En sevdiğin çakı!

2.1K 110 13
                                    

Ertesi gün

Dıtt-dıtt-dıtt-dı-
"Hay ebesini siktiğimin alarmı! "
Oflayarak yataktan kalktım. Banyoda rutin işlerimi hallettim.Siyah mini bir şort üzerine göbeğini açıkta bırakacak siyah tişörtü giydim.Altına siyah vans koyu bordo ruj ve eyeliner hmm müthiş. Aşağı inip kahvaltımı yapıp evden çıktım. Sonra unuttuğum bir şey olduğunu hatırladım. Ve jet hızıyla alıp geldim.Hemen arabama atlayıp okula geldim.Tabii ben gelince fısıldaşmalar başladı.
"Dönün lan önünüze ebesini hallettiklerim.!"
Anlaşılan Su ve Mira gelmeyecek aman ne güzel. Bir anda okul bahçesindeki herkez otoparka doğru ilerledi.
"Yuh" diye mırıldandım.Ama umrumda değildi. Gözlerimi kapatıp banka daha çok yayıldım.Önce bana yaklaşan bir çift ayak sesi duydum.Daha sonra resmen kaos.Sanki bütün okul önümde toplanmıştı. Her neyse.Gözlerimi hala açmıyorken önüme bir çift saç teli düştü. Önümdeki bay ayak sesi saçlarımı aldı ve ölümcül bir hataya sebebiyet verdi.Gözümü açtım ve erkek olduğuna emin olduğum için kasıklarına tekmeyi basıp bie güzel kafa attım. Yumruk alacaktım ki bir ses duydum. Ah!Bay ayak sesiymiş.
"Dur be kızım n yapıyor-ah!"
"Ukala piçi?!" Biz konuşurken Su ve Mira bizi izliyorlardı.
"Hayır Gece ben Berk." Dedi ve göz kırptı.
"Çakım nerde?" Dediğim anda elini cebine attı ve çakıyı çıkardı.
"Sağol!" Dedim ve çakıyı aldım. Ellerimiz birbirine değdiği anda elektrik çarpmışa döndüm. Ve suratımı buruşturdum.Biraz ötede Kuzey'in bana ateş püsküren gözleriyle baktığını fark ettim.'Sana ne oluyo hacı? ' demek istesemde.Berk hareketlendi ve ona döndüm.
Gidiyordu! Aman tanrım.
"Dur!" Ağır adımlarla bana döndü. Bütün okul bizi izliyordu.
"Efendim?" Dedi ilahi sesiyle.Elimi cebime attım ve üzeri beyaz altın rengi ki gerçek altın olan çakıyı çıkardım. Keskin kısmı fil dişiydi.Ona uzattım oda şaşkınlıkla bana bakıyordu. O sırada Su bağırmaya başladı.
"Aman tanrım! Gece o senin en sevdiğin çakı sen onu cam bir kutuda saklarsın.Inanmıyorum.!" Ve sonrada Mira.
"Dostum o çakıya senden kimse dokunmadı.Baban bile dokunmaya çalıştığında odasını ateşe vermiştin!" .Omuz silktim.
"Her neyse.Bu senin olsun istiyor-"
"Gecem!"
"Tavşanım!" Ehhh gelin evimdede basın beni amk.
" Siz ölmediniz mi?! Bi gün sizi sikicem cidden.!"
"Benim sana yaptığım gibi mi?" Oğuz'un kan donduran sözlerini umursamadan devam ettim.
"Berk bu senin olsun istiyorum."
Bana şaşkınca bakıyordu.
"Teşekkürler!." Diye mırıldandı.
"Eh!Bende devam edeyim o zaman geçmişimi öğrenmek ister misiniz?!" Bahçeden 'evet' nidaları yükselirken Su ve Mira kafalarını 'hayır' anlamında sallıyordu.
"Eh başlayalım " dedim ve derin bir soluk aldım.
"Yıllar önceydi.Ben hayata pembe bakardım. Siyah giyenleri ayıplardım.Oğuz'dan hhoşlanıyordum.Her gün beni görmesi için dua ediyordum. Küfür bile edemiyordum.Daha ilk öpücüğüm bende saklıydı.Sonra oğuz ile çıkmaya başladık. Ilk öpücüğümde heyecanlanıp dudağını ısırıp kanattığım için bana 'tavşan' derdi.Sonra beni bara davet etti.Barın ne olduğunu bilmiyordum.Hazır mısınız en heyecanlı tarafı geliyorrrrrr!" Deyip bir kahkaha patlattım.Herkes donmuş bir ifadeyle beni izlerken yere oturdum ve bağdaş kurdum.Kafamı öne uzatıp
"Bekaretimi aldı. " dedim ve yine kahkalara boğuldum.
"Neyse devam edelim değil mi? O gün harap olmuştum.Ve tam ogün Kaan'la tanıştım. Çok iyiydi.Belki önceden bu halde olurdum belki ama Kaan iyi birisiydi.Sevgilim oldu. Daha sonra ona Oğuz' u ve tecavüz olayını anlattım. Ve ertesi gün bir baktım ki beni aldatmış.Ve bakın şu anda bu kısmı benden ve Kaan dan başka kimse bilmiyor.Bana 'Sen namuslu bir kız değilsen seninle çıkamam nerden bileyim birinin kapatması olup olmadığını ' dedi.Sonra eve gittim.Ama gariptir ki ağlamam kesilmişti. Bir cam buldum ve bileklerimi parça parça ettim.'Eğer dedim eğer hayatta kalırsam onları geberteceğim.'Hastaneden çıktım daha sonra heryerde Kaan'ı aradım. Bulamadım.Sinir krizleri geçirdim. Sonra Oğuz'u aradım. Şansa bakki yine bulamadım. Intikam planları yapmaya başladım. Terapiler gördüm ilk başta herşeyi akışına bırakarak iki serefsize ne yapacaklarımı anlatmaya başladım. Benim yüzümden 2 doktor delirdi 3 hemşire intihar yüzünden öldü. Ama size bir sır vereyim mi? Beni çıkarsınlar diye 2 doktora uyuşturucu enjekte ettim. Ve bu 1 ay sürdü.Sonunda enjekte etmeyi bıraktım. Ve delirdiler." Herkes yine beni izliyordu. Fakat bir fark vardı. Berk bana yaklaşıyordu.
"Her neyse Berk otur bitmedi.Sonra 3 hemşireye bana zorla vermeye çalıştıkları ancak içiremedikleri ilaçları içirdim.Sonra ise uyuşturucu enjekte ettim.Ve o kafayla ne yapacaklarını bana soruyorlardı. Bende onları yönetiyordum.Ama lanet yerden hala çıkmamıştım.Sonrada o doktorlara aizi atfettiğimi falan söyledim. Hop!Bi baktım çıkmıştım. Bu sefer daha dikkatli davrandım. Ve Kaan ile Oğuz'un yerini buldum.Hey çocuklar sizden intikam bile aldım. Ama siz kimin yaptığını bilmiyorsunuz!."
Ilk önce Kaan konuştu.
"Be-Berfin?" Dedi ve ağlamaya başladı. Ben yüzüme alaycı bir şırıtış yerleştirirken o hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
"Hey! Kaan merak etme!" Kaan hıçkırıklarının arasından konuştu. Ve ağlamasını durdurdu.
"N-nasıl? " Ben piç smayl yaparken konuşmaya başladım.
"Ilk önce ona senin adından bir mesaj geldi.Sonra oda süpriz var sanıp ormanın derinliklerine ilerledi.Bulabildiğim en azgın adam ona tecavüz etti.Daha sonra onu bağladım. Bileklerini parçalayıp acı çekmesini sağladım. Sonra onu uyuşturucu bağımlısı yapıp 200.000 bin dolar verdim ve sokaklara saldım.Hala yaşıyor! " Daha sonra Oğuz' a döndüm. Ifadesiz bir sesle
"Benim hayatıma hiçbir şey olmadı." Kahkaha attım. Ve yerden kalkıp üstümü silkeledim ve ona dönüp
"Gerçekten mi Oğuz ? Adı neydi? Mhhhhh...mm Damla!" Diye bağırdım ve arkasından devam ettim.
"Kardeşin! " donmuş bir ifadeyle beni izliyordu. "Mhhih devam edelim kardeşin bir adama aşık oldu.Benim tuttuğum bir adama sonra onu depoya kilitledim ve öldüresiye dövdüm.Öldürmeye ramak kalmıştı ama şöyle düşündüm ' ben ölmedim o zaman oda ölmesin'.Ahh hemen sevinme iyilestikten sonra onu bir geneleve kapattım.!" Herkes donmuş bir ifadeyle bana bakarken devam ettim.
" Su senin lanet görüşmelerinden sıkıldım arkamda babam var biliyorum."
Arkamı döndüm ve babamla göz göze geldim.
"Naber baba?"
Ağlamak üzereydi.
"Ben sadece sevgililerinden ayrıldın sanıyordum bana niye anlatmadın?"
Ona doğru ilerledim.
"Ah! Baba sen sadece onların servetlerini ellerinden alırdın.Ben böyle yapınca daha adil oldu değil mi? Zaten Kaan'ın Berfin'i bakire değilmiş. Hatta hamileymiş. Oğuz'un Damla'sı ise sadece döverken karşı koydu.Hatta ona uyusturucu vermeyecek geneleve kapatmıyacaktım.Uyuşturucu bağımlısı olduğunu söyledi. Bende verdim.Ayrıca onu dışarı atacağım sırada bana 'beni geneleve kapat ama dışarı atma' diye yalvarmıştı.Bense ilk öpücüğünü almamış masum bir kızdım. " Babam ağlayarak
"Geçti kızım " dedi " Geçti"
Bende önüme döndüm.
"Herneyse Berk o çakı sende kalıy-"
"Kızım o çakıya ben bile dokunmadım."
"Tamam baba.Sende gümüşe dokunursun.Kağan ve Oğuz kaybettiklerinizi geri getirmek istiyorsanız kaybettiklerimi geri getirmelisiniz.Ve bu mümkün değil. Bunun hakkında en ufak bir araştırma yaptığınızı diyarsam ölürler. Bu arada siz ezikler bana acırsanız kafanızı tekmelerimle ezerim.Su ve Mira sizi seviyorum. Ah! Bugün iyi günümdeyim değil mi? Size hiç bunu söylemedim. Kuzey sende bana tip tip bakmayı kesmelisin.Berk sende uçan hipopotam görmüş gibi bakma.Baba sende dışından ayıplar içinden gurur duyan şeyi at.Her neyse baba gidelim! " Arkamı döndüm babamın koluna girdim ve arabaya doğru ilerledim...

Sert KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin