#8

112 9 1
                                    

Názov:My heart belong to you
Autor:Psicho-girl
Počet kapitol:4, short story, NEDOKONČENÝ
Obsah:Kým ty si si užíval, ja som plakala.
Kým si pil po baroch, ja som o tebe snívala.
Kým si ma ohováral, ja som o tebe básnila.
Kým si mi nadával a ubližoval, ja som si ničila zdravie.

Recenzia: Máš štyri kapitoly, takže neviem, čo mám komentovať. Ale vadí mi to, že máš len štyri kapitoly, a dvoch sa už stihla žiletkou rezať. Stačí raz. Keby sa každý deň rezala tak často, už by tu hádam nebola. Alebo ja neviem. Nepochybujem sa v týchto skúsenostiach. Ale mám to zozumnieť tak, že si príbehu chcela dať nazvime to, nadýchanosť ?
Poradím ti. Možno máš predstavu, možno nie. Keďže sa javí ako sukničkár a v štvrtej kapitole urobil to, čo urobil, premeň hlavnú hrdinku. Skús to urobiť tak, aby sa zmenila na takú, akú chce on. Namotá ho, on sa zaľúbi. A keď sa on zaľúbi, ona bude prestávať. Keďže je idiot, nech je taký stále. Nech zostáva podstata rovnaká. Nech ma život taký, aký v príbehu. Nech ju matka kľudne bije. Len, prosím, nech nebije jej sestru. Nech je rovnaká, no premení sa vzhľadom. Nech ma on kľudne kamaráta, ktorý je do nej zaľúbený už dávno. Môže si kľudne začať aj s nim. Rob čo chceš, je to na tebe a pokračuj. :)
Neviem, čo ďalej napísať, keďže máš málo časti, ktoré sú veľmi krátke.
Nech sa už nereže !
Ak budeš chcieť niečo ohľadom príbehu, napíš. :)
Skús zmeniť cover. Ak chceš, skúsim niečo nájsť a urobím ti. Stačí napísať.
Pekný deň :)

RecenzieWhere stories live. Discover now