1.Bölüm: "Şımarık popüler çocuk!"

395 4 0
                                    

Selaaaammm! Hikayeye ilk başladığım zaman ne yazabileceğimi bilmiyorum sdfsgf. Multimediaya bazen koyarım ama siz hayal edin istiyorum, isteyen benim koyduğum resimlerden yardım alsınlar.Multimediada Duru var. Umarım beğenmişsinizdir. Keyifli okumalar!

Zilin çalmasıyla kafamı kaldırdım. Matematik dersiydi ve hoca ninni gibi anlatıyordu. Zaten sevmem birde böyle bir öğretmen olunca iyice çekilmez oldu.

"Kantine inelim mi?" diye yanımda bitti Aylin. Bir kerede bir tenefüs inmeyelim ya nolursun!

"Yok ben inemicem. Dersten dolayı yorgunum" dedim. Belli etmemeye çalışsada biraz kırılmış gibi baktı. Onu 7. sınıftan beri tanıyorum ve kantine inmediği tenefüs yok. Alıştım artık desemde bıktım.

"Şu Furkan'ın yanındaki ela gözlü olan çok şeker değil mi?" dedi Ekin. Daha yeni gelmişti yanımıza. Ekin'i de 6. sınıftan beri tanıyorum. Kardeşten öte benim için. Aylinde öyle ama 1 yıl önceden tanımıştım Ekin'i.

"Allah'ın çapkanı. Bir kerede ayy şu tatlı ayy bu tatlı deme. Her hafta sevdiğin kişiyi değiştiriyorsun. Ne kadar dengesizsin." dedi Aylin.

"Yaa inin siz kantine kafam zaten allak bullak bir de siz karıştırmayın aklımı" diye sözlerini böldüm. Tamam manasında kafalarını sallayıp gittiler. Tam oh be şükür diyecektim sınıf 'OKULUN POPÜLERİ' ve ona hayran olan aptal kızlarla doluverdi. Ah, hiç anlamıyorum kızların Furkan'da ne bulduklarını. İşte şimdi anladım. Furkan sixpacklerini açınca bütn kızlar çığlığı bastı. Anlamıyorum bunları harbiden anlamıyorum. Sixpack için miydi? Tabi tipi içinde seven var, popi olduğundan dolayıda seven var, herşeyiylede seven var. Şımarık popüler çocuk! Kendini ne sanıyo ki? Sınavlar umurunda değil. Eğer kötü not alırsa görür gününü. Noluyo lan bana? Az kalsın sınavı övecektim. Durayım birazda geçsin. Heh şimdi geçti. Allahım ya! Şimdide vücuduna dokunuyorlar. Allahım sen beni nasıl bir sınıfa koydun. Furkan bizim sınıfta olmasaydı herşey daha güzel olabilirdi.

"Biraz sessiz olun be! Sanki hayatınızda hiç görmediniz! Bir ünlü görseniz bu kadar bağırmazsınız!" diye isyan ettim. Herkes bir anda bana çevirdi kafasını. Ne güzel! Dikkatlerini dağıtabildim. Düşünmüyordum.

"Kıskanmış gibisin Duru." dedi bana imalı imalı bakarken.

"Evet, tabii, çoook kıskandım" diye karşılık verdim.

"Ay Furkan onunla mı uğraşcan şekerim? Boşver senin sevgilin olamadığı için bu tripler." dedi cırtlak sesli bir kız. Nasıl bir sakız çiğnemedir o? Sakızdan soğudum.

"Kendine baksana kedi gibi miyavlıyorsun sülük gibide yapışıksın Furkan'a. Azıcık popim olsun diye yapıştın ayrılmıyorsun." dedim.

Bu sefer Furkan kızları bırakıp yanıma oturdu.

"Peki sen niye onlar gibi değilsin" dedi. Bu nasıl bir soruydu? Sanaane ooloom sanane!

"Ben onlar gibi mal, aptal değilim. Günümü 'fayk fiyk' diyerek geçiremem. Bir de beni böyle şeyler kesmez" dedim.

Tek kaşını kaldırdı ve "demek seni böyle şeyler etkilemez" dedi imalı imalı gülerek.

"Evet. Etkilemez" dedim ve zil çaldı. Ne kadar uzun bir tenefüstü. Sonunda zil çalmayı unutmadı. Yoksa bu konu sakız gibi uzardı.

Kızlar yanıma geldi ve "Ne konuştunuz Furkan'la?" diye soruyu patlattılar bana. Çüş! Ne ara haberleri oldu ve kimden öğrendiler?

"1: Kimden öğrendiniz? 2: sonra anlatırım uzun hikaye." dedim.

"Şu Furkan'ın etrafında dolaşan salaklar varya onlardan öğrendik" dedi Ekin. Belliydi zaten. Neden bu kadar saflar?

Derste Augustus'un Hazel'ı ilk gördüğün yandan bakışı varya aynı onun gibi bana bakıp durdu. Onun yüzünden konsantre olamıyorum. Bende şöyle bir şey var biri bana baktığında onun bakışlarını üzerimde hissediyorum ve huzursuz oluyorum. Sanki bi hareket yapsam rezil olacakmışım gibi rahatsız oluyorum. Evet saçma bişey biliyorum.

Yeniden selam! Nasıl beyandınızmı? Kısa olmuş olabilir hatta çok kısa. 2. bölüme daha güzel bir başlangıç yapayım dedim (tabii yapabilirsem). 

Lise GünlerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin