P.O.V. Dayna
Dimineata urmatoare m-am trezit datorita razelor soarelui mult prea puternice...
"Soare tampit!" soptesc enervata datorita treziri bruste
M-am dat jos din pat...cu greu,apoi mi-am facut rutina zilnica
***
Acum sunt in biroul lui Lucifer si pot spune ca vorbeste singur...cam de 2 ore
"Dayna,mă asculti?"spune suparat pentru ca nu sunt atenta
"Ce? Ăă...da,te ascult!" spun nedumerita.
"A,da!Ce am spus mai devreme?"spune arogant.
"Ăăăă.........nu stiu" spun invinsa.
"Am spus ca trebuie sa plecam la portalul care duce spre castel..." spune dur.
***
Ma plimb pe holurile castelului cand de odata intra in mine cineva...
"Ai grija pe unde mergi,fraiere!" strig enervata la baiatul saten cu ochi oceanici...
"Ba tu sa ai grija,demon tampit!" spune serios si eu imi dau seama ca e unul din inaripati aia jalnici...
"Inaripat,nerod,bun de nimic ce esti!" strig furioasa la baiatul cu ochii spendizi
"Demon tampit!" spune aproape de mine. In acest timp eu ma uit doar in ochi lui...
"Eu am plecat..."spun serioasa si apoi plec.
***
Stateam in sala mare,cand usile acesteia se deschid si apar 5 baieti,printre care si inaripatul de care m-am lovit mai devreme...deci si ei sunt ingeri.
Le aud pe Lexy si Ralx vorbind despre cei 5 dar mie altceva mi-a atras atentia...Lucifer cu unul dintre arhangheli si in spatele lor un nephilin cu doua pistoale,unu alb si unul negru.Cel alb indreptat spre Lucifer,iar cel negru spre arhanghel.
Dintr-un salt sunt in spatele scarboseniei si la 2 secunde acel inaripat e langa mine.
"Ce cauti aici?"intrebam la unison.
"Omor acest nephilin!"spunem iar,ar trebui sa fac echipa cu el.
"Bine,facem echipa!"spune de parca mi-ar fi citit gandurile.
"Bine!"spun.
El ii prinde mana stanga,cea cu pistolul alb,iar eu pe cea dreapta,cea cu pistolul negru.Din doua lovituri nephilinul a ramas fara cap si mort lat.
"Bună treaba,inaripatule!" spun surprinsa.
"Si tu,demonule!" spune la fel de surprins.
***
Dupa o serie de intrebari din partea felelor ,Lucifer a hotarat sa lucram in echipe de cate 2 ,un demon si un inger.
Ralx a picat cu unul dintre cei cinci,blond cu ochii albastri,pe nume Niall Horan.
Lexy a picat si ea tot cu anul dintre ei cret cu ochii verzi,pe nume Harry Styles.
Iar eu ramane de vazut...
"Dayna Ross si.....Louis Tomlinson"spune Lucifer entuziasmat.
Cand ma uit cine e acest "LOUIS" pamantul mai ca imi fuge de sub picioare.E cel de care m-am lovit si cel cu care am lucrat impreuna pentru ai salva pe Lucifer si arhanghel.
"Dy,ce ai patit?" ma intreaba Ralx ingrijorata.
"Nu pot sa cred ca o sa fiu cu el in echipa asta jalnica!" spun exasperata.
"Îl cunosti?"ma intreava Lexy .
"Oarecum..!"
Si cand ma intorc in directia lui Louis mai ca (,) cad jos...
CITEȘTI
Infern si paradis//1D
RomansaEl:Louis Tomlinson,cel mai bun vanator al Paradisului.Fiul lui Lucifer,îngerul cazut si cel mai bun vanator din ambele lumii si al Mariei,cea mai buna vanatoare a Paradisului. Ea:Dayna Ross,cea mai buna vanatoare a infernului,o fata ramasa orfana d...