Názov: Sláva občas nestačí
Autor: -dancee-
Počet kapitol: 3, NEDOKONČENÝ
Obsah: Koniec školy, koniec všetkým mojim nevydarených nádeji.Je tu nový začiatok, pre mňa sa začína odteraz úplne nový život. Začiatok mojej kariéri.
Niečo krátke z príbehu: Ani som si nevšimla, ako dlho ho sledujem, a dívam sa pred seba. Pri mojej nešikovnosti som zakopla a..Recenzia: Uf.. začnem tým, že si začala veľmi tradične. Už som tu prečítala veľmi veľa príbehov a viem, že skoro každý začína ako ty. Teda dievča, ktoré nastúpilo do novej školy. Mohla si začať prológom. Čiže niečím, napríklad krátkym odsekom toho, čo bude v tvojom príbehu. Ale chválim to, že si sa nezačala predstavovať. "Ahoj, volám sa tak a tak, a mám toľko a toľko a bývam tam a tam.."
Tiež, ako všetky tu, si začala s predstavovaním pred školou. Neviem, ktorá s tým začala alebo je to z filmu, no myslím, že to nikoho nezaujíma. Urcite nikoho nezaujíma to, aké má hobby.
A musím napísať, dievča, že si začala veľmi zhurta. Pravá časť a už stretla "toho pravého ?" Narážam na to, že asi bude hlavným hrdinom Diego. A nenarážam len na to. Nemusela mu hneď vhupnúť do náručia.
Čo nemám nemám rada na príbehoch je to, že tiez väčšina kokta. Áno, chápem, hlavná hrdinka nemá rada toľko pozornosti. Ale tuším to tam urobila viackrát. Ja osobne nikdy nekokcem. Ty hej ? Skús dať hlavnej hrdinke niečo zo seba. A to väčšiu časť. Potom bude mať príbeh iný zmysel.
Ďalej zdrobneliny. Tie osobne nemám rada. Napísala si "jeho tváričku." Neviem, či by so to použila aj v realite. Ale tu, samozrejme, nejde o mňa. Píš tak, aby to bolo čo najvhodnejšie tebe.
Dúfam, že v ďalšej kapitole nepadne jemu do náruče. Skús vyviesť trapas. Skús písať aj tak, aby bol príbeh aj vtipný. Napíš niečo zo svojho života, tvoje frázy. Rovnako aj názory.
Popravde, dúfam, že Diego nebude hlavný. Je vážne otrepané to, ako všetko začne rovnako. Keďže sa tam jednalo o hudbu, nech nejako spozná hlavného prostredníctvom nej. Napríklad ho môže spoznať na hodine hudby. Niečo na spôsob Glee napríklad. Diego môže byť najlepší kamarát. Pretože v každom príbehu majú najlepšie kamarátky, ktoré hneď spoznajú. A môže ho naozaj volať hrdina. Chápeš, že namiesto Diego, mu budeš hovoriť hrdina.
Neviem, čo ďalej, máš málo kapitol.
Inak, skús zmeniť cover. Má to tam niečo z príbehu, no nemá celkom dobrú kvalitu.
Páči sa mi názov.
Ak budeš chcieť poradiť, obrať sa na mňa.
Dúfam, že som pomohla a neurazila.
Peknú sobotu ti prajem :)
YOU ARE READING
Recenzie
RandomAhoj ! Chceš, aby som urobila recenziu na tvoj príbeh ? Napíš ! „Človek je spisovateľom vlastnej knihy, ktorá sa volá život. Záleží len od fantázie človeka, aký bude jej príbeh." ,,Knihy sú nemí učitelia" ,,K dobrej knihe treba dobrých čitateľov"