P.O.V. Louis
Sunt trezit de sunetul asurzitor al alarmei.
"Alarma tampita!" spun exasperat.
Ma ridic cu greu din pat si imi fac in dus.
***
Dupa dusul scurt si micul de jun am plecat spre biroul mamei care ma astepta cu baietii pentru a pleca la portalul care duce spre castelul lui Lucifer.
***
Ma plimb pe holuri cand de odata ma ciocnesc de cineva.
"Ai grija pe unde mergi, fraiere!"spune o vace feminina,cand ma uit la ea imi dau seama ca e un demon.
"Ba tu au grija,demon tampit!" strig serios si imi dau seama ca ma analiza...
"Inaripat,nerod,bun de nimic ce esti!"striga furioasa.
"Demon tampit!" spun nervos pentru ca m-a facut nerod si bun de nimic.
"Eu am plecat..."spune serioasa,apoi pleaca elegant.E o fata foarte frumoasa ce pot spune.
***
Sunt cu baieti in drum spre sala mare ,iar cand intram toate privirile sunt pe noi,chiar si cea a demonitei...
Cat eu ma holbez la ea,Harry imi atrage atentia.
"Frate,uite" spune si imi arata spre unchiul Gabriel si Lucifer.
Cand ma uit mai bune vad un nephilin cu 2 pistoale ,unul alb si unul negru,cel alb indreptat spre Lucifer iar cel negru indreptat spre unchiul meu.Dintr-un singur salt na aflu in spatele lui chiar langa demonita draguta de mai devreme...
"Ce cauti aici?"spunem la unison la fel de uimiti.
"Omor acest nephilin!" spunem iar.
"Bine,facem echipa" spun cu o sclipire in ochi.
"Bine!"spune hotarata.
Eu il apuc de mana stanga,cea cu pistol alb,iar ea de cea dreapta cea cu pistol negru. Din dpua miscari nephilinul e mort.
"Buna treaba,inaripatule!"spune mandra.Creatorule ce frumoasa poate fii.
"Si tu,demonule"spun ferm.
***
Dupa interogatoriul pe care mi l-au facut baietii,Lucifer a decis ca ar trebui sa facem echipe de cate doi,un demon si un inger.
Niall a picat cu o fata Ralx,prietena demonitei.
Harry a picat si el cu cealalta prietena a ei ,Ely.
Iar eu ramane de vazut...
"Dayna Ross si....Louis Tomlinson"spune Lucifer iar eu ma uit in directia ei. E chiar demonita de mai devreme.
"Nu pot sa cred!" spun socat.
"Frate,o cunosti?"intreaba Liam.
"Oarecum..."spun incet
Ma indrept spre ea si ajung in spatele ei exact cand ea se intoarce.
"Bună,Dayna!" spun incet apropiindu-ma mai mult de ea....
CITEȘTI
Infern si paradis//1D
RomanceEl:Louis Tomlinson,cel mai bun vanator al Paradisului.Fiul lui Lucifer,îngerul cazut si cel mai bun vanator din ambele lumii si al Mariei,cea mai buna vanatoare a Paradisului. Ea:Dayna Ross,cea mai buna vanatoare a infernului,o fata ramasa orfana d...