Leyal kapıdaki bekiri görünce kahkasını içinden zor bastırdı ,bekir alinin verdiği haberin üzerine bu işin gitikce ciddiye bindiğini anladı artık son hamlelerini oynatmaya başladı.
-Abla biz evlenemeyiz.
Leyal bekirin çabalarını anladı ama biraz eğlenmenin kimseye zararı dokunmazdı heralde,kaşlarını çattı ve bekire klasik soruyu yöneltti,-Niye aslanım yoksa kızla kardeşmisiniz?
Bekir bir çırpıda mutfağa girip sandalyeye oturdu,-Yok abla da allah aşkına adamlar işsiz güçsüz birde yetmiyomuş gibi mafya bir adam olduğumu duysalar kızına kıyarlarmı hiç o kızada yazık hayatını karartmayalım dimi.
Leyal çayanı kafasına dikti bardağı ters çevirdi bekire doğru eğilerek ,
-Bekir birincisi sen işsiz değilsin yılmazlar holdingin müdürüsün ikincisi üstüne binlerce arsa,ev,araba bar var oğlum benden zenginsin lan ibne son olarakta bizim ne olduğumuz kimseyi ilgilendirmez hoş kızı gelin getiripte adam öldürtmücez dimi aslanım yani anlıcan oltaya takılmış hamsi gibi çırpınmayı bırak paşam.Leyal lafı koyduktan sonra bekirin belini pohpohlayıp ayağa kalktı mutfaktan çıkmadan önce bekire dönüp,
-Bugün şirkete uğra bütün işleri düzenle emre ye tam sorumluluk ver biz gelene kadar hiçbir işin aksamasını istemiyorum ,barlarada aliye söyle göz kulak olsun yılmazla fatma abla bizimle gelecek gidin üstünüze başınıza adam gibi takım elbiseler alın aşirete bizi rezil etmeyin.
Dedi veee mutfaktan çıktı yarın mardine yolculuk vardı şimdi güzel bi spor sonrasıda güzel bi uykuyla kendini yarına hazırlayabilirdi.
Bahçe kapısına çıktı ve yılmaza seslendi,-Yılmaz aslanım elimizde ne var?
Yılmaz hemen oturduğu yerden kalktı ve koşturarak leyalin yanına geldi,-Abla dün gece barda kavga çıkarmış bi sazan , geçenlerde trafikte zorla cocuklara mendil sattıran bi angus, bide okul önünde kızları taciz eden bir coşgun var.
Leyal düşünürmüş gibi yaptı ve ,-İlk şu coşgunu getir bakalım açılışı onla yapalım.
Dedi ve evin arkasındaki kulubeye doğru yürümeye başladı nee bi dakika siz spor dediğimde normal mekik ,şınav felan sandınız heralde yapmayın ama sonuçta burda mafyadan bahsediyoruz değilmi evde kös kös oturan mafya olmadıgına göre herşey usulüne gôre anlıcanız gençler.Saatler sonra leyal kulübeden çıkarken biryandanda elindeki kanları temizlemeye çalışyodu ,ama epey rahatlamıştı helede barda kavga çıkaran tipi tip kendine kafa tutunca iş dahada eğlenceli bir durum almıştı ama enson bezbol sopasıyla adamın kaval kemiklerine indirmesiydi iyi olcaktı çocuk şimdi bi yıl yılan gibi yerde sürüncekti yazıkmıydı yok canım beter olsun pezevenk.
Rahatlamış bir şekilde ön bahçeye geçti ve yine içeriden cırlama sesleri allahım birgünden şu evden bağırma sesleri gelmesin diye düşünerek eve girdi ,
-Hayır ya ben anlamıyorum neden bukadar olay oluyo ve en son ben duyuyorum piçmiyim lan ben!!!!
Leyal karşısında cırlayan hazal'ı görünce hemen nasıl gözükmeden yukarı çıkarım planları kurmaya başladı ama kendine doğru uçan kızı görünce tüm planlar denize karıştı,
-Leyal ya hadi bu mandıra flizofu haber vermedi sen niye bişey anlatmadın sevmiyomusunuz lan artk beni.
Hazal leyale sarılmış bi yandanda bildiğiniz yardırıyodu ,leyal hazalı kendinden zar zor ayırıp konuşmaya başladı,
-Kızım napcaktım sen nezarette yatarken ben gelip demirlerin arkasından dedikoducu kadınlar gibi lafmı anlatcaktım ,hem sen ne ara çıktın?
Hazal leyalden ayrılıp kendini bekirin yanına koltuğa bıraktı,
-Emniyet amirine bir gece sözü verdim adamda hemen keklik gibi kandı.
Leyal de karşı koltuğa oturup konuşmaya devam etti,
-Birgün biride seni keklik gibi avlıcak haberin yok .
Hazal hiç duymamış gibi yapıp hemen konuyu değiştirdi,
-Neyse siz beni boşverinde bekire kız istemeye gidiyomuşuz bekir sanada aşk olsun sen hani beni alcaktın.
Bekir hazal geldiğinden beri konuşma fırsatı kendine gelince bi mutlu oldu ,
-Üzülme güzelim senide kuma alırım ayaklarımı felan yıkarsın.
-Yürü lan puşt ııyy pislik leyal duydunmu bu iyice ev babası moduna girmiş yaa.
Leyal oturduğu yerden kalktı ve merdivenlere doğru yürüdü,
-Her ölümlü birgün evliliği tadacak hazal neyse şimdi ben odama çıkıyorum ve kendimi uykunun kollarına teslim ediyorum olaki bu arada bir sapkınlık yapasınız yada içip içip kaportayı dağıtasınız yeminle bu sefer sizi arabamın arkasına bağlayıp istanbul turu attırım yarın sabah tam kadro hazır olun hadi iyi geceler.
Leyal merdivenleri çıkmaya devam ederken arkadan gelen sesleri duymamaya çalıştı.
-Ay yaşlandımı bu be iyice menepoza girmiş kadınlar gibi davranmaya başladı.
-Yok hazal yok ondan değil hani biricik kardeşini elin kızlarına damat verdi ya o yüzden bu dertli halleri.
Leyal duyduklarına aldırmadan odasına geldi ,zevzekler diye içinden geçirdi ve hemen kendini banyoya attı nekadar acımasız olursa olsun hala kan kokusu onu rahatsız ediyodu kendide istmezdi böyle bir hayatı olsun ama kader dedi içinden birilerinin iyi birilerinin kötü olması lazımdı denge için duşunu aldıktan sonra üzerine sadece iç çamaşırı giydi ve kendini yatağa attı yarın zorlu bi gün olcaktı inşalah kızın ailesi bir sorun çıkarıpta leyalin sinirlere horon teptirmezdi ,lambayı kapatıp kendine uykunun esirene bıraktı uyumadan ,
- Yarın ola hayrola deid eve gözlerini kapadı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA ANASI
Storie d'amoreNeden hep mafya babası ,ağır abi,maço erkek,kabadayı bir kadından mafya olmazmı? Hele birde işin içine aşk girdiyse tadından yenmez. Peki aşk bu ikiliyi kurtarabilecekmi?