O gün malesef ki herkes bizi deli sanıp güldü.Bi kere fikir çok güzel'di neymiş sabah sabah içmişim de yok efendim delirmişm de belamı arıyomuşum da ahhh Allahım benim kafamda ki insanlar neden canlanmıyo ki ?
"Deniz?"
"Ne var?"
"Lunaparka gidelim mi?"
"Yorgunum Cemre"
"Bak çok eğlenicez,kırma beni"
"Peki"
"Oleyy be "
"Bu ne gürültü?Cemre ya bu ne böyle?"
"Çarpışan araba"
"Heh?"
"Dönme Dolap"
"Ne diyin lan sen kafan iyi mi senin ?"
"Sence hangisine binelim?"
Hee anladım bunun kayışlar yine kopmuş.Madem patron benim o zaman "Gondol"
"Nee!be o canavara hayatta binmem"
sen öyle zannet iki dudak bükük ses tonumu yumuşatı mı oldu bu iş "Cemree"
"Deniz bi kere de şunu yapma dayanamıyorum ama,offf peki"
Oh shit Deniz yine Deniz.
"Hadi"
"Deniz düşmeyiz değil mi ?"
"Saçmalama,kemerler var"
"Aaaaa!Ah ölmek için daha çok gençtim ama"
"Huhuuuuu"
"Ölüyodum be o ne biçim şey?"
"A-bart-ma"
"Bi dakka canım" 1 dakika mı? En az bi saat Cemreyi biri aradı mı en az 1 saat konuşurdu.
"Alo ne var Emir ? Ne!Nasıl?"
Noluyo lan bu niye böyle şaşırdı?
"Tamam yanımda,tamam söyliycem,tamam"
"Ne oluyo?"
"Canım,şeyy"
"Ne oluyo?"
"Rüzgar"
"Ne olmuş o piç'e?"Ahh o benim canım tani ki piç galan değil
"Dönmüş" Nasıl döner?hani dönmeyecekti,Krizler geçirdim aylarca hastaneler de yattım.Ve şimdi gelmişti."Deniz,iyi misin?"
"Deniz?" Cemreye cevap vermek istiyordum ama beynimden vurulmuşa dönmüştüm beni boktan bi sebep için terk etmişti ve şimdi dönmüştü,dönemez"Dönemez"gözlerimden istemsizce yaşlar akmaya başladı bağrıyodum dizlerimin üstüne düşeeken bağrıyodum "Dönemez,Cemre dönemez!"yağmur başladı herkes lunaparktan gitti bir tek biz hariç."Deniz,hadi gidelim gel"
Yorgun,halsiz,çökmüş bi vaziyette kendimi Cemreye bıraktım kollarımdan tutup beni eve götürdü.Diğer bölümde Ruzgarın Denizi neden terk ettigi ortaya çıkacak.Kendinize iyi bakın sizi seviyorum.
OY VERMEDEN DIGER BOLUMLERE GECMEYIN!