Gördüğüm manzarada okulun en kaslı çocuğu Ahmet vardı.Okuldaki herkes Ahmetten korkar.Ama başlatmasın kasına koşarak gelirken yumruğu geçirdim.
Fakat etki olmadı işte şimdi yandım.
O bana bi yumruk geçirdi kendimi yerde buldum.Ama Sude için bu değer
Sude bana pis pis bakıyordu .Umursamadım.Okuldaki herkes bana bakıyordu. bende sinirlendim bir geçirdim.Ahmete,Ahmet yerde herkes şimdi bana garip garip bakıyordu.Ahmet ayağa kalkmadan karnına bir tane daha geçirdim.Paket oldu.Eve gelirken Sude ben ile konusmuyordu.Ne yaptıysam konusmadi ve yarın sınav var bu stresle nasıl gecicem sınavı off ya çok kötü.
Bu gece 5 e kadar çalıştım.Bizde artık üniversite gittiğimiz için akşam bölümünde okuyorum.
Sınav vakti geldiğinde ise sınavda sorulacak konuları çalışmamisim.Sıkıtı yok yanımda sınıfın en zeki çocuğu yanımda oturdu, şansım düzgün gidiyorki sınavını benden önce bitirdi ve kenara koydu.
Bugün çok mutluyum sınavdan geçtim yani A aldım.Kendi emeğimle olmasada yinede aldım deme nese çıkışta Sude'nin ilgisini cekmis olacakki çıkışta Yemekhanede yanıma geldi.
Sonra "Tebrikler" dedi.Bende ukelaca bir tavırla "ne sandın kızım" dedim.
Öğretmen kısacası matematik öğretmeni annemle konuşmuş üniversitedeki ilk defa A almıştım.
3 HAFTA SONRA
Okula mete adında çocuk geldi tipsizin teki ama çok gizemli bir çocuk hep Sude'nin peşinde dolaşıyor.
Bugün bütün ders boyunca Sude'yi izledi ardından çıkışta Sude bizim yanımızdaki evlere taşınacaklarını söyledi.
Sevincten dünyalar benim oldu.O an fazla belli etmesemde evde kendimce parti verdim.
Evde bilgisayara dalıp ödevlerimi yapmayı unuttum.Ama aksama vaktim oldu.
Bugün Sude gizemli bir şekilde ortadan kayboldu.
Ve ardından bir mesaj geldi.
-Aşkının sonsuza kadar süreceğini sandın değilmi?"M"