*אם הפוסט מוכר לכן, זה מכיוון שכתבתי אותו כפוסט עידוד ותמיכה לבנות נוער לפני 9 חודשים באתר אחר ועכשיו העברתי אותו תחת עריכה ומחקתי ממנו את הסיפור האישי שפרסמתי*
ובכן, כל אחת מאתנו אמרה את המשפט: "אני מכוערת"
אך האם זו האמת?האם שמת לב שהמון מאתנו אומרות: "אופי יותר חשוב מיופי"?
משפט נכון בהחלט!איך אתן מסוגלות לומר את המשפט הזה ואז מעזות לומר שאתן סולדות מהמראה החיצוני שלכן?
לא הסכמתן לפני רגע שהאופי יותר חשוב לכן באנשים?
הסכמתן! ותפסתי אתכן במילה! ;)
אז למה האופי זה לא הדבר שהכי חשוב לכן בעצמכן?אף אדם לא יכול לומר שאת מכוערת כשהוא לא מכיר את כל עולמך.
היופי מורכב גם מפנימיותך!
ותכלס:
"היופי בעיניי המתבונן".
"היופי פותח דלתות והאופי מכניס אותך פנימה".
יש בך המון יופי, יופי שאת לא רואה וזה מה שמייחד אותך כל כך.~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
שאלה: לרוב כשאת מסתכלת במראה, בשביל מה את עושה את זה?תשובה: בכדי לבדוק איך את נראת ולתקן את מה שנראה לא לטעמך.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~אהיה כנה איתך,
יצא לי לעבור ליד המראה, לבהות בהשתקפותי בה ולחשוב: "מה יפה בי?".
והבנתי שלהסתכל על עצמי ולחשוב על כך, הרבה יותר כיף מלהסתכל ולחשוב: "מה לתקן בי?".יצא לך לעשות את זה?
תסתכלו במראה ותחשבי מה את אוהבת בעצמך!
תחילה תבחני מה יפה בחיצוניותך, הרי כך כולנו נוהגות..אך כשתסיימי עם זה, תחשבי:
"אילו תכונות טובות יש בי?"
"אילו דברים עשיתי שאני גאה בהם?"
תחילה תמצאי 2 או אולי 3 דברים..לאחר מכן, הניחי את המראה לידך בכדי שהיא לא תסיח את דעתך ותחשבי על כך לעומק!
פתאום יצוצו לך המון דברים!עכשיו תסתכלי במראה!!!!
ראית? חייכת :)
חיוכך הנו האיפור הטבעי הכי יפה שלך!תסתכלי תמיד במראה ותחשבי על תכונותייך הטובות ובמה את מתגאה שעשית בחיים האלה!
כך תרגישי הרבה יותר טוב עם עצמך, כשאת סוף סוף מבינה מה את שווה :)אוהבת, טיילור♥