"Am sa iti spun o întrebare. Și vreau sa îmi răspunzi sincer. Promit ca nu am sa spun nimic și nici nu am sa te judec.""Care?" Am zis incruntandu-ma.
"Tatal lui Edward este Jay sau Raul?" Întreba el facandu-mi inima sa înceapă sa îmi bata ca o nebuna.
"Eu..." spun simțind privirea lui curioasă pe mine.
"Deci...?"insista el. Al dracu detectiv.
"Jay...!" Spun și el se incrunta.
"Ce e cu el ?" Întreabă el făcând pe neștiutorul, enervandu-ma mai tare.
"Jay e tatăl lui Edward! Asta voiai sa auzi ! N-a ca ai aflat ce ai vrut. Acum du-te și spune-i și lui. Spune-i ca i-am ascuns propriul fiu! Abia aștept sa îi văd reacția! Sa vadă și el cum e sa ascunzi un secret important fata de cineva drag!" Am spus simțind cum lacrimile deja îmi pătează obrajii. Ce putea fi mai rău de atât?
"Nu am sa îi spun! " Spune Austin și pornește masina. Uitasem ca stăteam la semafor.
"De ce? Ce te oprește sa faci asta? Pana la urma ești angajatul lui!" Spun usor indignata.
" Dar tu ești prietena mea. În plus el are alte probleme de rezolvat. Pana nu scapă de Pai..!" Spune el ,dar se oprește. Păcat ca eu deja îi știam numele ingamfatei care imi era mătuşă.
"Da da. Pana nu scapă de Paige Pompeo nu poate face nimic! " spun eu și el se uita crucis la mine. 1 pentru Lexi -0 pentru Paige. Mândria mea creste din ce în ce mai mult. Poate mătușa mă va ajuta într-un fel sau altul.
"De unde știi tu de marea iubire a lui Jay?" Mă întreabă el lasandu- mă masca. 1-1 pentru Paige.
"Paige este marea iubire a lui Jay?" Îl întreb uitându-ma adânc în ochii lui.
"Nu știai....!" Spune el regretând ,privindu-mi ochii sticloşi." Dar...daca nu știai ca Paige este iubirea lui Jay , atunci ce unde o cunoști? " Spune el și mă privește insistent.
"Nu are importanta !" Spun ,dând sa cobor din masina , dar acesta îmi prinde mana oprindu-ma. Al naibii sa fii tu detectivule! Trebuie sa știi tu tot!
"Ba are! Dacă tu nu ai nicio legătură de sânge cu ea ,înseamnă ca a venit la tine și te-a amenințat, nu-i așa? "Mă întreabă el.
Argh...Cum de ghicește aproape totul?
"Nu!" Spun mintindu-l.
"Ba da! Si dacă nu vrei sa îmi spui tu, sa știi ca eu tot am sa aflu! Pana la urma Jay este prietenul mea și nu am sa îl las în ghearele scorpiei ăleia...mai ales ca are și un fiu!" Spune el făcându-ma sa mă incrunt.
"Paige Pompeo este mătușa mea ,și a venit sa mă amenințe. Știe cine e tatal lui Edward și nu am cum sa mă împotrivesc ei nici dacă aş vrea!" Spun aproape pe nerăsuflate.
"Situația asta e a dracu rău de tot!" Spune el trecandu-si mama prin par. Trebuia sa recunosc ca dacă nu iubeam deja un barbat , Austin putea fi destul de atrăgător. Ochii lui albastrii - verzui se potriveau de minune cu parul lui blond-şaten și cu aerul de detectiv arata.....demențial.[Poza media :) ]
Hormoni nenorociți! Strig în mintea mea.
"Nu te mai uita asa la mine. Sunt luat!" Spune arătând verigheta de la mana stânga. A dracu sa fie el ! M-a prins ca mă holbam la el ca o idioata.
