4. BÖLÜM

187 41 157
                                    

MULTİ : MERİÇ

İYİ OKUMALAR...

~♤~♤~♤~♤~♤~♤~♤~♤

Ben hala Damla'nın söylediklerinin şokundan çıkamamıştım. Barkın'a baktığımda onun da yüz ifadesi benden farksızdı. Tam itiraz edecektim ki Tuva konuşmaya başladı.

"Gördün mü Damla? Biz iki yıldır çıkıyoruz ve sadece 3 kez öpüştük. Üçünde de ben seni öptüm. Biz daha rahatça öpüşemezken millet mercimeği fırına vermiş." dedi ve Barkın'a göz kırpıp sırıttı. Eminim yüzüm şu an burdaki kevaşelerin rujunun renginden farksızdır. Tuva tam devam edecekken Damla'nın tokatına maruz kaldı ve sustu.

İkizinin tokat yediğini gören Tuna durur mu hiç?

Kafasını geriye atıp gür bir kahkaha attı. Fakat bu kez tokatı yiyen o oldu.

" Gülme lan! Yarın birgün senin de sevgilin olursa emin ol senin de durumun benden farksız olacak. "

Tuna, Tuva'nın bu lafının üstüne Ecem'e baktı ve gülümseyerek konuştu.

"Benim hoşlandığım kızlar senin hoşlandıklarının aksine vahşi değil, uysal olanlardır.'Öpüşme ' kelimesinin geçtiği yerde tokat atan değil de kızarıp başını öne eğenlerden hani." dedi. Ecem gülümseyerek başını öne eğdi.

Kesin kızarmıştı rahibe...

Bu zamana kadar hiç sevgilisi olmamıştı benim gibi. Utangaçlığından erkeklere 2 saniyeden fazla bakamazdı ama Tuna'yla birbirlerinden hoşlanıyorlardı. Arkadaşlıklarının zarar görmesinden korktukları için ve Ecem'in utangaçlığı yüzünden çıkmıyorlardı. Biliyorlardı ki, Ecem sevgili olayında kendini kasacaktı.

Ama benim sevgilim olmamasının sebebi yaşadığım hayattan sonra erkeklere güvenmememdi. Özellikle öyle bir babam olunca....

" Beren hala soruma cevap vermedin." Damla'ya bakıp gözlerimi berelttim. ( Böyle yazılıyodu demi sjsjjsjs )

" Hayır tabii ki de yok öyle bir şey sadece uyudum."

"Hııı..." dedi. Bu lafın altında yatan cümle " Hııı tabi öyledir. Şimdi susuyorum daha sonra ayrıntılı konuşacağız. " dan ibaretti.

" E ayakta kaldın otursana. " Nisa söyleyene kadar hala ayakta durduğumu farketmemiştim bile. Başımla onaylayıp kendimi Meriç'in yanına attım.

Evet... Attım...

" Yavaş olsana hayvan! " Meriç'e öldürücü bakışlar attıktan sonra Damla'ya bakıp şirince sırıttım.

Ne! Saçmalamayın tabii ki sırıtırken yüzüm maymun götüne benzemiyor!

" Damla bebeğim bir bedduanı ödünç alabilir miyim? " dedim.

Tabi Damla'nın ego şu saniyeden sonra Jüpiter'de.

" Ah,istediğin beddua olsun. " dedi ve boğazını temizleyip başladı.

" Inşallah 100 tane ninenin bayramını kutlarsın ve mezleke açıp oynamalarını izler..." duraksadı.

Ettiği bedduanın ağırlığını pörtleyen gözlerimizden anlamış olsa gerek sustu ve omuz silkti.

" Unut gitsin... "

Hepimiz gülmeye başladık. Başımı sola çevirdiğimde Meriç'in dikkatle biryere baktığını gördüm. Gözlerini takip ettiğimde...

Wow... Haram...

Bir kızın kalçası görüş açıma girdi ve o an dönüp Meriç'in kafasına tokadı geçirdim.

Herşey SenleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin