Totul a fost in ceata pentru mult timp... HateHunter si Rider continuau sa fie legati iar gloata de zombi ii conduceau spre castelul cel intunecat din indepartare. Nici unul n stia ce ii astepta . Dar nu puteau face nimic . Cand se ivea oportunitatea unei diversiuni , faceau tot ce le era in putinta sa scape , dar erau prea bine paziti. Zilele treceau greu sidrumul parca nu se mai termina. Cand , intr-un final , dupa 3 saptamani de chinuri, caci legaturile ii strageau foarte tare, zombi si prizonierii lor ajunsera la destinatie.
Domeniul cel intunecat era urias si inspaimantataor . Peste tot erau flacari , se auzeau tipete , urme de sange in jur. Un calvar .
Rider se trezi cu o durere uriasa de cap.
-Hate !
.............................................................
-Hey Hate! Am ajuns ! Hate!
................................................................
-Pentru numele lui Dumnezeu Hunter chestia cu facutul pe mortul nu mai tine ! O faci la fiecare juma'de ora! Pe bune acum!
- Ai vreo idee mai buna de a face sa treca timpul ?? Oh , uite! Am ajuns !
- Ce simt de observatie ai ! ( ton mai sarcastic de atat n-ai sa auzi in viata ta)
- Liniste prizonierilor ! sau va dam la paianjeni !
Erau in fata portii castelului.
- Raportul ! se auzi o voce de sus.
- Avem 2 prizonier pentru EnderMan si cerem permisiunea de a-i aduce imediat inauntru !
Si se auzi un tipat . Un zombi cu o sageata infipta in cap se prabusi mor la pamant. Nu era nimic in jur.
- Bine , puteti intra . Si luati si mortaciunea aia cu voi s-o dam prizonierilor de mancare.
...................................................................