FLASHBACK
Gece'nin ağzından
Erkenden kalktım. Hemen toz pembe kısa elbisemi giyip altina krem rengi babetlerimi geçirdim. Aynanın karşısına geçip rimel ve eyeliner ikilisini uyguladım.Leylak rengi bilekliklerimi takıp , saçımı açık bıraktım. Aynanın karsisina geçtim. Ben Mira ve Su' ya benzemiyordum.Onlar siyah bordo lacivert giyerlerdi.Sigarada içiyorlardı.Ama yinede ölümüne arkadaştık.
"Wow! Gece bu sen misin ben senin nasıl farkına varamadım"
Kendimi süzüp devam ettim.
"Desen keşke Oğuz! Sen anca etekleri münasip yerlerini örtmeyen kızlarla takıl!"
Boşver diye geçirdim içimden. Ama ne yapabilirdim onu çok seviyordum. Her neyse diye geçirdim içimden. Aşağı inip kahvaltı yaptım ve evden çıktım. Okula doğru yol aldım. Bugün yürümek istiyordum.Okula girdiğimde bahçede yaklaşık 30 kişi falan vardı. Tabii Oğuz' da oradaydı. Ve bana bakıyordu. Kalbim küt küt atarken içeri girip sınıfa çıktım Su ve Mira oradaydı.
"Selam kızlar! "
"Selam" dedi Mira.
"Kızlar bugün okula girerken bir baktım Oğuz bana bakıyor! " diye sevinçle şakıdım. Su buna karşılık gözlerini devirdi.Mira ise
"Çünkü bugün çok güzel olmuşsun" dedi.YAZARIN AĞZINDAN
Genç kız o gün çok mutluydu.Sevdiği çocuk ona çıkma teklifi etmişti. Arkadaşları onun kötü biri olduğunu söylüyordu. Kız bunu biliyordu ancak aşk gözünü kör etmişti. Kız ilk öpücüğünü alırken heyecandan Oğuz'un dudağını ısırmış kanatmıştı.Bu genç adamın çok hoşuna gitmiş nefes nefese kaldıkları sırada da 'Tavşan' demişti. Genç adam kızın bekaretini aklına koymuştu bir kere.Zaten sevdiğinden çıkmıyordu. O gün genç kıza bara gitmeyi teklif etmişti. Genç kız çok heyecanlanıp teklifi kabul etmişti. Daha sonra gürültülü müzik çaldığında genç adam "Benim başım şişti tavşan daha sakin bir yere gidelim" demişti. Genç kız kabul etmişti. Genç adam onu bir odaya götürüp tecavüz etmişti. O gün
Genç kız Kaan' la tanışmıştı.Kaan Gece'ye yardımcı olmuştu. Aslında oda Oğuz gibi bekaretinin peşindeydi. Gece Kaan'ın teklifini kabul etmişti. Ona bekaretini kaybettiği zamanı anlattıktan bir gün sonra kendisini aldattığını görmüş terapiye başlamıştı.FLASHBACK SON
Hayat benden ne istiyordu.Uçkuruna düşmüş bütün piçler benim peşimdeydi.Oğuz zaten bekaretimi almıştı Kaan da onun peşindeydi. Tecavüze uğradığımı anlatınca beni aldatıp ikinci darbeyi de o vurmuştu. Arkamı dönmeye korkuyordum. Ben GECE!! arkamı dönmeye korkuyordum.
Saçmalama!O piç kurusundan mı korkacaksın sen o korkak Gece ' yi öldürdün! Gerçekten iç sesin doğru söylüyordu. Ben ağlamayı unutmuştum. Sadece nefret öfke kin ve siniri hissederdim.Hemen arkamı döndüm. Gözlerimle hiç bir ifade yoktu. Buna eminim.O ise hâlâ aynıydı. Gece ve Mira az önceki olayı temizlemek için gitmişlerdi. Bu daha iyiydi.
"Ne var Oğuz? " sesim tehlikeli bir sakinlikle çıkıyordu.
" Tavşan seni çok özledim. "
Bunun üstüne histerik bir kahkaha attım. Bana şaşkınca bakıyordu. Bir anda ciddileştim.
"Eee başka ?" bu sefer sesimde alay vardı.Arkama bakıp Kuzeylerin grubunu süzüp
"Başka bir yerde konuşalım mı?"
Dediğinde sinirden kızardığıma emindim.
"Eski Gece yok senin karşında eğer böyle sikik düşünceleri bana karşı dile getirirsen bırak dile getirmeyi düşünürsen seni deşerim!" Gözlerim dahil her yerimin sinirden kızardığına emindim.Yüzüne piçimsi bir sırıtış yerleştirip
" Yapma tavşan sende zevk al-" demesine izin vermeden bir yumruk çaktım.
"Bunun hayalini kuruyordum biliyor musun piç kurusu! Sikik beynin ve sikik hormonların senin benliğine işlemiş seni gerçekten sevmiştim. !" Ben bunları söylerken ardı ardına yumruklar geçiriyordum. Kuzeyler beni ayırmaya çalışmış başaramayınca kızları çağırmaya gitmişlerdi. Oğuz arada tepiniyor karşı koymaya çalışıyordu.Ama ben bu piç kurusu dahil birçok erkeği dövebiliyordum.Önemli olan güç değildi tabii güçlüyüm ancak hamlelerini belirlersen daha kolay halledebilirdin.Yüzü tanınmayacak hale gelmişti.
"Sürtük!" kime sesleniyor bakmak istedim.Kafamı kaldırdığımda bütün okuk bahçedeydi.Sürtük benim için sihirli kelimeydi.Bana sürtük diyen kendine kefen boyu ölçebilirdi.Kafamı kafası kanla dolu olan Oğuz'dan kaldırdım.
"Bana mı dedin lan sen onu sikik beyinli!" Bahçede ki herkes bir adım gerilerken benim görüşüm netleşti.
"Lanet olsun Su! Sadece sus ve ilacımı ver!"
"Tamam off!!" Yaklaşıp ilacı içtiğim anda sinirim biraz azalıyordu.
"Müdür! " diye bağırdım. Tabii müdür hemen yanımda bitti.
"Buyrun Gece Hanım"
"Bu sikik beyinliyi burdan kaldır.Kaan denen piçi ve bunu uyar.Ikincide okuldan atılacaklarını söyle."
"Tabii Gece Hanım" dedi.Koşarak oradan ayrıldım. Işıkları beklemeden hızla karşıya geçerken hızla ilerliyen arabayı farketmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert Kız
ChickLitBirbirinden sert üç kız Gece Mira ve Su! Gittikleri yeni okullarında sakin olmaya karar verirler.Ancak okula onlardan önce namları ulaşmıştır.Bu yüzden sakin kalmak oldukça zor olacaktır.Öte yandan onlarla sürekli uğraşan Gece Mira ve Su'yun deyimiy...