Rebecca sen kalsaydin

473 21 0
                                    

Asagiya hizli adimlariyla isliklariyla inen tyler soze basladi
''Saklanmaniza gerek yok sizi o eskimis kokunuzdan taniyorum

Hala etrafta kimse yoktu karanlikta tyler dudagini hafif kisarak gulumsedi
'' oyun oynamak cocuklar icindir hadi ama madem geldiniz bir merhaba bile demek yok mu ''

****

Kizgin gozlerle zeynepe bakan kerem arkada hala agzi acik korkmus ve tirsak olan can yagmur baris ve begum ikilisi zeynepten aciklama bekliyordu
"Bakin ben boyle ogrenmenizi gercekten istemezdim ama bu gercek ve kimse bu gercegi degistiremez"

Hala zeynepe ofkeyle bakan kerem
" Ben asil ailene sasiriyorum kizlarini gercekten kime emanet ettiklerinden haberleri olsa o sikik beyinli tylerin kafasini ucururlardi "

Can hala korkmus olsa bile soze atlamaktan cekinmeden ;
" abicim kafa degil o yalan kalbine kazigi sokacaksin "

Kerem gozleri donmus sekilde can a hem olumcul ve ihtisamli bir bakis atti hemde soyeleyecegi sozden asla geri kalmayacagi gibi lafi da oturtturdu
" can birazdan o kalbine sokulur dedigin kazigi ben senin baska bir tarafina sokacagim lan gerizekali ortamin ambiansina bile uyamiyorsun "

Can : nabiyim tabi siz vampir gunluklerini izlemiyorsunuz

Yagmur : can bi sus hala neyi tartisiyorsun allah allah

Can e yani bakisi atarken soz airadi kaldigi yerden yani zeynepten devam etmeliydi cunku ogrenilecek cok sey vardi en azindan simdilik
" ailemin bundan haberleri var hatta yasadigimiz yeri bu hale bu duruma getiren klaus yani biyolojik babam oda ayni sekilde koken bir "

Herkesin aklindan tabiki tek soru geciyordu su an surda bu karanligin ortasinda ve birazdan asagida ne olacagi belli olmayan yerde Ya Sen ?
Cevabi tabiki zeynepteydi kerem duyacaklarindan korkmasina ragmen soze atladi "Zeynep bu durumda ...

Zeynep ;
'' evet kerem bu durumda bende bir vampirim demek oluyor ama maalesef annem donustugu icin ben gorsel bir ikizim ve guclerimi oldukten sonra kullanacagim yani annemin bana insanken hamile kalmasi durumu konseyi kizdirmis bu yuzden terkedilmisim "

Kerem ben biliyordum edasiyla iki elini basina goturdu ve kapiya tekme atti arkadan gelen ses ise az evel anlasilmayan bir durumu acik etmek icin aniden barisin dudaklarindan suzuluvermisti "gorsel ikiz demek benim bildigim kadariyla simdi senden bir tane daha var be asil gercek olan o sen yansimasin eger dogruysa "

Zeynep kereme gozunden akan yasla derin derin bakarken gelen soruyu hemen cevapladi " aynen oyle benim surtuk bir versiyonum var ve adi katherine lanet olsun yemin ederim bilmiyordum bende vampir oldugumu belirtileri elbette vardi ama cok degildi sanki alerji gibi ozur dilerim "

Herkes korkmustu bunu zeynepten beklemiyorlardi korkmalarini gerekirmiydi orasi hala belirsizdi cunku zeynepe inanmak istiyorlardi onu kirmak istemiyorlardi iclerinde besledikleri duygular tamamiyla bu durumda degismisti

****

Hala aradigini bulamayan tyler hislerine guvendi ve vampirligin verdigi yetkiye dayanarak pardon yeteneklige dayanarak hizla merdivenin arka tarafinda dikili duran sari sacli kizin bogazina yapisti elleriyle sari sacli kizi duvara hizla yapistirmisti daha sonra ellerini narin boyunlu kizin boynuna gecirmisti tabiki karsisindaki bos durmuyordu ellerini boynundaki ellerden kurtarmak icin kullaniyordu " Oyun oynamanin cocuklar icin oldugunu soylemistim ! "

Arkadan gelen bir baska ses ;
" Hayir yanlis biliyorsun asil oyunlari vampirler oynar bazilari kuralariyla bazilari cezalariyla "

Tyler ellerini sari sacli kizdan cekti ve arkasindan gelen sesi hala unutmamis olucaktiki cevabi arkasina dondugu gibi yapistirdi
" çık çıkk gecen yillar size yaramamis camilla winchester su an kurallar degisti tek oyun oldururken zevk almak !"

Sadist VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin