Adım Deniz 17 yaşındayım.Kardeşim yok.Tekirdağın Çorlu ilçesin de zengin bir muhitte oturuyoruz.(Emlak Konutları).Durumuz iyi.Annem;çok cimri ve sinirli biri eğer eve onun istediği saatte gitmezsem sabaha kadar hiç susmaz.Babam;şehir dışında yaşıyor eve 5'6 ay'da bir gelir .En fazla bir hafta kalır bu bir hafta içerisin de ondan ne kadar para alsam iyi'dir.Annem,cimri olduğundan dolayı bana çok nadiren para verir.Ben de babamın biricik kızî olduğum için ondan ne kadar para alsam hiç sorun etmez.11 yıl'dır bu mahallede oturuyoruz.Burada ki en yakın arkadaşım "Cemre".Cemre;hareketli,yerin de durmayan,para harcamayı seven,alışveriş yapamaya bayılan biri.Hayatta en çok istediği şey iyi bir ilişkisinin olması,sanırım oldu da benim kuzenimle bi ilişkileri var ve çok mutlular.Cemre 'yle genellikle bizim mahallenin bi üst sokağında ki park'ta takılırız.Park;biz gençlerin buluşma noktası ve eğlence adresi.Emir,Emre,Rüzgar,Umut,Cemre ve ben.Emir;15 yaşın'da lise 1.sınıf öğrencisi.Çok tatlı ve yakışıklı biri.Biz ona aramız'da "Neymar' deriz.Neymar'a aşırı benzer.Ve biraz da sapıktır evde neler yapıyor kim bilir?Park'ta çoğu kez kızların bacakları ve goğüsleri hakkın'da yorum yaptığına şahit olmuştum.Emirin annesi ve babası boşanmışlar.em3 kardeşler.Emir ve Eymen öz kardeşler.Kaan,Levent amacanın diğer eşin'den çocuğua.Emir onu kardeşi olarak görmüyo.Emre;bizimle aynı yaşta kendileri benden nefret ederler ne yaptıysam ona.Umut;Rüzgarîn abisi.18 yaşın'da açıktan okuyor.Rüzgarın eski sevgililerinin sapığı ne işse?
Iste boyle..
Peki ya ben,ben kimim?Umarım beğenmişsinizdir kitabı okumaya devam edin sizi seviyorum.
OY VERMEDEN DIGER BOLUME GECMEYIN!LUTFEN