14.02.2014 bu tarih hayatım da hatrlamak istemediğim bir günün tarihi.
Ben,sevgililer günün'de bi heves uğruna hiç umulmadık bir an'da terk edilen,tedaviler görerek ayakta kalabilen zavvalı biriyim.En başından beri,Onu"Rüzgar'ı"hayatıma sokmamalıydım."Dayanamıyorum".
"Heyy kime diyorum ben,Deniz?"
"Bana mı dedin ?"
"Yok,şurda ki moruğa dedi.Kızım senden başka Deniz var mı burda ?"
"Üff,dalmışım"Cemreye Rüzgarı düşündüğümü söylersem benimle bir daha asla konuşmaz.2 ay önce ona Rüzgar'ı özlediğimi söylediğim için elinde'ki kola'yı yüzüme fırlatıp,bi daha Rüzgar'ı düsünüp kendimi üzersem benimle konuşmayacağını söyledi.Şimdi ona Rüzgar'ı düşündüğümü söyleyemem."Alooo, Deniz ne düşünüyon lan ?"
"Ne düşüncem Cemre,şurda ki böceğe bakıyorum"
"Ne!hani nerde ?ıyyyy bu ne zaman'dan beri burda şuna bak. Deniz,lütfen başka yere oturalım.Tipe bak maymun, yer bu bizi n'olur Deniz lütfen "
"Abartma Cemre senin tırnağını bile yiyemez bu,sığar mısın onun ağzına?"
Ah Cemre rezil etti bizi,şuna bak bankın üzerine çıkıp zavvalı minik böceğin gitmesi için dua'lar ediyo manyak bu kız kesin."Sen bana şişko mu diyosun?"
"Cemre!saçmalama tamam hadi başka bir yere gidelim in şurdan aşağı rezil olduk".Allahım neden bu kızı bu kadar gerizekalı yarattın?
"Deniz,beni sırtına alsana lütfen?"
"Cemre,eğer hemen koşarak gitmezsen yemin ederkm ki o böceği alıp üzerine atarım"Cemre bunu yapacağımı bildiği için hemen karşıda ki bank'a doğru koşup uzaklaştı."Aferin Cemre bu yolda devam et "
"Deniz,çok konuşma'da gel"bu kadar çok bağırmak zorunda mıydı?
"Ne bağrıyosun ? Mal mısın sen?"
"Mal olmasam neden bağrıyım Deniz?"
Bu kız arada da olsa mantıklı konuşuyodu bi ara Selma Teyze'ye söyliyim'de azıcık ta olsa kızının az salak olduğunu düşünüp sevinsin kadıncağız.Az salak olmak ne ya ? Ne saçmalıyorum ben ? "Ben çok sıkıldım"bu kız ne kadar da mantıklı konuşmaya başladı taktir ettim doğrusu."Ben'de çok sıkıldım,ne yapalım ?"
"Buldum!"
Yine ne buldu bu manyak acaba?
"Birini arayıp 'işi bitirdim,cesedi nereye gömelim abi ?diyelim karşı tarafı düşünsene korkudan altına sıçar belki polisi arar off düşünsene ne güzel olur ?"
"Çok güzel bir fikir istersen hiç gizliden aramayalım,direkt kendi numaramızla arayalım ne'de olsa karşı taraf salak ya polisi aramıycak.Kızım sen salak mısın ? Polis gelip ağzımıza sıcar eee doğal olarak annelerimiz'de"
"Ben bunu düşünememiştim" sen zaten neyi düşündün ki Cemre?
"Benim aklımda ki fikir daha iyi "
"Ne?"
"Yoldan tatlı çocuklara aynı şehir de yaşıyoruz,neden tanışmıyoruz diyelim.En azın'dan tehlikeli bi iş değil,ne dersin?"
"Süper,hadi başlayalım" Tabi süper olucak ne'de olsa ben buldum,ah canım kendim."Hadi,caddeye gidelim"."Emredersiniz efendim"."Aferin,ben senin efendinim,her zaman böyle akıllı ol"Hemen çikolatalı süt içmem lâzım bugün acayip saçmaladı..Bunların hepsi çikolatalı süt içmemekten.