Kulaklık

67 4 1
                                    

Yatağımda huzursuzca dönüp dolaşıyordum yine.Off neden gece oluyo veya beden ben geceleri normal insanalr gibi hemen uyuyamıyorum.Yok bu böyle olmayacak.Yavaşça yorganımı üzerimden çekerek yataktan doğruldum.Kapımın hemen yanında olan ışığı açarak kalem kağıt arayışına başladım.Dolabımdan bir a4 kağıdı ve pilot kalem çıkararak oturdum koltuğuma ve yazmaya başladım..

" Kendini bi boşlukta hissediyorsun,gün geçtikçe sanki bulutların üstündesin.Kendini bomboş değersiz sanki hiç yokmuşsun gibi hissedersin,etrafı dakiler sana karşı bir yaklaşımda bulunmayınca yalnız hissedersin.Kendini mutlu edicek bişeyler yap.Mesela,kimseden bişey bekleme birileri senin mutluluğunu düşünmez,sen kendi mutluluğunu düşün çikolatalar al kendine,çılgınca şeyler yap.Artık kulaklığı kendine bağlarsın,yalnızlığın sendromuna itersin kendini,ne zaman bi otobüse binsen direk cam köşesine geçmek istersin çünkü;cam köşesi yalnızların köşesidir,takarsın kulaklığını bir şarkı çalar ve milyonlarca hayel kurarsın.3 dakikalık şarkıyla milyonlarca hayellerle baş başa kalırsın.Sen mutlu edersin ama mutlu olamazssın.Bağımlılık olur artık söylenirsin kendi kendine "mutlu ediyorum,mutlu olamıyorum".Alıştırma kendini böyle,her zaman dik dur ve gülümse acıların çok olsa da gülümse çünkü gülmezsen acılarına ortak olamaz kimse,kendini anla kendini sev kendini mutlu et çünkü;gün geçtikçe içkiye ve sigaraya kadar gidersin.Geceleri en zor halimiz'dir.Daha çok belirsizliğe kapılıyoruz ama olsun takarız kulaklığımızı mutlu oluruz kendini sevmen kendini üzmen dileğiyle.."

Bugünlük bu kadar yeter.Ayağa kalkarken bir yandan da saate bakıyordüm o da ne öyle saat 2.00 ye geliyordu yarın okul var yine uyanamıycam.Işığımı kapatarak yokluğumda soğuyan yatağıma geçerek uyuymaya başladım..

OY VE YORUM YAOMADAN LÜTFEN GEÇMEYİN.YAZI İÇİN MURAT DAYAN'A TEŞEKKÜR EDERIM..:)SIZI SEVIYORUMM.

TehlikeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin