P.O.V. Dayna
Cand ma intorc mau ca(,)cad...Louis era in spatele meu.
"Buna,Dayna!" spune vesel. De ce e vesel?Nu vad motivul...
"Buna,Tomlinson!" spun calma si suparata.
"Cam suparata?De ce?"intreaba ironic.
"Nu e treaba ta!"spun furioasa. Ce ii pasa lui,fraierul!
"Ba,eu cred ca da!" spune arogant. Cine se crede?Inaripat bun de nimic ce e.
"Că cine esti tu? Mama?"spun amuzata de tupeul lui de 2 lei.
"Co-echipierul tau,deci trebuie sa stiu!" spune cu o fata gen "Eu trebuie sa stiu totul".Enervant,arogant.
"Nu,nu trebuie" spun hotarata.
"Bine,bine!Eram doar curios satanisto"spune speriat si amuzat in acelasi timp.Ciudat...
"Satanist e Lucifer,nu eu!"spun amuzata.
"Deci...sa trecem la lucruri mai serioase!Acum ca suntem in aceasi echipa ar trebui sa ne inţelegem."spune serios.Pe bune?Are cap de tatârca sau ce ?
"Nu se va intampla!" spun hotarata.
"O,ba da!"spune aproape de mine.
"Nici in ruptul capului!"spun enervata.Care e problema lui?
"Esti asa incapatanata!"spune uitandu-se de la ochii la buzele mele si inapoi.
"Ba nu...." nu apuc sa termin ca pleaca,exact asa cum a venit,pe neasteptate.
"Înaripat ,las ce sti"strig in urma lui,cu scopul de a ma auzi.
Cand aude,se opreste si se intoarce cu fata spre mine,cu o fata nu prea vesela.
"Ce ai spus?"spune furios.Opa...un înger furios,asta e nou...
"Lasule!"spun din nou,enervata.
Vine spre mibe imi ia fata in maini si ma priveste intens in ochi.Satana ce ochi minunati are,au o sclipire pe care nu am mai vazut-o pana acum.
"Sa nu mai ma faci pe mime las! Pricepi?"spune de odata furios
"Cine te cr..."nu apuc sa termin ca ma apuca de solduri si ma pune pe umarul lui,ca pe un sac de cartofii.
"Da-mi drumul!"strig la el in repetate randuri.
Iese din sala si ma lipeste cu spatele de primul perete cu mainile deasupra capului.
"Ce spuneai?" ma imtreaba arogant.
"Ca esti l..."nu apuc sa termin ca isi lipeste buzele de ale mele posesiv si dominant. Vazand ca nu îi raspund,imi musca buza de jos si isi baga limba in gura mea.
Dayna ce tot faci!?striga constiinta mea abia trezita din hibernare cam de cand m-am nascut.
Trezita la realitate de geamatul care i-a scapat lui Louis,ii pun mainile pe umeri si il imping cu toara forta mea.
"De ce ai facut asta?" strig furioasa pe el dar si pe mine,stiind ca i-am raspuns.
"Pentru ca asa am vrut!" spune ranjind ca prostul. Asta are ceva la cap.
"Asta nu se va mau repeta! " spun si dupa aia il pleznesc asa de tare incat i s-a intors capul,apoi plec furioasa in sala de antrenamente.
***
Doua ore mai tarziu stau pe banca din sala si ma odihnesc dupa ce am distrus aproape toate manechinele si tintele.
Ma tot gandesc de ce acel idiot inaripat m-a sarutat.Nu ca nu ti-ar fi placut! Se baga si constiinta mea al fel de sarcastica ca intotdeauna.
Trebuie sa ma calmez...
***
"Dy,ce dracu s-a intamplat?"intreaba Ralx super ingrijorata.
"M-a sarutat si mie mi-a placut..."spun suparata
"Cine?" Ma intreaba Lexy derutata.
"Louis!" spun cu vocea stinsa.
"Dy,tie iti place de Louis?"ma intreaba Ralx ingrijorata.
"Nu!" o mint.
Acel inger saten cu ochii de un albastru mirific si-a pus amprenta in mintea si sufletul meu intunecat...
CITEȘTI
Infern si paradis//1D
Storie d'amoreEl:Louis Tomlinson,cel mai bun vanator al Paradisului.Fiul lui Lucifer,îngerul cazut si cel mai bun vanator din ambele lumii si al Mariei,cea mai buna vanatoare a Paradisului. Ea:Dayna Ross,cea mai buna vanatoare a infernului,o fata ramasa orfana d...