Ben hayatım boyunca bir çok hata yaptım hiç farkında olmadan çünkü yüzüme vuran olmadı yada dinlemedim kimseyi taki buğüne kadar şuan hiç olmadığım kadar pişmanım ömrüm dediğim Adam'ı belkide kaybettim acı çekiyorum kelimelere sığmayan bir öfkem var kendime ne yapacağım bilmiyorum aşkımı yaptığım hatamla kaybettim ama gitti galiba Bıraktı beni kırgınım kolum kanadım kırık bir kuş misali gibiyim kaybettim onu kazanmak çok zor bu saatten sonra özrüm kabahatimden büyük herşeyi elime yüzüme bulaştırdım beni dinlemeye bile tahammülü yok onun saf temiz Aşkın'ı hak etmiyorum ben bunu bize nasıl Yaptım kahroluyorum şimdi öyle bir aşk acısı çekiyorum ki yüreğim nasıl iyileşecek bittim ......
Aklım onda yüreğim onda kaldı .Biliyorum daha da kızacak bana bunları Okuduğu vakit daha da batıcam koskoca aşkım gitti benden gitme diyorum ne olur gitme Yakışmaz bize biliyorum ne desen haklısın .....
Rezil ettim aşkıma neler yaptım benim bir tanem halbuki nasılda mutlu Olmayı hak ediyordu ama ben onu hak edemedim .......
Çok utanıyorum yaptıklarımdan yüzüne dahi bakmaya cesaretim yok Hayatım boyunca yaşamak isterken seni bir söz ile bitirdim alt üst ettim herşeyi .....
Sevgilim sevgilim affet desem beni eskisi gibi severmisin yollarım sana geliyor ne olur gitme sev beni herğün sevdiğin gibi ölürüm desem yine kızarsın bana bilirim sen sevmezsin bu kelimeyi ama sen olmadan dilek olmayacak ......
Yaşasamda bir ölüyüm sensiz yazdığım hiç bir kelimenin anlamı yok artık sadece çaresizliğim var satırlarda seni çok seven aptal bir aşığım yine ben
Gel yalan Olmasın aşkımız gel bitmesin kara sevdamız bana yine bir tanem de bana yine herşeyim de sana ihtiyacım yüreğim parçalanacak gibi bu gece kendimi hiç bu kadar yalnız hissetmedim ben ama ben çok kötüyüm öyle çok sevmişim ki seni alev alev yaktın sevgilim beni geri dön desemde gelmeyecek bir sevdaya düştüm ben sensizlik şimdiden korkutuyor gözümü sonumuz mahşer olsun istedim sen benim ahiretteki eşim ol dedin kıymetini bilemedim sevgilim yanıyorum geceler karanlıksevgilim ben çok korkuyorum sensizlikten affet beni benim kıyametim koptu ......
ÖZÜRDILERİM ÖZÜRDİLERİM ÖZÜRDİLERİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühürlendim
Roman d'amourBir kuş misali Göklerde özgürce uçArken yüğreğimdeki Sızı ile kanatlarımı kanattı aşk denen güzel ama yalnız duygu şimdi burada karalıyorum bir kaç kelam hayattan Çalıntı değil hayatın ta kendisi beni anlatıyorum nacizane...