3 gün sonra
"Efendim Mira?!"
"Kızım sana bişey anlatıyoruz dinlemiyor musun?"
"Hayır. "
"Iyi özet geçeceğim. Kuzey'in doğum günü yarın." Bahçede zilin çalmasını beklerken Mira ve Su bir sürü boktan şey anlatıyordu. Su'ya 'banane amk' bakışımı attım.Oda kaşlarını yukarı kaldırarak devam etti "Vee.... sende yardım edeceksin. .!" Bende sakinliğimi koruyarak cevap verdim.
"Organizasyona karışmam hediye alıp gelirim." O sırada zil çaldı. Hemen kalkıp kantine gittim.Bir kaç çikolata ve kahveden sonra hemen sınıfa çıktım. Ders başlamıştı.Siniftan içeri girdiğimde bütün bakışlar bana döndü.Öğretmen de bana dik dik baktı ama umursamadan yerime doğru ilerliyordum ki önümde ki manzara karşısında olduğum yerde dikilip kaldım. Berk sırama oturmuş bana göz kırpıyordu.Gözlerimi devirdim ve sırama oturdum.
"Naber?" Neşeli ses tonuyla konuşuyordu.
"Iyi sen?" Dedim bıkkınlıkla.
"Bende iyiyim." Bir süre hiçbirşey demeden öğretmeni izledim.Daha sonra çaktırmadan onu izlemeye başladım.Biçimli bir burnu sert bir yüz ifadesi yumuşak görünen saçları okyanus mavisi gözleri ve etli dudakları vardı. Dudağının köşesinde piercing vardı.Saçları çok mm-yumuşaktı.Bu sırada Kuzey'de beni izliyordu.Berk'e baktığımı görünce kaşlarını çattı çenesi seğirdi.Dayanamayıp Berk'e sordum.
"Şey...Sen sıraya kafanı koysan bende saçlarınla oynasam olur mu?" Bana bir süre baktı. Sonundada
"Tabii" dedi ve kafasını sıraya koydu.Bende elimi saçlarına daldırdım.Daha sonra yuvarlaklar çizmeye başladım. Saçları çok yumuşaktı ve yoğun kahve kokuyordu.Kahveyi sever miydim?Kahveye bayılırdım.
"Saçların yumuşacık." Dedim ve ellerimi çektim. Oda kafasını sıradan kaldırdı ve bana döndü.
"Seninkiler de öyle gözüküyor bende okşayabilir miyim?"
Buna şaşırsam da kafamı sıraya yasladım.Oda saçlarımı okşamaya başladı.
"Senin de saçların çok yumuşak." Daha sonra kafamı kaldırdım ve 'sağol' gibi birşeyler geveledim.Kafamı sıradan çektiğimde bize doğru gelen sinirli bir Kuzey ile karşılaştım.
Hemen sert yüz ifademi takındım.
"Ne var?" Sonra yanıma Berk de geldi.
"O herif sana ne yapıyor?!" Buna şaşırsam da ifadesizliğimden ödün vermedim ve konuşmaya başladım.
"Seni ilgilendirir mi?" Berk'te olan gözlerini bana kaydırdı. Bakışlarında hayal kırıklığı vardı.
"Sen niye buna izin veriyorsun?!" Diye kükredi.
"Ehh!Yeter be! Bağırıp durma sanane lan şimdi sikik çeneni kapa sonrada siktir git o sikik çeneni kapatıp siktir olup gitmezsen ben o sikik çeneni yerinden çıkarıp götüne de tekmeyi basıp seni buradan siktir olup gitmeni sağlarım." Sonra derin bir nefea alıp gözlerimi kapadım.Açtığımda bütün okul koridora doluşmuş bizi izliyordu.Kuzey iki adım geriledi ve bana bakarak
"Pekâlâ" diye mırıldandı.Daha sonrada uzaklaştı. Berk'e dönüp "Bu gece bar gitmeye ne dersin?" Diye sordum.Gözlerinden şaşkınlık ifadesi geçti.Daha sonra hemen kendini toparladı."Olur takılalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert Kız
ChickLitBirbirinden sert üç kız Gece Mira ve Su! Gittikleri yeni okullarında sakin olmaya karar verirler.Ancak okula onlardan önce namları ulaşmıştır.Bu yüzden sakin kalmak oldukça zor olacaktır.Öte yandan onlarla sürekli uğraşan Gece Mira ve Su'yun deyimiy...