Názov:L.O.S.T
Autor:arrogantcarrion
Počet kapitol: 5 NEDOKONČENÉObsah: On mohol za to, že môj život dopadol takto, že som nemala priateľov, rodinu. On mohol za fakt, že som bola čo som bola. Vytvoril netvora. On ma zatratil. Zaobstaral mi jednosmerný V.I.P lístok do pekla. Mohol za to, že pri predstave na sex so mnou zmietali silné potreby dáviť. Nič z toho som si takto ešte nikdy neuvedomovala a nechcela priznať. Zabil ma.
Niečo krátke z príbehu: ,,Hej, svet ! Áno, to som ja, ten debil, ktorý má svoje ego vo výšinách nebies." Nemal ani štipku hanby a prišiel s rovnakým úsmevom s akyn ma opustil.
Recenzia:Keď som čítala Prológ jeden a dva, chcela som ťa zabiť. A tak trochu aj kvôli trojke.
Prvý, čo bol začiatok, bol super. Bolo to tajomné. A naozaj super. Čo ma dostalo, bol koniec. Vieš, v texte bolo niečo ako, "Predstavovala som si často ako sa stretneme.." a keď ten moment prišiel, neočakávala som to, čo sa stalo. Ale áno, chápem. Keď sa stane konečne to, čo chceme, utečieme. Začiatok skveký, koniec aj keď fajn, nedotiahnutý.
Keď som si v druhom prológu prečítala "Nasledujúci deň som mu skočila do náruče," mala som si chuť čapnúť po čele. Narážam na fakt, že písala, že potrebuje čas na premýšľanie. Okej. Tiež by si jednala tak rýchlo ? Ale to sa, samozrejme, tiež pochopiť dá. Keď som si prečítala ostatné časti, pochopila som všetko.
Tuším v trojke jej povedal "Milujem ťa." Myslím, že keby mám vo zvyku pretáčať oči, urobila by som to. Preto som sa zatvárila nechápavo.
Myslela som si totiž, že tvoj príbeh, prepáč, bude trápny. Lebo, napíšem ti úprimne, hovorila som si "Nevideli sa niekoľko rokov, ako jej to môže povedať ? Jednak boli ešte malí.." Ale potom to prišlo. A povedala som si "Super, dievča !" čo všetko zachránilo. Poviem ti/napíšem, bola som prekvapená. Dobre si to vymyslela. Čo si určite mala pláne. Vyšlo ti to.
Máš plus za to, že si to v trojke super popísala. (To, čo robili v kuchyni) Keď čítam príbehy, niektoré dievčatá nepíšu priebeh.
A keď ju nechal v bolesti, myslím, že to sa mi páčilo zo všetkého najviac :D som sick proste.
Neviem ako máš v pláne pokračovať, ale poradila by som ti. Keďže sa zmenila, môže za to hlavne to, že keď odišiel, otehotnela. Viem, že použili kondóm, no nie je to nemožné. Nevedela o tom, pokiaľ skoro nezomrela. A to tým, že vajíčko bolo mimo maternice. Ak máš v pláne to, že budú spolu spávať, nech robí to, že jej vagínu utiera mokrým uterákom. Je to znak jemnosti, pretože keď odišiel, nechal ju tak. V bolestiach. Možno sa ti to bude zdať divné, no podľa mňa to do príbehu prinesie niečo iné. Najmä sú už starší, takže rozum chlapec má. Nech sa ti to nezdá divné. Je to úplne normálna vec. Každej z nás, aj keby ti bol pre nás trápny pocit, by sa to páčilo. Ak máš v pláne, že bude dobyvateľ, super.
Samozrejme, pokračuj. Je to dobrý príbeh. (Dievča, tá tretia kapitola, prológ ten koniec, to čo bolo ?!).
Ak som pomohla, som rada. Ak nie, nuž, čo už.
Jednoznačne budem čítať aj naďalej. :)Ak budeš potrebovať niečo ohľadom príbehu, napíš. :)
Pekný zvyšok dňa ti prajem !
YOU ARE READING
Recenzie
RandomAhoj ! Chceš, aby som urobila recenziu na tvoj príbeh ? Napíš ! „Človek je spisovateľom vlastnej knihy, ktorá sa volá život. Záleží len od fantázie človeka, aký bude jej príbeh." ,,Knihy sú nemí učitelia" ,,K dobrej knihe treba dobrých čitateľov"