Acı hayat bana acı çektirmeye yeminliydi.Sevdiğim tüm adamlar birer piç kurusuydu.Acı.Benliğime işlemişti. Çığlıklar atmak istiyor haykırmak istiyordum. Ben -ben kendimi kötü hissediyordum.
Bir anda kendimi yerde buldum. Yanımda porsche.Hmm bunu kullanan kimse zev-
"KIZIM DİKKAT ETSENE EZİLİYODUN!""BANA BAĞIRMA CÜRRETİNİ NEREDEN ALIYORSUN?!"
"Hay Allahım yaaa."
"Amin" dedim ve karşımdaki yakışıklıyı süzmeye başladım. Sarı renk saçları mavi gözleri dudağının altındaki piercingi onu inanılmaz çekici kılıyordu. Ayağa kalkıp bağırmaya başladığım sırada arabadan
"Aşkığğm hadiğğ gidelim yağ!" diye bir ses duydum.Bu sesi asla unutamam bu sürtük yüzünden okuldan atılmıştım.Diğerleri peşimden gelmiyor-Iyi insan lafının üstüne gelirmiş. Su hemen seksi çocuğa doğru ilerledi.
"Sana bişey yaptımı?" diye sordu.Bay seksi ise
"Bana mı ?" Diye haykırmaya başladı.Ilahi bir ses gibi geliyordu kulağa. Kahkahanın etkisinden çıkıp bağırdım.
"Ukala piç şimdi görürsün!" Deyip çakıyı aramaya başladım. Yoktu!
"Su lanet olsun çakımı ver!"
"Hayır. "
"Lanet olsun ilacımı içtim. Sadece şu ukala piçi korkutacaktım.Ama ver şunu " dedim.Su da uzatmadan verdi.Ukala piçin arabasının kapısını açtığım anda kız bağırmaya başlamıştı. Ukala piç ise sadece izliyordu.Saçından sürüyerek kaldırıma fırlattım.Su da bu arada telefon konuşması yapıyordu.Kıza eğildim ve bağırmaya başladım.
"Sen beni nasıl şikayet edersin sürtük!"
"Bi-bilerek değildi be-ben özür di-dilerim"
"Senin yüzünden bu piç kurusu götleri bir karış havada egodan kendini göremeyen hayvancılığın dibini zorlayan insanlarla beraber okuyorum!" Dedim ve çakımla yüzüne derin bir çizik attım. Sonra çakıyı kapattım.Ukala piçe dönüp
"Hiçbir şey görmedin" dedim. O sırada önümde araba durdu.
"Siktir!" Diye mırıldandım.
Araba dan babam indi ve yerdeki sürtüğe yaklaştı. Ukala piçde babamı izliyor.
"Kızım iyi misin?" Babam bunları sürtüğe söylüyordu.
"Remzi al kızı bizim hastaneye götür. Ben Gece ile döneceğim. "
Sanırım babam ukala piçle daha sonra ilgilenecekti.Bana doğru yavaş adımlarla yürüdü.
"GECE!" dedi babam.
"Mhh?"
"Ilacını içtin mi?"
"Bir sikime yaramıyorlar!Sikik bir hayatım var.Kağan ve Oğuz la aynı okuldayım!"
"Biliyorum." Diye mırıldandı.
"Ne?"
"Doktorlar artık yüzleşmen gerektiğini söylediler! "
"Bence onlar doktorlarla yüzleşicekler.Onları fena benzettim." Deyip histerik bir kahkaha attım.
Babam umursamayıp arkasını döndü. Ve ukala piçi gördü. Bende bu çakıyla kendime çizikler atıyordum.
"Adın ne evladım? "
"Ukala piçi " dedim ve kahkalara boğuldum babam elimi gördüğünde.
"Ver" dedi.
"Sana vermem ona veririm!" Dedim ve kahkalara boğuldum.
"Geceee!" Diye beni uyardı. Tamam diye birşeyler geveledim ve çakıyı ukala piçe uzattım.
"Bebeğime iyi bak ! Buradaki kolejde okuyorum.Iki gün içinde getirmessen deyip arabasını gösterdim. Sevgili arabanın her yeri çizik dolar!"
Daha sonra babamla yola koyulduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert Kız
ChickLitBirbirinden sert üç kız Gece Mira ve Su! Gittikleri yeni okullarında sakin olmaya karar verirler.Ancak okula onlardan önce namları ulaşmıştır.Bu yüzden sakin kalmak oldukça zor olacaktır.Öte yandan onlarla sürekli uğraşan Gece Mira ve Su'yun deyimiy...