"Nu te mai flata singur. Mă gândeam ,nu mă uitam la tine!" Am spus și el a chicotit.
"Da da! Sigur te gândeai la Jay la bustul gol!" Spuse el făcându-ma sa mă incrunt.
"Nu mai aduce vorba de nemernicul ala!"
"Bine , bine ! Cum spui tu! Acum haide sa intram! Vedem mai încolo cum facem cu situația asta tensionata dintre voi!" Spune și eu mă incrunt. Eu nu voiam sa mă împac cu Jay nici moarta. Voiam doar sa scap de populația feminina din jurul lui.
Perspectiva lui Jay.
"Și cum e cu noua iubita?" Întreabă Ana intrând în camera mea,după ce abia scăpasem de Paige.
"Nu întreba! E mai rău ca o iedera ! Abia am reușit sa o trimit acasă ca sa își ia câteva haide. Și i-a uimeste-ma cum ai de gând sa mă ajuți sa scap de ea ,când ea e cum e?" O întreb pe nepoata mea și văd cum un zâmbet malefic se conturează usor pe fața sa. Ana putea fi la fel de malefica (,) ca și Julia. Doar de asta erau mama și fiica.
"Pai va trebuii sa o facem sa se simtă ca o "prințesă " pe parcursul șederii sale aici!" Spune ea și eu mă uit confuz la ea.
"Mă las pe mâna ta,dar dacă planul nu iese , tu ești vinovata! "
"Bine !" Spune și telefonul ei suna. O văd cum şi-l scoate din buzunar și se incrunta.
"Mă suna Austin!" Spune ea și acum eu rândul meu sa mă incrunt.
"Răspunde !" Îi spun ferm și ea îl da pe difuzor.
"Alo ! Ana sunt Austin! Te-am sunat sa discut ceva cu tine în legătură cu Lexi și copilul lui..."spune Austin ,dar Ana îl retrage de pe difuzor și își duce telefonul la ureche incruntandu-se mai mult decât era deja.
"Am înțeles. Sigur am sa o las sa stea acolo, și dacă mă suna am sa îi spun ce mi-ai zis tu! Dar ti-a zis ea despre știi tu ce?" Întreabă ea incercand sa ascundă ceva de mine.
"Secretoasă! " Mormăi pentru mine și mă arunc pe pat.
"Am înțeles. Și dacă ți-a zis înseamnă ca are încredere un tine ,așa ca nu o da în bară! " Spune Ana după care închide apelul.
"Despre ce ați vorbit ?"
"A dus-o pe Lexi sa stea în apartamentul dăruit de tine !" Spune ea și eu oftez. Mă enerva ca pe lângă faptul ca o aveam pe Paige pe capul meu ,și ca Ana avea secrete fata de mine, acum și Lexi începea sa aibă probleme. Și totuși mă întreb de la ce a pornit tot acest scandal intre ea și Raul? La petrecerea de logodna păreau fericiți împreună.
"Ana?" O scot eu pe şatenă din gânduri.
"Hm?" Întreabă ea ridicandu-si privirea din pământ.
"De ce s-au certat Lexi și Raul?" Întreb eu iar ea oftează dând negativ din cap.
"Nu iti spun!" Zise ea după care se ridica de pe pat și ieși din camera lasandu-ma total singur.
Unde ajunsesem? Acum nepoata mea ascundea secrete fata de mine și ceva îmi spunea ca și Austin va începe sa facă același lucru cât de curând.
A dracu viața....cat de futută poate fi uneori!
CITEȘTI
Reîntâlnirea (The Secret-Vol. II)
ActionPrimul volum : "The Secret" "Nu! Ti-am spus clar care este decizia mea și nu am sa mi-o schimb! " am tunat eu nervoasa. Tupeul pe care îl avea țapul, era inimaginabil de mare. Ce era așa greu de înțeles? "Ai sa vezi de ce sunt în stare ! Nu este b...