"Ne oldu ?"
"Eve geldiğimiz de hemen kendini yatağa attın sabaha kadar uyudun".
"Halsizim"dönmüştü,Rüzgar dönmüstü."Niye çıktık ki şimdi dışarı?"
"Bosver"
"Onun için degil mi?"
"?"
"Rüzgar?"
"Çok mu duymak istiyosun ?Evet Ruzgar icin,onu özledim evet gitti giderken de ağzıma sıçtı ona soyliyceklerim var.Emiri ara ve Ruzgar'a parka gelmesini söylesin."
"Ne söyleyeceksin?"
Cok soru sorma sadece ara"
"Bana emir verme"
"Emiri arar mısın Cemreciğim?"
"Alo,Emir Rüzgarî da alıp parka gel acil"
"Geliyo mu?"
"Arıycak"
Rüzgar gelicek gelmek zorunda.
"Alo,geliyo musunuz ? Tamam biz de geliyoruz bb"
"Geliyolar"
"Tamam,hadi gidelim"
Parka yaklaştık kalbim hızlıca çtpmaya başladı boğazımda hissediyorum az kaldı çok az ve bir adım daha ve o."Ruzgar?"
"Deniz,canım seni çok özledim aşkım"
Bu gerizekalı şimdi bana mı sarılıyo ve bana aşkım mı diyo ıyy iğrenç.Onu kuvvetlice ittirdim hâla çok yakışıklıydı sakalları uzamıstı iyi ki uzamıs hiç degilse tırnak izlerim belli olmaz.Ve işte bi daha bi daha ve bi daha Rüzgara sayamıyacak kadar çok tokat attım ve hiç kimse beni durdurmadı Rüzgar elini bile kıprırdatmadı.Oha o da ne bu mal ağlıyomu yuh.Oh shit lan ayaklarıma kapanıyo yanlıs mı görüyorum ben ?
"Affet ne olur affet beni Deniz"
"Rüzgar beni terk ettin hani okulunu bitirene kadar gelmeyecektin burs kazanmıstın ve bu senin için paha biçilmez bir şey'di beni bu yuzden terk ettin.Senk deli gibi seviyodum,14 şubat ta hem tanışma yıl dönümümüz'de hem çıktığımız tarih'te hem de sevgililer günün de boktan bi sebebepten dolayı beni terk ettinn.Sokağın ortasın da o yağmur da hediyemle birlikte beni göt gibi bırakıp gittin.Seni nasıl affetmemi bekliyorsun?"
"Tamam bi hayvanlıktır ettim.."
"Hayvanlık mı ona piçlik,yavşaklık, şerefsizlik diye düzeltsek hm ne dersin?"
"Tamam ne desen haklısın özür dilerim"
"Rüzgar,özur dileyince.."
"Biliyorum Deniz özür dileyince geçmiyor lanet olsun ki geçmiyor"
"Götünü parçalasan da seni affetmiycem"
Onu her ne kadar sevsem de affetmiycem.Cunku artık ona guvenmiyorum o benim için bitmişti.15 gun gecti aradan.Her gun parka gidiyoduk Ruzgari goruyodum hatta konusuyoduk ama artik o da biliyodu onu istemedigimi.Ama hâla şansını deniyodu.Boşuna.
Diğer bölümde kitabımızda yeni karakter yer alacaktır onu çok seveceğinize inanıyorum.
OY VERMEDEN DİĞER BÖLÜME GEÇMEYİNİZ!LÜTFEN!!