Είμαι σίγουρη πως κάτι κρύβει και θα το μάθω.!!
Αφού μπήκαμε μέσα με τον Λίο τον ρωτησα ποιος ηταν και η μονη απάντηση που πείρα ηταν <<Δεν έχει σημασία Τζες.Ενα παιδι απο την ομάδα,θα τους γνωρίζεις ολους αλλά δεν έχει σημασία.Και μην με ρωτήσεις άλλο γι αυτον,δεν θα απαντήσω σε ερώτηση.>>Με ενα κενό βλέμμα.
Μα τι στο καλό??Τι έπαθε ξαφνικα?!και γιατί τόση μυστικοπάθεια...??Χμμ..τέλος πάντων.
<<Μα..πφφ εντάξει Λίο.>>Του απανταω.
Αφού καθησαμε και περάσαμε χρονο μαζί συζητώντας διάφορα θέματα για τις ζωές όσο καιρό ημασταν μακρια είχε παει η ωρα κιόλας 2 τα ξημέρωμα.
-Πηγε αργά τζες,συγνώμη αλλά πρεπει να πάω για ύπνο γιατί είμαι κουρασμένος και αύριο το πρωι έχω προπόνηση.Καληνύχτα μικρή. Λέει και μου δίνει ενα φιλί στο μέτωπο.
-Καληνύχτα Λίο. Του λέω και τον αγκαλιάζω σφιχτά.Το επόμενο πρωι...
Νιώθω τις ηλιαχτίδες στο πρόσωπο και πεταριζω τα ματια μου για να συνηθησω το φως.Αφού έχω καθήσει ντεμπελιαζοντας στο κρεβάτι κανένα 20λεπτο αποφασιζω να σηκωθω.Ντυθηκα,πήγα στην τουαλέτα,πληθηκα και κατέβηκα κάτω οπου βρήκα τον Λίο να ετοιμάζεται να φύγει.
-Καλημερα υπναρου.Λέει με ενα χαμογελαστό προσωπο.
-Εειι καλημέρα... του λέω και του βγάζω την γλώσσα.
Μετα απο λιγα δευτερόλεπτα αποφασιζω να του κάνω μια ερώτηση...
-Εμμ..Λίο??να σε ρωτήσω κάτι??
-Πες μου.
-μπορω να ρθω και γω στην προπόνηση σου?
Με κοιτάει για λίγο χωρίς καμια έκφραση όσπου ξαφνικα εμφανιζεται ενα παιδικό χαμόγελο στο προσωπο του και μου λεει
-Αλήθεια??!!Φυσικά!!Δεν ήξερα οτι σε ενδιαφέρει το ποδόσφαιρο!
-έρχομαι σε 2 λεπτα..πάω να ετοιμαστω.
Πήγα στο δωμάτιο έβαλα ενα σορτς Nike,μια μπλούζα Nike και τα αθλητικά μου.Επιασα τα μαλλια μου αλαγοουρα και φύγαμε.
Όταν φτάσαμε και μπήκαμε μέσα στο προπονητικό κεντρο όλοι χαιρέτησαν τον Λίο και όταν με είδαν με κοιτούσαν περίεργα...εξάλλου δεν με χουν ξαναδεί ποτε.
Μας σύστησε ο Λίο και ήμουν πραγματικα πολύ ενθουσιασμένη..λατρεύω την μπάρτσα!!Υστερα απο λίγο βλέπω κάποιον να τρέχει προς το γηπεδο και να φωνάζει "Σορρυ που αργησα..προσωπικά θέματακια" Όλοι αρχισαν να γελανε και να λένε "ο συνηθισμένος νέυ"
Νέυ.. αυτό είναι το όνομα του!Πρεπει ειλικρινά να τον γνωρίσω!!
Όταν έρχεται κοντά μας σταματάει λίγο να ξελαχανιασει και έρχεται χαιρετάει ολους τους παιχτες και τελευταίο τον Λίο.
Με κοιτάει, τον κοιταω και λέει <<Η αδερφή σου σωστα??>>λέει προφανώς αναφερόμενος στον Λίο.
-Ναι..Τζες απο δω ο Νευμαρ,Νευμαρ απο δω η Τζες.Λέει και παρατηρώ εναν δισταγμό στην φωνη του
-Ωω χαίρομαι που σε γνωρίζω τζες!Μπορείς να με φωνάζεις Νέυ. Λέει με ενα χαμογελάκι τύπου "Είμαι τέλειος και ξέρω οτι με θες" αλλά είναι γοητευτικό.
-Εμμ..χαχ οκευ..και γω χαίρομαι που σε γνωρίζω..Νέυ! Απανταω καθώς δαγκωνω τα χείλια μου.
Καθόλη αυτήν την διάρκεια ο Λίο μας κοιτούσε και λέει <<Εντάξει εντάξει πάμε για προπόνηση τώρα,εσύ τζες κάτσε στον παγκο.>>
Έτσι κι έγινε.
Ο νευμαρ με κοιτούσε συχνα και κάθε φορά που γινόταν αυτό εστρεφα το βλέμμα μου αλλου.Σε κάποια φαση έκαναν διάλειμμα και ερχόντουσαν προς το μέρος μου ώσπου ξαφνικα ο νέυ ήρθε μπροστά μου και....
YOU ARE READING
"Ποτε μην ερωτευτεις συμπαικτη μου"Ειπε ο αδερφος μου..
FanfictionΗ 17χρονη πλέον Τζέσικα ή αλλιώς Τζες είναι αδερφή του γνωστού ποδοσφαιριστή Λιονελ Μεσσι.Όταν ξαφνικα οι γονείς τους αποφασίζουν να στείλουν την Τζες στην Βαρκελώνη ,πλάι στον αδερφό της ,η ζωή της αλλάζει κατακόρυφα καθώς ανακαλύπτει το νεο ταλέντ...