11. Planuri peste planuri.

6.8K 339 21
                                    

Salutare dragilor! La media aveți poza cu Lucien. Aștept în continuare sa văd dacă mai este cineva dornic de dedicații ,dacă nu asta e ;)

Lectura plăcută ^_^

"Jayden ,dragule,a venit Paige !" Striga mama trezindu-ma din somnul meu de frumusețe. Se pare ca curvilița aia s-a mișcat mai repede decât mă așteptam.

Scot un geamăt înfundat când dau sa mă ridic de pe pat. Nici măcar nu conștientizasem cât eram de obosit sunt , decât atunci când somnul puse stăpânire pe mine fără ca măcar sa îmi dau seama. Mă ridic în şezut și îmi rotesc ochii prin camera. Constat cu stupoare ca soarele a apus de mult ,ceea ce înseamnă ca am dormit ca un porc mai bine de 6 ore bune.

"Jayden!" Striga și disperata de Paige.

"Imediat !" Spun și mă ridic începând sa caut ceva de îmbrăcat prin dulap. Căldura insuportabilă care era afară m-a facut sa adorm doar intr-o pereche de boxeri ,și sunt destul de sigur ca dacă Paige m-ar vedea acum ,am face infarct ,dar trebuie sa prevenim momentul.

"Iubitule!" Spune ea când cobor scarile,ajungand în holul micuț în care se aflau cele doua femei (cu o mintea diabolica) și doua geamantane extrem de mari. Puteam sa jur ca puteam umple un magazin întreg dacă le despachetam.

Se apropie de mine și își incolăceşte mainile in jurul gatului meu ,și mă ia prin surprindere atunci când își lipește buzele de ale mele.

Începeam încet ,încet sa detest mirosul de tutun. Buzele ei duhneau a tutun! Imi era dor de buzele acelea moi și cărnoase, care aveau un gust minunat între vanilie și caramel. Pur și simplu începusem sa înnebunesc ! Simțeam nevoia de a sărută din nou buzele blondinei.

"Jayden du-o pe Paige în camera de oaspeți !" Spune mama facandu-ma sa ma incrunt. Acum eram si majordomul lui Paige ?

"Desigur !" Murmur mai mult pentru mine și apuc cele doua geamantane carandu-le în camera pentru oaspeți. Măcar nu eram obligat sa stau cu scorpia în aceeași camera.

Cat timp las geamantanule în camera ,Ana își face apariția toată un zâmbet.

"A venit scorpia?" Întreabă ea în șoaptă.

"Tu ce crezi?" Îi spun sarcastic arătând spre imensele geamantane ce se odihneau bine merși în camera.

"Bun! Planul începe de acum ! O sa fac tot posibilul ca aceasta cucoana sa se simtă ca o adevărată "prințesă !"" Spune ea și eu mă incrunt. Nepoata mea putea fii mai mult decât sadica (,) când voia sa atingă un anumit scop. Și faptul ca ea și Lexi erau prietene ,asta era o situație extremă.

"Ce ai pregătit de ești atât de încântată ca a ajuns Paige? Noroc ca am apucat sa dorm după -amiaza asta, pentru ca la noapte sigur nu am sa fac asta. "

"Nimic. Mama m-a pus sa pregătesc camera de oaspeți ,asa ca am facut-o în stilul meu!" Spune și eu mă uit curios la ea.

"Ce ai făcu? " o întreb si ea zâmbește draceste.

"Nimic gravv.....o sa vezi mâine dimineață! " Spune după care pleacă lasandu-ma sa privesc buimac în susul scărilor ,pe unde umila mea nepoata se făcuse dispărută.

Oftez adânc și îmi trec nervos mana prin par. Avea sa fie o noapte grea și aveam nevoie de toată puterea ca sa nu o dau afară din casa pe nesimțita de Paige. Și ce mă enerva și mai tare era ca am acceptat ideea mamei de a sta la ea pe timpul verii. Începeam sa regret ca acceptasem atât de repede.

Perspectiva lui Lexi.

Stateam tolănită pe canapeaua din sufragerie ,mâncând popcorn cu cașcaval ,avand una din comediile găsite în casa la televizor. Edward era extrem de liniștit jucandu-se cu o jucărie de pluş. Ziua mea fusese extrem de plictisitoare ,și puteam jura ca mă îngrașăsem cel puțin 1 kg la cât popcorn am mâncat.

Soneria de la usa mă face sa tresar speriata și mă îndrept repede cu pași apăsați spre usa. Nu așteptam pe nimeni. Fără sa mă mai uit pe vizor deschid usa ,asemenea unui copil nerăbdător. Îl privesc confuză pe tipul din fața mea care imi întinde o cutie de pizza. Ce naiba? Nu comandasem așa ceva.

"Cred ca ai greșit adresa!" Îi spun tipului ,care de aceasta data mă privește incruntat.

"Nu aici este apartamentul 34?" Mă întreba și eu mă întorc cu fata spre usa și constat cu stupoare ca nici măcar nu mă uitasem la nr. apartamentului în care se presupune ca locuiam.

"Ba da ! Dar nu am comandat nicio pizza!" Spun și când sunt pe cale sa îi înapoiez cutia o voce calda își face apariția.

"Eu am comandat-o! " Spune Ana sărind în fata tipului și după ce plătește lasăndu-i un bacșiș generos se întoarce spre mine zâmbind.

"Dar cui îi datorez umila ta prezenta la ora 10:30 noaptea?" O întreb pe şatenă cu o sprânceană ridicată.

"Am venit sa petrecem o seara intre fete. Acum du-te fuguța și îmbrăcate într-o rochie sexy ,pentru ca mergem în club. " spune ea plina de entuziasm.

"Ai înnebunit ?" O întreb pe şatenă cu ochii mari. "Nu am cu cu cine sa îl las pe Edward și nu am chef de club la ora asta! " spun și ea îmi zâmbește fără sa ia în seama cuvintele mele ,mă trage în apartament direct în dormitor ,nebăgand - ul în seama pe Edward ,începând sa caute o rochie sexy printre hainele mele.

"Nu iti face griji pentru Edward. Am vorbit cu Lucien și vine el sa aibă grija de copil cât timp noi doua ne facem de cap!" Spune ea și îmi înmânează o rochie roșie ,pe cane nu mi-o amintesc vreodată sa o fi purtat.

"Și pizza pentru ce e ?" O întreb când ea începe sa mă împingă de la spate spre baie.

"Trebuia sa îl ademenesc cumva aici!" Spune după care îmi trântește usa în nas ,obligandu-ma forțat sa mă îmbrac.

Avea sa fie o seara incendiara ,având-o pe şatenă lângă mine.

Reîntâlnirea  (The Secret-Vol. II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum