Part 9

812 59 15
                                    

Ειπα και εφυγα με δακρυα στα ματια...

"Τζες..ρε τζες!"
Ακουσα τον Λιο απο πισω μου να φωναζει.

Ετρεξα μεσα στο σπιτι και κλειστηκα στο δωματιο μου.
Μετα απο καμποσες προσπαθειες του Λιο να μπει στω δωματιο και να μου μιλησει αποφασησε να σταματησει και να παει κατω.

Εν το μεταξυ εγω πηρα το κινητο μου εβαλα τα ακουστικα και ακουσα μουσικη.

...

Ανοιγω τα ματια μου σιγα σιγα και συνηδειτοποιω οτι με ειχε παρει ο υπνος.
Τοτε ακουω ενα απαλο χτυπημα στην πορτα.

"Λιο δεν θελω να σου μιλησω..φυγε!"
Λεω.

Ανοιγει ελαχιστα η πορτα αλλά δεν μπορουσα να διακρινω ποιος ηταν μεχρι που βλεπω αυτον...

"Τζες εγω είμαι..μπορω να μπω?"
Λεει.

"Εε..εμμ..υποθετω πως ναι.."
Απανταω αμηχανα.

Με πλησιαζει και καθετε διπλα μου στο κρεβατι.Βαζει το χερι του στον ωμο μου και αρχιζει σιγα σιγα να κατεβαινει μεχρι το μπουτι μου.Εκει σταματαει,με κοιταει βαθια στα ματια και εμενα μου χει κοπει η ανασα.
Ωω θεε είναι τοσο...

"Τζες..πρεπει να μιλησουμε.."
Μου λεει.

"Ν-νε-νευμ-αρ νο-μιζω πρεπει καλυτερα..π-πρεπει να φυγεις...ο Λιο..."
Λεω τραυλιζοντας και αυτος με διακοπτει λεγοντας μου
"Ο Λιο τιποτα..εσυ εισαι το θεμα τωρα!Πρεπει να δεχτεις. "

Παιρνω το χερι του απο το μπουτι μου και του ζηταω σιγα αλλά με ενταση να
φυγει.
Με κοιταει,βαζει την παλαμη του στον λαιμο μου,περναει τα δαχτυλα του απο τα μαλλια μου και με μια αποτομη κινηση με φιλαει.Δεν μπορουσα να του αντισταθω..δεν ηθελα να του αντισταθω ομως επρεπε.

"Ασε με γαμωτο!"
Λεω και τον σπρωχνω.
Με κοιταει με ενα υφος φαση "είμαι αυτος που θες το ξερω" μου χαμογελαει στραβα και πριν φυγει μου λεει

"Δεν ηρθα γι αυτον τον λογο αλλά ηξερα οτι το ηθελες"
Ειπε,μου εκλεισε το ματι και εφυγε.

Ωω θεε μου είναι τοσο κοπανος αλλά και τοσο τελειος!Τον θελω θανασιμα και τον μισω παραφορα σκεφτηκα και δαγκωσα τα χειλια μου.

Καθησα λιγο ακομα και σκεφτομουν αυτο το τελειο φιλι με το λαθος-υπεροχο ατομο.

Υστερα απο αρκετη ωρα αποφασησα να κατεβω κατω..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 11, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Ποτε μην ερωτευτεις συμπαικτη μου"Ειπε ο αδερφος μου..Where stories live. Discover now