P.O.V. Louis
Dupa ce o serie de tipete dun partea Daynei am luat-o si am dus-o afara din sala,ca mai apoi sa o lipesc de primul perete si sa fac ceea ce am vrut din prima clipa in care am vazut-o.
Imediat ce un geamat imi paraseste gura, ea se trezeste din transa si tipa la mine, ca mai apoi sa ma plezneasca si sa plece furioasa.
***
"Louis,frate, ce ai?" ma intreaba Harry enervat ca nu il bag in seama.
"Ni...nimic"spun balbaindu-ma De ce ma balbai? Pentru ca o ai pe mica diavolita in cap! Se trezeste si subconstientul meu din hibernare de cand sunt eu nascut!
"Te astepti sa te cred?" spune Harry ironic.
"Frate,am sarutat-o" spun dw odata cu o fata terifiata.
"Pe cine?"spune nedumerit.
"Dayna Ross!" spun si inchid ochi doar pentru a o vedea iar pe ea.
"O placi pe mica diavolita?"
"Nu, normal ca nu! " mint cu nerușinare.
Aceasta fata rea mi-a atras atenția, intr-un mod pe care nu îl înțeleg...
***
După discuția cu Harry am plecat spre sala de antrenamente, iar când am intrat nu mi-a venit sa cred ce am văzut!
Sala era distrusa și pe p banca lipita de perete stătea chiar Dayna...plangand.
"Dayna?! " întreb, doar ca sa fiu sigur.
"Ce dracu vrei? " spune cu venin în glas.
Ma las în genunchi în fata ei și îi cuprind picioarele punându-le de o parte se de alta a trupului meu.
"Ce ai pățit,diavolita mea preferata?" spun în timp ce ii îmbrățișez picioarele și ea își așează mâinile pe umeri mei.
"Nu e treaba ta! "spune serioasă.
"Spune!"spun poruncitor.
"O simpla cădere nervoasa!"spune privind în jos rușinată.
"De ce ai avut una!?"o întreb nedumerit.
"Din cauza ta!"spune furioasă.
"De ce din cauza mea?" spun și mai nedumerit.
"Pentru ca m-ai sarutat"spune mai calma de data asta!
"Diavolita are sentimente? Scuze,gata! Dacă e din cauza asta,atunci,nu se va m... "nu apuc sa spun ca ma întrerupe.
"Mi-a placut!"spune inrosindu-se ca un rac .
"Ce? " întreb nedumerit...
"Nu trebuie sa te scuzi" spune privind în jos , oarecum trista..
"Ba da,trebuie"spun posomorât
"Mi-a placut"spune mai încet decât o șoaptă
"Și mie,Dayna,si mie"spun suspinând.De ce suspin? Pentru ca te îndrăgostești de Dauna Ross ,cea mai buna vânătoarea a Infernului! Spune subconștientul meu,pe care o sa îl bat măr dacă m-ai spune asta o singura data.
"Nu trebuie sa se mai întâmple... "spune frumoasa din fata mea deprimata.
"De ce,nu?"spun sărutându-i mâinile iar apoi genunchi
"Pentru ca eu sunt un demon fără inimă iar tu un înger."
"Și ce dacă? " spun și mai nedumerit...
"Ce crezi ca vor spune arhanghelii sau Lucifer?"spune supărată..
"Dayna,uite-te la mine! Asa,nu îmi pasă ce vor spune,absolut deloc!"spun cu speranța în ochi.
"Mie, îmi pasă! " spune aproape în șoaptă.
"Hai sa încercăm măcar să nu ne ucidem intre noi, ce spui? " spun dând jucăuș din sprâncene.
"Bine! " spun iar apoi îi sărut mâinile catifelate, ca mai apoi ea sa mi le pună pe obraji și să mi-i mângâie delicat.Eu îmi las fata în palmele ei și îmi închid ochi relasandu-ma total.
"Louis,ai auzit vreodată de Profetia? E o carte antică! "imi spune de îndată ce îmi deschid ochi.
"Da, de ce? " spun scoțând micuta carte din buzunar.
"Vreau sa vad ceva în ea,pot?" spune arătând spre carte.
"Sigur!"spun dandu-i cartea cu secrete ale celor două lumii.
O ia și începe să citească când de odată îi scapa cartea din mana fix în capul meu.
"Auu!"spun ascuțit.
"Louis ,tu ai citit cartea asta?" întreabă terifiată..
"Nu,de ce?"intreb nedumerit..
"De asta!"spune și îmi arată ultima pagină a cărtii,iar eu încep să citesc cu voce tare...
CITEȘTI
Infern si paradis//1D
RomansEl:Louis Tomlinson,cel mai bun vanator al Paradisului.Fiul lui Lucifer,îngerul cazut si cel mai bun vanator din ambele lumii si al Mariei,cea mai buna vanatoare a Paradisului. Ea:Dayna Ross,cea mai buna vanatoare a infernului,o fata ramasa orfana d...