- O zamanlar ben Ekin'e hamileyim. 3 ay sonra doğum yapacaktım. Benim bir abim vardı ne kadar pis iş var hepsinin içindeydi. Ama birbirimizi çok severdik. Sonra bir adamla karşılaştı. O da onun gibiydi ama biraz daha sertti. Bunlar çok sıkı fıkı oldular. Bir gün onu benle tanıştırmak için getirdi ben ne kadar istemiyorum desemde getirdi. O salak beni görünce bana aşık oldu. Peşimi hiçbir zaman bırakmadı. Her yerden hesaplarımı bulunca ben sosyal alemden çekilmek zorunda kaldım. Gittim her şeyi anlattım abime bana ilk inanmadı ama bana anonimden atılan mesajları görünce çok sinirlendi. Benden çok özür dileyip onu bulup öldürmek için peşine düştü. Bu adam babanın kim olduğunu bulunca onu marketten eve gelirken yakalayıp öldüresiye dövmüş. Artık hali kalmayınca silahı çekmiş.
Pınar teyze burda kendini tutamayıp ağlamaya başladı. Gerçektende beklemediğimizden daha kötü bir olay varmış. Biz gittik yanına oturduk Ekinde onun kucağına yattı.
+ Peki anne sonra ne oldu?
- Sonra abim de o sırada bize yemeğe geliyordu. Şans eseri babanı görmüş kafasına silah dayalıyken ve gidip üzerine atlamış. Babanda gücünü toplayıp o da kavgaya dalmış. Sonra adam nasıl omuş bilmiyorum ama kaçmayı başarmış.
+ Anne, yüzündeki iz nasıl oldu?
-Aradan 4-5 ay geçti ve ortalıkta hala yoktu. Sen doğmuştun. Abim çok kızdı kendine hayatını riske attı diye. O adamı aramaya devam etti ama izini öyle bir kaybettirmişti ki ne yaptıysa bulamadı. Bir gün seni uyuttuktan sonra tatlı yapayım dedim. Babanda o gün boştu ve senin yanına yattı. Ben malzemeleri hazırlarken kapı çaldı. Kapıyı açar açmaz birisi benim belimden kavrayıp ağzımı kapattı. Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken aynı zamanda bağırmaya çalışıyordum. O adam olduğunu farkettiğimde ayağımla ona tekmeye atmaya başladım. Beni daha da sardı ve bende daha fazla bağırmaya çalıştım. Sonunda baban uyanınca sesleri duyup abime mesaj atmış. Sonra yanımıza gelip adamın üzerine atlamaya çalıştı. Baban böyle yapınca daha da sinirlendi ve boğazıma bıçak dayadı. "Eğer yaklaşırsan boynunu keserim" dedi. Bir kaç dakika sonra abim geldi ve arkasından ona saldırdı ve babanda önden. Ben kaçmaya çalışırken bıçağını bana sallamaya başladı ama o sırada babanlarla dövüşüyodu. Sen de o sırada bağıra bağıra ağlıyordun. Tam o sırada bana bıçağı geçirecekken abim bir hamle yaptı ve bıçak yanağıma derin bir yarık açtı. Ben o sırada göz yaşlarımı tutamadım ve sinirlenerek ondan kurtuldum. Tuvalete gidip yüzümü yıkadıktan sonra senin yanına geldim ve seni kucağıma aldım. Babanın anlattığına göreyse bunlar dövüşürken sesler duyulmuş ve bir kaç komşumuz yardıma gelirken polisi aramış. Komşularımızın yardımıyla yere yığıldığında abim elindeki bıçağı almaya çalışırken bıçaklandı.
Hepimiz şok olmuş bir şekilde Pınar Teyze'ye bakıyorduk. Ekinin ise gözleri aynı annesininki gibi dolu doluydu. Gerçekten çok büyük bir olayın içine girmişti. Şimdi ise merak ettiğim abisine o olaydan sonra ne olduğuydu.
*Peki Pınar teyze abin çok kötü mü yaralanmıştı?
- Evet, ağır yaralanmıştı. Zaten polisler geldikten sonra onu hemen hastahaneye götürdük. İlk bize umudumuz pek yok dediler ama ben abimi bilirim o güçlüdür dayanır dedim. Gerçektende tedaviye uzun zaman sonra cevap vermeye başladı. Kalbinin tam altında bıçaklanmıştı. Bu olaydan sonra daha fazla bizi tehlikeye atmamak için bu işleri bıraktı.
*Gerçektende ucuz atlatmışsınız Pınar Teyze.
- Evet şanslıymışız.
+ Anne bu mesajla ilgili ne yapacağız peki?
- Polise gideceğiz. Kendimiz çözemeyiz. Ve abime göstereceğim. Onunda düşüncesi lazım. Sorularınızın cevaplarını aldığınıza göre hadi bakalım siz yukarı bende yemeği hazırlamaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Günlerim
فكاهةDuru, Ekin, Aylin, Furkan, Can, Burak lise 2'ye gidiyorlar. Birbirlerini fark ettikten sonra hayatları değişiyor ve tehlikenin içine giriyorlar. Biraz macera biraz salaklık biraz komiklik biraz kıskançlık biraz sevgi biraz sürpriz arayanlar için uyg...