Until I Become (Harry Styles)
Názov príbehu: Until I Become
Autorka: wolfboy289
Žáner: Fanfiction
Poceť kapitol: štyri (nedokončený)Obsah: Tanya je žena, ktorej zistili rakovinu, keď mala sedemnásť rokov. Je zmierená so svojím životom a súcit ľudí neberie vážne. Spozná muža, ktorý s ňou nebude jednať ako s niečím krehkým. No prolém je ten, že nepozná pravdu, ktorú sa rozhodla zamlčať.
Niečo krátke z príbehu: ,,Teraz ťa pobozkám"
Bez toho, aby počkal na môj súhlas, dá svoje pery na moje. Vezme moju hornú peru do úst a jemne potiahne. Potichu zastonám, keď mi jazykom ľahko prechádza po perách, ochutnáva ma. V jeho dychu cítim svieži mentol a pivo. Jediné, na čo myslím, je ochutnať ho. Schmatla som ho za krk, čím som si ho pritiahla bližšie a otvorila som ústa a pozvala ho dovnútra.Otázky:
1.) Pri prológu si písala, že inšpirácia padla len a tak dnes, (keď začala písať) no mňa zaujíma, prečo si vybrala práve Harryho a čo ťa doviedlo k inšpirácii.
-Uvažovala som, či ho tam mám dávať, pretože Harry sa tam moc nehodí, pretože jemu proste sedí slávna hviezda a nie muž z baru. No potom sa zamyslím a poviem si "Harry sa hodí všade" Rozmýšlala som, že tam dám muža, ktorý bude maximálne potetovaný a bude mať bradu, ktorá sa mu bude neskutočne hodiť. Ja Harryho zbožňujem a úprimne, brada sa mu nehodí a tetovania má. Aj cez to, že sa možno pre niektorých nehodí, je vhodný kandidát. Mám v rukáve niečo, čo čítateľov šokuje. Inšpirácia ? Ležala som na posteli a napadol ma príbeh. Žena s rakovinou. Bola som si istá, že s rakovinou tu nič nie je. Hľadala som a dopracovala k svojmu príbehu.2.) Si si istá, že budeš čítateľov šokovať ?
-Myslím, že áno. Keby tam dám pána s bradou, nebolo by to také šokujúce.3.)Ako si natrafila na Wattpad ?
-Cez facebook, keď som hľadala príbehy4.)Máš radšej písanie alebo čítanie ?
-Nemôžem si vybrať, pretože oboje milujem. No keby zomieram a mám si rýchlo vybrať, bolo by to písanie.
Recenzia: Úprimne, ja moc nemusím Fanfiction. Spisovateľ by si mal vytvoriť vlastnú postavu, ktorá sa do jeho príbehu hodí. Myslím, že pána bradatého si dať naozaj mohla. Teraz je móda nosiť brady a mne sa to páči, pretože je to retro štýl, ktorý vždy človeka záujme. No som zvedavá na šok, ktorý nás čaká, teším sa.
Prvá kapitola sa mi naozaj zapáčila. Páči sa mi, že si nezačala hneď s predstavením sa. Naozaj sa sa mi páči originalita, ktorú spĺňaš, prerože takto sa o hlavnej hrdinke dozviem počas dienia a nie hneď na začiatku. Nevedela som, čo znamenajú kmeňové bunky,autológia kostnej drene a Hodgkinova choroba. Teraz viem, že kmeňové bunky majú schopnosť premeny na iný druch buniek,autológia je darcom sám chorý a transplantované kmeňové bunky krvotvorby sa krvnou cestou dostanú do drene chorého, kde postupne začnú produkovať zdravé krvinky ako náhradu za choré a jej choroba závisí od ochorenia jej bielych krviniek. Teraz, keď viem, o čo sa jedná, pretože viem, čo pojmy znamenajú, príbeh sa mi páči viac. Mám rada, keď sa s kníh dozviem niečo nové, čo možno využijem v živote,škole alebo pre zaujímavosť. Páči sa mi, že Tanya rakovinu neberie vážne a ma taký prístup, ktorým dokazuje, že jej všetko jedno. Dĺžka časti mi vyhovuje, pretože keby boli krátke, čitatelia sa nepotešia. Tri časti sa zatiaľ odohrávajú v klube, no mne to absolútne nevadí, pretože príbeh je postavený na vyššej úrovni. U tomto príbehu mi ani nevadí, že sa bozkávali už zo začiatku, pretože keď ťa niečo záujme, kašleš na ostatné :) Mne sa nepáči, keď príbeh začne hneď zhurta, pretože hlavní hrdinovia by sa najprv mali ponaťahovať, aby to dodávalo čerešničku. Ako som napísala, tu mi to nevadí, pretože podľa prečítania viem, že to bude mať vyššiu kapacitu a nebude to len odfláknute. Závažné chyby som nenašla, no vymené písmenka áno. To sa stáva každámu, často aj mne. Je to príbeh, ktorý je uhladený a nemusíš zatiaľ rozmýšlať nad dejom, pretože ťa záujme a chceš ďalšie časti :)
Príbeh si nechávam v knižnici, pretože si ma získal a mám z neho strašne dobrý pocit. Teším sa ako budeš pokračovať ! :)Dávam plný počet, čo je 20
Rozhodne si musíte príbeh prečítať ✔
Cover sa mi páči :) ja mám tiež jednoduchý a v jednoduchosti je krása
YOU ARE READING
Recenzie
RandomAhoj ! Chceš, aby som urobila recenziu na tvoj príbeh ? Napíš ! „Človek je spisovateľom vlastnej knihy, ktorá sa volá život. Záleží len od fantázie človeka, aký bude jej príbeh." ,,Knihy sú nemí učitelia" ,,K dobrej knihe treba dobrých čitateľov"