Part 2

664 59 4
                                    

Λοιπον...κάπου εδώ πρέπει να ναι ο τύπος ο οποίος έβαλε ο Λίο να ρθει να με πάρει..αλλά το θέμα είναι που στο καλό είναι και ποιος είναι...
Καθώς διέσχιζα όλο το αεροδρόμιο για να βρω την εξοδο άκουσα μια αρκετά βαριά φωνη απο πίσω μου να λέει το όνομα μου.Γυρναω και...ναι,νομιζω πως είναι ο τύπος που εψαχνα.
Όταν πια είχε ερθει κοντά μου μου συστήνεται ως Ραμόν Ροντριγκιεζ φίλο του Λίο.Πέρνει τις βαλίτσες μου,τις βάζει στο αυτοκίνητο και οδηγεί με επόμενη στάση το σπίτι του αδερφού μου!

Λίγο αργότερα...
<<εδώ είμαστε λοιπον..εγώ πρεπει να φύγω...χαρηκα που σε γνώρισα πάντως!>> Λέει ο Ραμόν με ενα χαμόγελο δείχνοντας ενα...Πω πωωω ουαου...ενα τεράστιο και υπέροχο σπίτι!
<<σοβαρά??!!Εδώ μένει ο Λίο??Ουαου!!>> του λέω χωρίς να χωρίς πάρει τα ματια μου απο το σπίτι.Εκείνος χασκογελαει και μου γνέφει καταφατικά.
<<Πάντως σε ευχαριστώ που με εφερες,χαρηκα που σε γνώρισα και ελπίζω να τα ξανά πουμε>> του ανταποδιδω το χαμόγελο και κατευθυνομαι προε την είσοδο του σπιτιού.
Ωραία...είναι ειλικρινα περίεργο..για κάποιο λογο έχω ανχωθει..μα τι στο..??!!ΕΊΝΑΙ απλα ο αδερφός σου Τζες..συνελθε!! Λέω συνέχεια απο μέσα μου ώσπου παιρνω την απόφαση να χτυπησω το κουδούνι.
Μέχρι να μου ανοίξει κάποιος την πόρτα ριχνω μια γρήγορη ματια γύρω γύρω.Είναι πραγματικα τέλειο!!Υπαρχουν παντού δέντρα και φυτά,μια φυσική πρασινάδα η οποία σε χαλαρώνει.
Ξαφνικα ανοίγει ή πόρτα και εμφανίζεται μια κύρια γύρο στα 45-50 με κάστανα μαλλιά καθώς μπορω να παρατηρησω και κάποιες γκρίζες τούφες οι οποίες προδίδουν την ηλικία της.
Με κοιτάει με ενα ζεστό χαμόγελο και μου λέει <<εσύ πρεπει να είσαι ή Τζέσικα ή αδερφή του Λίο,χαίρομαι που σε γνωρίζω.Είμαι η Λουσία ή οικιακή βοηθός.Ο Λίο είναι στην προπόνηση,θα γυρίσει σε λιγο"
<<Ωω γεια,χαίρομαι που σε γνωρίζω Λουσιά>> της λέω.

Αφού τακτοποιήθηκα πήγα για λίγο στην πισίνα.Ξαφνικά βλέπω την εξώπορτα να ανοίγει και τον αδερφό μου..μισό είναι με..κάτσε..ποιος είναι αυτός??
Κακά τα ψέμματα αλλά είναι μαναρακι!!

Ομγ πλησιάζουν....

&quot;Ποτε μην ερωτευτεις συμπαικτη μου&quot;Ειπε ο αδερφος μου..Where stories live. Discover now