4.Bölüm

848 31 0
                                    

MARDİN....

-Baba sen ne dersin nasıl kabul edersin böyle bişeyi!!!!!!!
Alaz konağın ortasında sinirden kendini kaybetmiş bir şekilde babasına bağırmaya başlamıştı,zaten kendi istanbula gitmediği için bin pişmandı nasıl böyle bir hata yapmıştı babasının yufka yüreğini bilmez gibi.
Murat ağa karşısında deliye dönmüş oğluna laf atmaya çalışırken boşa çabaladığını biliyodu oturduğu yerde dikleşerek konuşmaya devam etti,
-Alaz gel otur şuraya oğul sakin sakin konuşalım hele.
Alaz sinirle konağı turlarken babasının tam karşısına dikildi,
-Baba sen şimdi dersinki ne cana can alacağız nede kana kan bunu mardine diğer aşiret ağalarına nasıl açıklarız sen bilmezmisin bunun törelere ters olduğunu nasıl evlenmelerini kabul edersin nasıl lann nasılll!!!!?
Alaz iyice zıvanadan çıkmış durumdaydı oda istemezdi kardeşinin gözünün nurunun ölmesini ama burası mardindi burası kendi kurallarını kendinin koyduğu topraklardır ,nasıl böyle bir hata yapardı babası kendisine danışmadan daha fazla bu saçmalığa katlanamazdı bu işi kendi yöntemleriyle halledecekti ,
-Olmaz baba bunu kabul edemeyiz hiç birsey olmamış elifi bu evden telli duvaklı gelin olarak çıkaramayız .
-Olur oğul kimse bilmez kızımın bu durumunu bilenlerin ağzınıda kapatırız elbet.
Alaz babasının karşısındaki koltuğa oturdu ve başını ellerinin arasına alıp düşünmeye başladı ,
-Peki kimdir nedir araştırdınmı baba elifime gözüme bakabilcek durumdamıdır olmazsa gelsinler yanımızda dizimizin dibinde yaşasınlar.
Murat ağa asıl kıyametin şimdi kopacağını bildiği için kim olduklarını söylemedi ,
-Yok oğul araştırmadım tek bildiğim kızıma bakabilcek durumda olduğudur.
Alaz daha fazla dayanamdı ve oturduğu yerden kalkıp konağın kapısına geldi ve arabasını getirmelerini istedi babasının bişeyleri gizlediğini gözlerinden anlamıştı bu işi kendi yöntemleriyle hallecekti .

Saatler sonra arabasını fıratın kenarına çekmiş nasıl bu işin içinden çıkacaklarını düşünüyordu ,mardin nezaman sans tanımıştıki insanlara düşincelere dalmışken kendine yaklaşan arabayı farkketi araba alazın yanında durdu ve içinden çıkan adam alaza sarıldı,
-Vay vayy mardinin büyük ağası alaz demiroğlu .
Alaz karşısındaki adamın kafasını kolunun altına sıkıştırdı ,
-Ulan berzan birgün başıns bi iş gelirse bilki bu yavşak ağzın yüzündendir aslanım.
-Abi öyle deme ama kızlar en çokta tatlı dilime hastalar.
-Neyse aslanım şimdi konu kızların senin nerene hasta oldukları değil sen dediğim adamı araştırdınmi onu söyle.
Berzan arabanın koltuğundan dosyayı aldı ve tekrar alaza döndü,
-Abi aslında durum biraz karışık adam pek tekin değil adı bekir yılmaz yıllar önce babası bunu yetiştirme yurduna bırakmış anneside doğumda ölmüş daha sonrasında kirli işlere karışmış burası sana biraz acayip gelicek ama 10 yıldır bir kadın mafyanın yanında kadın bunu gözünden bile sakınıyo kadın bildiğin sır kutusu sadece türkiye değil birçok ülkede pis işleri var işin ilginci aynı zamandada türkiyenin sayılı zenginlerinden bekirde yıllardır bu kadının adamı.
Alaz duyduklarınamı şaşırsın kardeşini mafyanın uşağına verceğinemi şaşırsın yetmiyomuş gibi mafyanın kadın olduğunamı şaşırsın karar veremedi ,
-Adı ne bu kadının?
-Leyal yılmaz abi kadın dediğime bakma sen bildiğin erkek fatmaymış silah dövüş ne ararsan var bi askere gitmediği kalmış.
Alaz bu işin sonun hiç iyi yerlere gitmediğini biliyodu ama hadi hayırlısı dedi içinden sonra berzana döndü,
-Tamam aslanım bu bildiklerini kimseye anlatma aramızda kalsın .
-Aşk olsun abi nezaman ağzımdan laf çıktığını gördün kırılırım ama ağam.
-Tamam lan götlük yapma hadi gidip iki tekimizi atalımda kafamı toplayayım.
Berzan ceylan gibi sekerek arabasına atladı camdan kafasını çıkarıp,
-Ağam bugün boşsan atla atıma sana bir mardin sefası yaşatayımm.
Alaz ağzının içinden gülerek arabaya bindi ve sôylenmeye devam etti,
-Ey yüce rabbim bitane normal insan çıksın karşıma domalmazsam bende alaz değilim.

MAFYA ANASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin