4.Bölüm: "Peki."

165 3 0
                                    

Eve geldiğim de Ekin olayı anlatmamı heyecanla bekliyordu. Ona hemen özeti geçtim ve Aylin'e söylememesini sıkı sıkı tembihledim. Kafasını sallayıp salona geçti. Aylin ise dişlerini fırçaladıktan sonra soru soran gözlerle bana bakmaya başladı.

"Öt bakayım. Nerelerdeydin?"

"Biraz dolaşmaya çıktım" dedim bir şeyler atarak gerçeği söylesem ya da en azında Furkanla buluştuğumu söylesem hemen heyecan yapar başımın etini yer uykumu kaçırır sonra ben onu döverim sonra Ekin gelir ne oluyor der biz küseriz falan ay aman uğraşamam.

"Sen? Tek başına? Niye biz varız?" dedi ikna olmamış bir tavırla.

"Öf iyi tamam krem istiyordumda adam yarın gel demişti ondan gittim." diyiverdim.

"Hmm. Peki o zaman. İyi geceler." dedi.

"İyi geceler" diye karşılık verdim. Yorgundum. Uyumak için hazırlandıktan sonra Ekin'e iyi geceler dedim. Dizi izliyordu. Sabah kalkamayınca gösteririm ona.

~Okulda~

6. tenefüste Furkan sınıftaki kızları çıkarırken düşünmeye başladım. Ben bu 2-3 gündür fazla mı atar yapmıştım? Yok ya Furkan beni deli etti. Hayır baya baya ben top of the atarlı ergens olmuştum. Meditasyon falan mı yapsam?

"Evet seni dinliyorum"

"Neden benden birkaç şey daha yapmamı istiyorsun?"

"Çünkü ikinizde istiyorsunuz. Eğer iknizinden birinin istediğini yapacaksam diğeri daha fazla şey yapsın ki haketsin."Arkadaş zeki çıktı.

"Ama sen demiştin ki Aylin yapmadı?"

"Olabilir ama ben  bir kaç şey daha yapmanı istiyorum."

"Neden ki ne istiyorsun benden?"

"Ne bileyim eğlenceli olur." Salak harbi salak. Ne eğlencesi ya?

"Benle eğleniyorsun yani?"

"Aynen öyle." Açık sözlü ukala kendini beğenmiş pislik.

"Haaayır yapmıyorum"

"O zaman bende Ayline uyarım"

"He sen Aylinin dediğini yapacan yani?"

"Evet"

"Çok meraklısın benle çıkmaya?"

"Ev...Hayır değilim" dedi bir anda kafasını sallayarak.

"Evet mi diyecektin?"

"Hee sana çok meraklıyım zaten"

"Öf aman. Uğraşmayacağım senle" diyip yerime geçtim. Kafamı sıraya yaslayıp gözlerimi kapattım. Yorgundum. Niye yorgunsam. Okul yoruyo sanırım. Eğer okula verdiğim paraları bağkura yatırsaydım şuan emekli olmuştum.

Ve bir anda çalan zil sesiyle irkildim. Kısa sürmüştü. Ve ders İngilizceydi.

Derse bu seferlik yabancı biri girdi. Ve bizimkiler başladı küfür etmeye. Eren diye salak bir çocukta hocaya küfür öğretmeye çalışırken hoca "Ben Türküm sizi denemek için girdim" diye bağırdı. Herkes bir anda buz kesilmişti. İşte şimdi sıçmışlardı.

"Herkes size iyi bir sınıf diyor ama gerçekte nasıl olduğunuzu öğrendim." dedi ve sınıftan çıktı. Bunun sorunu neydi? Ve de biz nasıl iyi bir sınıftık? İyi ne lan? İyi sözcüğü bu sınıftan içeri giremez girmez yani. Ya yalan söylüyor ya da bize giren hocalar yalan söylüyor. Son 10 gün zaten neyin kafası?

"Ne yani şimdi ders boş mu?" diye bağırdı biri.

"Asıl biz sıçtık mı?" dedi başka birisi.

Lise GünlerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin