeg lige min mor om hun vil kører os" sagde han.
Jeg gik ud og tog mine sko på, Anthon og hans mor kom ud til mig. " hun vil godt køre os" smilte han.
Jeg smilte bare til ham. Vi satte os ud i bilen.Henne ved lufthavnen.
Anthons mor ventede bare i bilen. Anthon og jeg gik ind i lufthavnen, han vidste lige hvor vi skulle vendte. Han stod bag mig og holdte om mig. " han skulle komme om 10 minutter" sagde Anthon og kyssede mig i håret.
Jeg lukker øjnene stille, bare for at nyde at stå i Anthons arme.
" heeeeeey bro" råbte Anthon
Anthon gav slip på mig, og løb over til en dreng. Der kom mange mennesker, så jeg kunne ikke se dem. Jeg drejer mig om for at kigge efter dem.
Jeg for en hånd på min skulder. " Hey, det her er så D/N, som jeg skrev om" høre jeg Anthon sige.
Jeg vender mig om. " THOR!?" Siger jeg chokeret. " D/N" siger han. Han smiler, men det gør jeg i hvert fald ikke. " hvad keder i hindanden?" Spørger Anthon.
" ja hun var min kæreste, nede i Belgien" siger Thor
" Anthon det var ham der fucking stod og kyssede en anden pige lige foran mig." Græd jeg. Jeg gik over til Anthon, han lagde armene om mig.
YOU ARE READING
Skal jeg? (citybois)
FanfictionHistorien handler om D/N der møder Thor nede i Belgien, da i mødes er han ikke kendt. I kommer lidt sammen, men er i stadig sammen når i kommer tibage fra ferien ? Eller for du en helt anden flirt når du kommer hjem ?