1.Bölüm

1.6K 37 1
                                    

-Abla yeminle ödücem paranı yalvarırım öldürme beni..
-Lan it 3 aydır ödücem diyosun biz parasını zorla almaya çalışan esnaf mobilyacısınamı benziyoz pezevenk!!!
Bacak bacak üstüne attıp ve sandalyeme rahat bir şekilde yaslanıp bekire seslendi,
-Bekir aslanım biz bize yamuk yapanlara napıyoduk?
-Dubaiye tatile yollarız abla hemde businiz klassla.
-Olum adını bile doğru söylüyemiyon nasıl yolluyoz o dediğinle.
-Abla geçenlerde bi filmde duymuştum dur bi ya 3 buçukluk bi havam vardı içine sıçtın.
Sesli bir şekilde kahkaha koyverdi gitti ,severdi bu ibneyi ya esaslı çocuk vesselam ,
-Hadi ozaman aslanım bu yerden bitme tıfıl orhanı gönder bakalım businiz klassla akşama yemeğe katılcam üstüm kirlenmesin.

     Bekir sanarsın geç ülkeyi demişim gibi sevindi allahım ne günah işledimde bu delileri sardın başıma die düşündü
bekir abla müsadenle diyip iki kaşının ortası sıktı kurşunu off bu çocuğun detaycılığı bigün başına iş alıcak.
-Hadi aslanım işin bittiyse uçur beni burdan ama businiz felan olmasın ekonomiğede razıyım ben.
-Emrin olur ablaların en psikopatı.
Daha sonra arkalarındaki 10 adamla birlikte depodan çıktılar tam arabalarına yönelmişken Leyal bekirin arkasından bağırdı,
-Bekir aslanım adamlar senle gelsin benim işlerim var .
-Abla olmaz ne demek senle gelsin ya yolda başına bi iş gelirse olmazz abla olmaz .
-Lan it sanamı sorcam sana rica etmiyorum emrediyorum al şunları bas eve git geliyorum iki saatee.
  Bekir bir daha ağzını açsa ağzına sıçacağını bildiği için el mahkum adamları peşine takıp arabalarına doluştular.
    Leyal arabasının koltuğana oturup gideceği yer için kendini motive etmeye başladı sonuçta onun için kolay değildi yıllardır gitmeye cesaret edemediği yerdi orası tüm geçmişi,çocukluğu,iyisi,kötüsü,arafıydı.
Bundan tam 15 yıl önce hayatının felç geçirdiği zamanlardı leyal daha 10 yaşındayken tattı ölümü acıyı babasının yaptığı hataların bedelini ödedi yıllarca bir kızın yapamayacağı işler yaptı,hep içinde intikam hırsıyla yaşadı babasının annesinin katilini öldürüne denk dinmedi acısı kapanmadı yaraları takii bunu onlara yapan adamı bulup öldürüne kadar nekadar ilginç değilmi bir kızın adam öldürmesi ama acı öyle birşeyki ne kıza bakıyo ne erkeğe yüreğin sızladığında kimsesiz bi başına kaldığında bu fark hiç bir etki yaratmıyo iştee.
  
      Daha sonraları yeraltında duyuldu leyalin ismi osmanın deli kızı olarak herkes korkar oldu daha 25 yaşındaki kızdan babasından kalan holdingleri işletmeye devam etti allah var işleride baya ilerletti ama hep bi parçası eksik kaldı.
Bunları düşünürken korkar olduğu yere geldiğini anladı ve yavaşca arabayı kapıya yanaştırıp arabadan indi şimdi çocukluğunun geçtiği canından can gittiği evin önündeydi yavaş adımlarla kapıya gidip cebindeki anahtarla bahçenin kapısını açıp adımını attı onun için burası hala kan kokuyordu heryerde korku ihanet öfke vardı bu acıdan kurtulması gerekiyo ve bunun tek bir çaresi vardı.Elindeki benzin bidonun kapağını açıp bahçenin içerisinden dolanarak heryere döktü tekrar kapıya geldi eve elindeki kibriti yakıp kapıya attı arkasını döndü ve yürürken tek kelime çıktı ağzından.

-ELVEDA GEÇMİŞİM!!

MAFYA ANASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin