Μπηκαμε στο αμαξι και περιμενα να φτασουμε μεχρι που....
Ειχα αρχισει ηδη να μετανιωνω την ιδεα του να ερθω..θα ναι πολυ αβολο μετα απ οτι εγινε με τον νευ..
"Τι λες..??Θα βγεις εξω??"
Ακουω τον Λιο να μου λεει εξω απο το αμαξι."Αα ναι..δεν το καταλαβα"
Ειπα ενω κοιτουσα το γηπεδο.
Ο λιο με κοιταξε με ενα περιεργο βλεμμα
"Τωρα βγαινω.."
προσθετω.Πηγε στα αποδητηρια και γω πηγα κατευθιαν στο γηπεδο.Εκεινη την στιγμη εκανε προπονηση η εφηβικη ομαδα των κοριτσιων,τις εβλεπα και ειλικρινα επαιζαν καλα αλλά οι περισσοτερες απο αυτες φαινοντουσαν τοσο ψηλομυτες και ψωναρες οποτε δεν εδωσα σημασια.
Ειχαν περασει 20 λεπτα και τα αγορια ακομα δεν ειχαν εμφανιστει.Ετσι αποφασησα να ρωτησω τον κοουτς των κοριτσιων αν θα χρειαζοντουσαν το αλλο μισο γηπεδο.Η απαντηση ηταν αρνητικη οποτε πηρα μια μπαλα και αρχισα να κανω σουτακια,ντριπλες κλπ.
Τα καταφερνα καλα..αρκετα καλα..ισως το χαρισμα είναι κληρονομικο σκεφτικα σαρκαστικα.
Ξαφνικα ακουω χειροκροτηματα απο πισω μου.Ηταν 2-3 κοριτσια απο την ομαδα της μπαρτσα - οι αλλες κοιτουσαν με ενα υφακι..πολυ φαντασμενες είναι - ο προπονητης και απο διπλα του...τι??!!Ο νευ!!
Ακουσα πολλα μπραβο απο τον προπονητητη και τα λιγα κοριτσια που χειροκροτουσαν."Ουαου εισαι πολυ καλη..θα πρεπε να μπεις στην ομαδα μας σιγουρα!Ισως μιλησω και με τους υπολοιπους και ισως μπορεσω να κανονισω και μια θεση για σενα εδω"
Μου ειπε
"σ ευχαριστω νευμαρ.."
Τον κοιταξε και του κλισε το ματι.
Κοιταξα τον νευ και μου χαρισε ενα απο τα πιο ζεστα του χαμογελα.
Ειχα μεινει μαλακας...!Τελος παντων ηρθαν τα παιδια με συγχαραν για τα νεα και αφου εκαναν και τελειωσαν την προπονηση εγω και ο Λιο μπηκαμε στο αμαξι.
Λιγο πριν φτασουμε σπιτι..
"Ειμαι περιφανος για σενα Τζες" Ειπε ο Λιο και τα ματια του ελαμπαν τοσο πολυ.
"Εμμ...Λιο...δεν...δεν προκειται να παω αν γινει η προταση.."
Του λεω χαμηλοφωνα..Σταματαει αποτομα το αμαξι και με κοιταει με ενα ξαφνιασμενο βλεμμα.
"Εε??Μα γιατι τζες?Εχεις ταλεντο...αλλοι θα εδιναν τα παντα για μια θεση στην ομαδα της μπαρτσα"
Λεει με μια στεναχωρια στο υφος του."Απλά δεν είναι για μενα Λιο..δεν μου ταιριαζει..δεν θελω"
"Τζες..."
"Οχι Λιο..δεν ξερεις τι μου χει συμβει..το θεμα λυγει εδω!"
"Εε??Τι εχει συμβει Τζες??!Είμαι ο αδερφος σου..πρεπει να ξερω"
"Οχι..δεν προκειται να μαθεις!!Ουτε συ ουτε κανενας αλλος!"
Ειπα και εφυγα με δακρυα στα ματια...
*χιλια συγνωμη κοριτσαρες...απλα δεν ειχα καθολου χρονο να γραψω..ελπιζω να σας αρεσει!Φιλακια!!:*
Υ.Σ.Εφτιαξα ενα μικρο "trailer" είναι πολυ ερασιτεχνικο αλλά τσπ :3 *
YOU ARE READING
"Ποτε μην ερωτευτεις συμπαικτη μου"Ειπε ο αδερφος μου..
FanfictionΗ 17χρονη πλέον Τζέσικα ή αλλιώς Τζες είναι αδερφή του γνωστού ποδοσφαιριστή Λιονελ Μεσσι.Όταν ξαφνικα οι γονείς τους αποφασίζουν να στείλουν την Τζες στην Βαρκελώνη ,πλάι στον αδερφό της ,η ζωή της αλλάζει κατακόρυφα καθώς ανακαλύπτει το νεο ταλέντ...