3.Bölüm: Gizli Operasyon

144 6 0
                                    

Multimedia'da Duru'nun şarkı söylediği sahne var. Keyifli okumalar! 

Sanki ondan hoşlanıyorumda onu açıklayamıyorum gibi iyice abarttım sanırım. Fazla bekletmeden söyleyeyim.

"Bekliyorum" dedi sıkılmış bir ifadeyle.

"Kimseye söyleme çünkü bu bir gizli operasyon tamam mı?"

"Gizli operasyon mu? Hahaha. Neymiş bu GİZLİ OPERASYON?" dedi son cümleyi bastıra bastıra söyleyerek.

"Bak şimdi biz Aylinle iddiaya gird..."

"Sonra Aylin dediki yıl sonuna kadar Duruyla çıkar mısın sonra olay devam ediyo işte. Biliyorum" dedi lafımı bölerek. Pislikk benden önce konuşmuştu ve sözünü tutmamıştı. Bende tutmamıştım ama benden önce davranmış.

"Sana ne zaman söyledi?"

"Bir ara tenefüste söyledi. Bunun için mi iki saattir kıvranıyorsun?"

"Evet. Peki benim için yapar mısın?"

"Neyi?"

"Yıl sonu olduğunda Aylin sorarsa ona dersinki ben Durudan nefret ediyorum falan filan zırvala bişeyler"

"Hmm iki teklif var..."

"Lütfen benimkini yap. Ne istersen yaparım"

"Bir düşüneyim. Hmm. Aylinden birşey istemiştim ve o yapmadı. Sen yaparsan dediğini yaparım"

"Ne yapmam gerekiyor?"

"Sahneye çıkıp şarkı söyle"

"Ay götümüde ye. Yok olmaz öyle ben kimsenin önünde şarkı söylemedim ve söyleyemem"

"Peki o zaman Aylinin dediğini yaparım" dedi tek kaşını kaldırarak, yüzünde imalı bir gülüş vardı.

"Ya off. Tamam ya söylicem. Ama şartım var burayı boşalt."

"O zaman ne anlamı var?"

"Bak birşey söyleyeyim mi çok gıcıksın."

"Biliyorum. Şimdi şarkı söyleyecek misin?"

"Tamam hangi şarkı? "

"Grouplove-Let me in" off en sevdiğim şarkılardan biri ve ben bunu söyleyemem

"Sözlerini tam bilmiyorum" dedim yalan atarak.

"Tabi canım ondan geçen müzik odasında sen Aylin ve Ekin bu şarkıyı söylüyordunuz" Siktir.

"Ben gitar çalıyordum ki"

"Oyalama beni gördüm seni sen söylüyordun"

"Sen bizi mi izliyordun?"

"Oofff sıktın. Önünden geçiyordum bakayım dedim"

"Öyledir. Neyse peki neden şarkı söylememi istiyorsun?"

"Çünkü şuan şarkı söyleyesim yok eğer biri çıkmazsa sahneye tanıdık, bir daha söyleyemeyebilirim ve sesin güzel" dedi son kelimeyi geçiştirerek

"Benim mi? Görürsün şimdi bütün yuhlamalar bana gelecek" Sahneye doğru yürüdüm. Söylermiydim bilmiyorum. Furkan birisine birşeyler fısıldadı sanırım şarkının adını söylüyordu.

Rezil etmek mi istiyordu beni. Şu sahneden ineyim soracam ona hesabını.

Sahneye yavaş yavaş çıkarken az da olsa alkış sesi geldi. Odunluk edip selam vermedim. Mikrofonu alıp ayaklığa taktım. Mikrofonu tuttum ve gözlerimi kapadım. Sıçmıştım işte.

Müzik başladı ve heyecanım attı. Sanırım biraz terlemiştim. Tek kelimeyle REZİLLİK.

Şarkı söylerken Furkan'a baktım. Memnun olmuş bir hali vardı. Salak! Göstericem ben ona rezil olursam.

Şarkı bitince alkış tufanı koptu. Ne kadar kötü şarkı söylediğimi alkışlıyolardı sanırım. Furkan'a baktığımda o da alkışlıyordu. Kötü söylesem bakmazdı bile. Rezil olmamıştım yani. Güzel söylemiştim! İnanamıyorum, herkes şuan beni alkışlıyordu. Teşekkür edip selam verdikten sonra sahneden indim. Hala daha şaşkındım. Sanırım Furkan'ı öldürme işini başka zamana saklıyacaktım, afettim onu.Sıcak bastı. Kesin utancımdan yüzüm domates gibi olmuştur.

"Ooo şuna bak sen birileri çok utanmış" dedi dalga geçerek.

"HaHA çok komiiik. İnsan tebrik eder. Tabi İNSANLAR"

"Tamam tamam kabul edeyim iyi söyledin." dedi gülmesini sonunda bastırarak."

"Şimdi sen sözüne uyacaksın dimi?"

"Bakıcaz"

"Bakıcaz ne lan? BAKICAZ NE LAN? BOŞUNA MI ŞARKI SÖYLEDİM. BENİ APTAL MI SANDIN SEN. REZİL EDERİM SENİ HERKESE!" diye haykırdım. Bakıcazmış...

"Tamam sakin ol şaka yaptım. Sinirlenme atarlı şarkıcı"

"Şimdide atarlı şarkıcı mı oldum? De git ya. Seninle niye uğraşıyorsam" dedim ve çantamı alıp kapıya doğru yürüdüm.

"Ara sıra boş olduğunda gel şarkı söyle" diye bağırdı gülerek. Hala daha dalga geçiyor. Beyinsiz!

Otobüsü bekleyip eve geri döndüm. Çok yorgundum. O kadar çok kasmıştım ki kendimi. Bir de şarkı söyleyince daha da berbat bir hâl aldı.

Kısa ılık bir duş aldıktan sonra giyinirlen düşünmeye başladım. Bakarız diyordu yaa. Bakarızmış. Sorayım bari cevabı neymiş.

"Eee sözüne uyacaksın değil mi?" 5 dakika bekledikten sonra cevap verdi.

"Sana bağlı"

"Yalancı pislikk. Senin dediğini yaptım daha ne istiyorsun?"

"Düşünmem lazım"

"1'e 1 işte. Ben bir şey istedim sen de bir şey istedin ödeştik işte. Yapmazsan dediğimi rezil ederim o yerde seni" 2 dakika sonra "Yarın konuşalım" diye mesaj attı. Gerizekalı. Yüzüme telefonu kapatır gibi bitirmişti. Yarın konuşacaktık.

Lise GünlerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin