DEĞİŞİM
Bir haftadır Elif'de büyük değişiklik oldu.Bu değişikliği ilk fark eden Nicole olmuştu.Çünkü artık onu kıskanmıyordu.
Onu her zaman, her yerde, sürekli kıskandığı için bu kıskançlık artık normal bir şey olmuştu.Kıskandığını fark etmemeye başlamıştı.Ama son bir haftada ona karşı farklı baktığını anladı.Erkekler yanından geçerken yiyecekmiş gibi değil,şaşkınlıkla "ne olmuş buna?" dermiş gibi bakıyorlardı.Nicole çok sevinmişti bu işe,çünkü;erkekler Elif'e şaşkınlıkla bakarken,Nicole'e yiyecekmiş gibi bakıyorlardı.
Bulut'da bu değişikliği fark etmişti.Ama Bulut'un fark ettiği açı farklıydı.Elif'in konuşmaları düzelmişti,kıyafetleri fazla açık ve abartılı değildi,en önemliside otururken veya yürürken erkeklere tahrik edici bakışlar atmıyor,yanlarından yere bakarak geçiyordu.Bulut'da bu değişimden hoşnuttu.Çünkü Elif artık doğru yolu bulmuştu.
İkisi de Elif'in değiştiğini kabul ediyor ama bunun nedenini bilmiyorlardı.Aradan iki hafta geçti, ikisi de sormayı akıl etmedi.En sonunda Bulut sormaya karar verdi.
-Elif hayırdır,bu iki haftadır sürdürdüğün değişimi neye borçluyuz?
Bulut'un bu sorusunu duyan Nicole hemen, gözlerini açtı,seri ve çok meraklı bir şekilde yaslandığı sandalyeden doğruldu,dirseklerini masaya koydu ve Elif'in yüzüne meraklı gözlerini dikti;
-Evet neye borçluyuz Elif?
Elif'in bu sorudan hoşnut olduğu belliydi.Sanki değişimini belli etmek için uğraşmış, sonunda da istediğini elde etmiş bir çocuğun utangaçlığı yerleşti yüzüne.Yanakları hafif allandı,başını öne eğdi ve sırıttı.Sonra başını kaldırdı ve büyük bir tebessümle;
-Şey...Benim bir sevgilim var.
Bulut bir tepki vermedi.Yani verdiği tepkiyi dışa yansıtmadı.Çünkü; Bulut şaşkındı.Her gördüğü erkeğin dikkatini cinsel yönden çekmeye çalışan biri, nasıl olur da bir sevgili bulup ona bağlanır?Bir sevgilisinin olması demek böyle bir kızın özgürlüğünün elinden alınması demek.
Elif,açık giyinen,erkeklere karşı laubali olan,onlara baştan çıkarıcı bakışlar atan birisi.Ayrıca bu yaptıkları onun hayatının anlamı,bundan zevk alıyor.Ama bir erkek için Elif gibi bir kızın bu kadar çabuk değişmesi anormal birşey.Bir erkek için bin erkeği kaybetmeyi göze almış, ve bundan memnun...
Nicole,Bulut gibi düşünmedi,Hatta Elif sevgilisinin olduğunu söylediği an çığlık atarak;
-Neeee?...Ciddi misin?İnanmıyorum.Hayırlı olsun.
Elif yine utangaç çocuk havasında;
-Teşekkür ederim.
Dedi...
Evet, Nicole buna çok sevindi ama onun sevdiği taraf farklıydı.Bulut,artık değiştiği kendine çeki düzen verdiği için sevinirken,Nicole,artık grubun en sexy kızı ben olacağım.Artık bu gruptan sadece bana bakacaklar diye seviniyordu.Masanın yanından geçen erkekler,bu iki normal kızın arasında ikisinden çok farklı Nicole'ü görünce hem şaşırıyorlar hem de masadan uzaklaştıktan sonra bile baykuş gibi başlarını çevirip Nicole'e bakıyorlardı.Bu da Nicole'ün göğsünü kabartıyordu.
Bulut'a göre değişim sırası Nicole'deydi.Ona da bir sevgili bulsa değişir miydi acaba?Değişirdi belki,ama Bulut'a göre bu ihtimal görünmeyecek kadar küçüktü.Bu davranışlar Nicole'e oturmuştu artık,kişiliği haline gelmişti.İstese de değişemezdi.Değişmek de istemiyordu zaten.
Herkes tarafından merak ediliyordu.Elif'i bu kadar çok ve bu kadar çabuk değiştiren çocuk kimdi ve nasıl biriydi?Bu soruyu deli gibi merak edenlerin başında Bulut geliyordu.İçinden Allah'a o çocuğu Elif'in karşısına çıkardığı ve bu kadar değişmesine sebep olduğu için şükrediyordu.
İkinci sırada Nicole geliyordu.O da Allah'a o çocuğu Elif'in karşısına çıkardığı ve bu kadar değişmesine sebep olduğu için şükrediyordu.Çünkü; o çocuk sayesinde meydan Nicole'e kalmıştı ve göz bebeği olmuştu.
Bulut dayanamayıp;
-Elif,sakıncası yoksa bana sevgilini biraz tarif edebilir misin?
Elif bu durumdan son derece hoşnut.Bir sevgilisi var ve merak ediliyor.Elif yüzündeki çocuksu gururu son derece belli ederek;
-Tabii anlatırım.Benden 10 cm kadar uzun.1.80 boyu var.Melez.Siyaha yakın kahverengi gözleri var.Koyu pembe dudakları var,aynı kadın dudağı gibi şekilli.Simsiyah amerikan tıraşı saçları var...Eee...Daha ne anlatayım?
-Hmm...Ama daha çok kişilik özelliklerini merak ediyorum.
Böyle bir kıza çıkma teklifi eden bir erkeği merak etmekte haklı tabii.Elif birden aklına bir şey gelmiş gibi sandalyesinde kıpırdadı ve sonra;
-Ha...Tamam.Çok iyi kalpli bir çocuk görmen lazım.Bana da çok aşıııııkkk.Ayrıca çok komik.Ha bir de yetenekli.Gitar çalıyor.
Elif'in bu bozuk Türkçesi Bulut'u pek aydınlatmamış olsa da bununla yetinmeyi biliyordu.Çünkü;Elif dayanamaz ve eninde sonunda O çocuğu Bulut ve Nicole ile tanıştırmaya getirirdi.
Bulut bunları düşünürken Elif "arıyor.",diyerek heyecanla sandalyesinden fırladı ve hızlı adımlarla masandan uzaklaştı.Bulut onu uzaktan izledi.Elif gerçekten çok mutluydu.Konuşurken yanakları al al olmuştu ve içten gülüyordu.Bir kaç dakika daha konuştuktan sonra,telefonu kapattı ve sağ yanağındaki gamzesini belli edecek bir şekilde tebessüm ederek geldi.Sandalyesini düzeltti ve hiperaktif bir çocuk gibi sandalyesine oturdu.Gözbebeklerinde birer tane küçücük yıldızlar vardı ve küçücük yıldızlar büyük ve boş bir odayı, aydınlatacak kadar derin ve parlaktılar.Yanakları hala kırmızıydı.Elif'in bu haline Bulut çok sevinmişti.En içten dilekleriyle bu ilişkinin devam etmesini bekliyordu.Çünkü;Elif çok mutluydu.Nicole'de aynı şeyleri düşünüyordu.Grup arkadaşını bu kadar mutlu ettiği için o çocuğa çok teşekkür ediyordu.(?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O...(n)lar
Teen FictionTavandan yere doğru büyük bir ovallikle iniyor tam ortasında üzerinde taşlar olan tokalarla tutturuluyordu.Zarif bir kadının gece elbisesinin eteğini andıran bir şekilde de yere doğru nazikçe dökülüyordu