Sude'nin anlatımı:
Odaya girdiğimde ayağım ipe takıldı.Isiklar açıldı.Cok güzel bir manzara ile karşı karşıya kaldım.Dogum günü pastası gözlerime inanamıyodum fakat gerçekti.Tabii benim doğum günüm bugün çok sevindim ama bunu kim yaptıysa harbiden gerçek dostum diyeceğim.Sonra biraz ilerlerken yine bir ip gördüm ucunda ise not vardı sonra notu almak için ipi çektim ve üstüme gül yığını döküldü.Ve notda okunur hale geldi.Yazıyordu ki;
Beni AffetBende kimse affettim bile dedim o anda can çıktı bende o adam sevmiydin dedim oda ne sandın kızım dedi bende benim bildiğim Öküzler vahşi olur dedim.O anda biraz toparlandı ama öyle olduğunu biliyordu.
Doğum günüm olduğunu nerden biliyosun dedim o da oda bende dedim sonra bütün gece düşündüm benim bu otelde kankamda vardı.Harbiden onla hiç görmemiştim geldiğimden beri onu yarın konuşuruz kankamla.
Can'ın anlatımı:
Sude çok beğendi.Sürprizim harikaydı ama çok hojdur.
Süper ya baristik ve hersey eskisi gibi çok seviçliyim.Artık tatil bitmek üzere yarın bitiyor.2 gün sonra okullar açılıyor.Aynı zamanda eve dönecez yarın.Okullardaki sınıflar karma olcak.Allahım İnşallah SUDE ile ayni sınıfa düşeriz.
Evet tatil bitti yarın okula gidecem ve sınıflar hazırlanmış.Sude ile ayni sınıftayız.
Daha da güzel haberim Yan evdeler oldukça şansım dönüyor.Süper ya Süper aman dur maşallah diyimde bozulmasın.Bugun okul çıkışı Sude ile beraber eve geldik.Sonra abileri ile karşılaştık.1 kişi olsa hallederim ama 3 kişidiler yada hiç halletmem ya sudeye ihanet edemem.
Sonunda akşam oldu ev ödevlerim bitti.Sonra haftaya doğum günüm olduğunu hatirladim.Hediye gelmesini seviyorum.Zaten çoğu insan sever bence hediyesi doğum günü olmaz.
Okula giderken yine Sude ile karşılaştım.Biraz uzak durdum ondan sonra durup kahkaha attı.
-Noldu? Dedim o da bu sefer abiler yok korkma dedi bende güldüm eğlene eğlene okula gittik.Okulda sınav olduk.
Okul çıkışı Sudele yanında bir kişi el ele tutuşmuş konuşuyorlardı.
################################################################
SİZCE SUDE KİMLE EL ELE TUTUŞDU.
TAHMİNLERİ ALIYIM.