Multi: Gamze
《Sierra Furtado》Bu bölüm biricik arkadaşım AysegullAksoyy'a ithafen.
Yolda yürürken Uraz'ı düşünüyordum gerçekten değişmişti.
Üç sene önceki Uraz osa geldiği andan itibaren beni sevdiğini söyler ve bir şey isteyip istemedigimi sorup dururdu. Bende bunalıp kaçardım. Ama bugün kısa bir görüşme olsada normal bir şekilde konuşa bilmiştik.
Üç sene önce ondan kaçmamın sebebi de buydu hep rahatsız eder ve benimde onu sevip sevmediğimi sorardı. Yani kaçmamın sebebi tipi değil davranışlarıydı.
Küçüklüğümüzde tipsiz değil de çok tatlı olup böyle davransaydı yine ondan kaçardım. Ve bu günde aynı şekilde.
"Pelin!"Arkamdan birisi seslenince düşüncelerimden sıyrılıp seslenen kişiye döndüm ve bana doğru koşan küçük Cem'i gördüm. Hayret bu sefer ismimi doğru söylemişti. Henüz 5 yaşındaydı ve genelde dili dönmez Peyin ve Beyin derdi. Evet beyin derdi sayesinde ismimden nefret edeceğim. Ayrıca ismimin sonuna abla kelimesini eklemez sadece ismimle hitap ederdi.
Leyla teyzede arkasından söylenerek ona yetişmeye çalışıyordu. Leyla teyze bizim karşı komşumuz, annemin en yakın arkadaşı ve Gamze'nin annesiydi.
Cem yanıma geldiğinde diz çöküp onun boyuna geldim ve sarıldım. Sarılmamız bittiğinde saçlarını karıştırıp "Naber Cem?" Dedim.
Oda " İyidiy Peyin senden?" Dedi saçını düzelterek. Yerim ya çok şeker bu.
"Benden de iyidir." Diyip yanağını öptüm ve ayağa kalktım.
O sırada Leyla teyzede yanımıza gelmişti.
"Nasılsın Pelin?"
Gülümseyip "İyiyim siz nasılsınız?" Diye sordum.
Leyla teyzede gülümseyip "Saol bende iyim." Dedi.
"Peyin eyini tutabiyiymiyim?"
" Tabi." Dedim ve Cem'in elini tuttup yürümeye başladım.
Eve geldiğimde annem evde olduğu için direk zile bastım.
Annem kapıyı açar açmaz konuşmaya başladım.
"Anne bak haber vericektim ama aklımdan çıkmış yoksa ben hiç habersiz dışarı çıkrmıyım yani kızma bidaha habersiz-"
Annem elime bir kâğıt verince sustum.
Ee alış veriş listesiydi bu evet anlaşıldı markete gidiyorum.
Çok zengin değildik ama orta gelirlide değildik annem pisikolok babamda mimardı yani şirketimiz falan yoktu. Yinede gelirimiz bayağı iyiydi. Fakat markete hep ben gidiyordum. Bunun parayla alakası yok evin küçüğü markete gider. Kural bu.
"Akşama Meral'ler, teyzenler ve Leyla'lar yemeğe gelicek bunları hemen alıpta gel yemeğin yetişmesi lazım."Dedi.
Annem bana kızmamıştı hemen geliğim diye kızmış gibi yapmıştı. Tabi ya.
Bir dakika annem Meral'mi dedi. Bu Uraz'ın annesinin ismi demekki akşam bize yemeğe geliceklerdi.
"Tamam." Dedim ve yürümeye başladım.
Tam Uraz'ların evinin önünden geçerken benim köşeli jetonum düştü. Evleri bizim evin hemen yanıydı eğer bir hafta önce taşınmışlarsa ve bu evde kalmadıklarına göre nerde kalmışlardı veya niye evlerinde kalmamışlardı?
Merakımı gidermek için Gamze'yi aramaya karar verdim büyük bir ihtimalle o biliyordur.
Rehberden '♥Gamzelim' ismine tıklayıp telefonumu kulağıma götürdüm ve aramamı cevaplamasını bekledim. Bende onda '♥Peyin-Beyin' diye kayıtlıdım. Hepsi o Cem yüzünden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platoniğime Aşık Oldum
HumorPelin onu önceden seven platoniğine yani Uraz'a aşık olur ama Uraz değişmiştir görünüş ve davranış olarak. Peki duygularıda değişmişmidir? Değişmişse tekrar Pelini seve bilir mi?